Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
heen en terugvlucht met 1 overstap
Als het mooie tijden zijn dan zou je het inderdaad kunnen overwegen.
-
- Amerika-ontdekker
Uren zijn ok.
Is dit een normale prijs of aan de lage of hoge kant ?
Is het realistisch om te wachten en eventueel voor onder de 500 euro te kunnen vliegen ?
Is dit een normale prijs of aan de lage of hoge kant ?
Is het realistisch om te wachten en eventueel voor onder de 500 euro te kunnen vliegen ?
Wachten kan altijd, maar je hebt ook veel kans dat je de prijs nooit meer gaat vinden.
Vuistregel: Ben je zelf tevreden met de prijs: BOEKEN!
Vuistregel: Ben je zelf tevreden met de prijs: BOEKEN!
Inderdaad. Ik denk dat je dan bij Delta/KLM boekt en dit de Skyteam tarieven met fare base VKX1P6EU zijn?
Let wel op dat je op KLM vluchten niet gratis vooraf stoelen kunt selecteren, dat kan pas vanaf het moment dat online check-in open gaat. Op DL vluchten kan dat wel, maar op de heenweg heb je niet echt efficiente routes naar LAX op DL metal. Dat gaat allemaal via ATL met lange connecties. De routes via AMS en dan de directe KLM vlucht naar LAX zijn een stuk sneller (12 uur in totaal) en even duur.
Welke data waren het precies?
Let wel op dat je op KLM vluchten niet gratis vooraf stoelen kunt selecteren, dat kan pas vanaf het moment dat online check-in open gaat. Op DL vluchten kan dat wel, maar op de heenweg heb je niet echt efficiente routes naar LAX op DL metal. Dat gaat allemaal via ATL met lange connecties. De routes via AMS en dan de directe KLM vlucht naar LAX zijn een stuk sneller (12 uur in totaal) en even duur.
Welke data waren het precies?
Kom ook dit tegen, wat mij ook wel aanspreekt! Heen volledig met BA en terug met AA.
Bedrag is ook nog is inclusief ruimbagage....
Bij KLM betaal ik 460 + 80 euro p.p. (bij deze aanbieding BudgetAir 390 euro!)
(enige nadeel is dat het voornamelijk overhead tv's zijn, dus niks zelf kiezen)
Bedrag is ook nog is inclusief ruimbagage....
Bij KLM betaal ik 460 + 80 euro p.p. (bij deze aanbieding BudgetAir 390 euro!)
(enige nadeel is dat het voornamelijk overhead tv's zijn, dus niks zelf kiezen)
Dit kun je ook gewoon direct bij American boeken. Maar houd er wel rekening mee dat niet alle vluchten van AA persoonlijke in-flight-entertainment systemen hebben. Maar goed, laptop of tablet mee, wat films/series er op en je bent ook klaar. Prima tarief..
Tip: de avondvlucht terug van BA diezelfde dag is iets duurder, maar levert je wel een hele dag extra op ipv 's ochtends vroeg weg moeten.
https://goo.gl/flights/fWHc
Tip: de avondvlucht terug van BA diezelfde dag is iets duurder, maar levert je wel een hele dag extra op ipv 's ochtends vroeg weg moeten.
https://goo.gl/flights/fWHc
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Heen is de overstap wel lang op LHR, kan je die niet korter vinden? Wel prima prijsje hoor!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Helaas geen kortere overstaptijd in London. Ik bekijk het nog even op 't gemak, eerst vakantie aanvragen 

Via skyscanner.be
Deze route is goedkoper, en sneller, ook bij American: https://goo.gl/flights/SkFC
En deze: https://goo.gl/flights/rmoY is iets duurder, maar heb je wel de laatste dag nog de hele dag daar met een red-eye naar huis.
En deze: https://goo.gl/flights/rmoY is iets duurder, maar heb je wel de laatste dag nog de hele dag daar met een red-eye naar huis.
Vind vooral de eerste optie goed! 2de is geen optie, omdat we dag van terugkomst een etentje hebben in de avond 

Kun je natuurlijk ook de avond ervoor terugvliegen, is hetzelfde tarief. Duurdere vlucht dan in de ochtend, maar het scheelt je wel een hotelovernachting en wellicht 1 dag autohuur..
-
- Amerika-ontdekker
neen,
dit zijn prijzen van lufthansa.
vertrek 7:00 brussel - frankfurt (8:05)
10:05 frankfurt - Los Angeles (13:05)
19:00 Los Angeles - Frankfurt (14:50)(dag later)
17:25 Frankfurt - Brussel (18:25)
Voor ons zijn dit mooie uren.
dit zijn prijzen van lufthansa.
vertrek 7:00 brussel - frankfurt (8:05)
10:05 frankfurt - Los Angeles (13:05)
19:00 Los Angeles - Frankfurt (14:50)(dag later)
17:25 Frankfurt - Brussel (18:25)
Voor ons zijn dit mooie uren.
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Gisteren(avond) ook geboekt!
Was al een tijdje aan’t kijken maar de prijzen stonden gisteren vrij laag dus direct toegehapt
In September Ams-Las Vegas met overstap 2u40 in Dallas en mooie uren
Terugvlucht ook met overstap 2u in Dallas
Rechtstreeks bij American Airlines geboekt , er kwam niets extra bij van kosten
bagage, zitplaatsen (al vastgelegd) creditcard...was allemaal gratis
Prijs was 420 euro p.p.
Wij zijn er heel blj mee.Ik heb nog nooit zo goedkoop gvlogen naar het Westen denk...
Tofke
Was al een tijdje aan’t kijken maar de prijzen stonden gisteren vrij laag dus direct toegehapt

In September Ams-Las Vegas met overstap 2u40 in Dallas en mooie uren

Terugvlucht ook met overstap 2u in Dallas

Rechtstreeks bij American Airlines geboekt , er kwam niets extra bij van kosten

Prijs was 420 euro p.p.

Wij zijn er heel blj mee.Ik heb nog nooit zo goedkoop gvlogen naar het Westen denk...
Tofke
Prima tarief. Houd er wel rekening mee dat American over het algemeen geen schermpjes e.d. in elke stoel heeft. Dus laptop/tablet mee!
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat klopt! We vliegen met een 777 dus ik denk dat we misschien geluk hebben en er wel schermpjes zijn...(volgens seatguru)
Moest het niet zijn ach geen probleem we hebben 2 ipads dus...
Tofke
Moest het niet zijn ach geen probleem we hebben 2 ipads dus...

Tofke
- Almere vak V
- Amerika-expert
Meer dan prima prijs. Kan je helemaal niks voor zeggen en ik zou m elke keer boeken.tofke schreef:
Prijs was 420 euro p.p.![]()
Tofke
Mijn "record" naar het westen is Brussel-Seattle-Brussel voor €276,- met Lufthansa. Absurd goedkoop. Nog nooit zo snel door de boekingsschermen heen gevlogen...

Hoe doen jullie dat toch? Ik houd al dagen de prijzen bij van vluchten vanaf AMS naar LAS met vertrek tussen 11 en 17 juli en een verblijf van 16-17 dagen. Ik kom heel af en toe een vlucht van Lufthansa tegen, maar vind nagenoeg altijd uitsluitend goedkope vluchten met British airways en dan overstappen naar Finnair. De overstaptijd in Heathrow is dan ruim vier uur omdat je van terminal moet wisselen en een kortere overstaptijd is er dan niet echt.
Hoe komen jullie nu toch aan betere vluchten? Ik kijk op skyscanner, momondo, kayak, en nog wat anderen af en toe zoals WTC, Tix, cheaptickets etc
En als het dan Finnair moet worden, weet iemand hoe die luchtvaartmaatschappij is?
Hoe komen jullie nu toch aan betere vluchten? Ik kijk op skyscanner, momondo, kayak, en nog wat anderen af en toe zoals WTC, Tix, cheaptickets etc
En als het dan Finnair moet worden, weet iemand hoe die luchtvaartmaatschappij is?
Je vliegt niet met Finnair, waar trouwens niks mis mee is, altijd met AA en BA bij een overstap in Londen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20709 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties