Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang van te voren op Schiphol zijn met tussenstop in Europa.
Hoe lang van te voren op Schiphol zijn met tussenstop in Europa.
Wij vliegen eind mei met BA van Amsterdam via Heathrow naar Los Angeles. Hoe lang van te voren moet ik dan op Schiphol zijn? Is dat dan ook 3 uur van te voren of geldt het als Europese vlucht en is 2 uur van te voren voldoende?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Hoe lang van te voren op Schiphol zijn met tussenstop in Europa.
het is een europese vlucht dus twee uur is voldoende. hou alleen even in de gaten hoe het tegen die tijd zit met de drukte en wachttijden op Schiphol. Als je in een vakantie vliegt op een dag dat half Nederland weg wil zou ik het niet te krap nemen. Maar eind mei klinkt me zo niet al te vakantietijderig in de oren.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Klm? De checkin sluit 45 minuten voor vertrek en de gate 15 minuten. Als je op tijd incheckt ben je ook op tijd bij de gate.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
nee de britse vrienden Roel, die sluiten checkin een uur voor de vlucht.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
Sorry, ik had niet goed gelezen. Maar dan is de uiterste tijd dus 1 uur voor vertrek voor de check-in balie. Neem 15 minuten marge voor een eventuele wachtrij en je bent op tijd. Hoeveel extra marge je moet inbouwen voor de reis naar Schiphol hangt helemaal af van de afstand en je vervoersmiddel en hoe groot je de kans acht dat je daarbij vertraging oploopt.
Kom je met de auto op een zondagochtend om 7 uur dan kun je het redelijk close timen. Maar in de maandagochtendspits zou ik wat meer marge nemen.
Kom je met de auto op een zondagochtend om 7 uur dan kun je het redelijk close timen. Maar in de maandagochtendspits zou ik wat meer marge nemen.
En wat is de overstaptijd op Heathrow?
We vertrekken om 7.45 uur vanaf Schiphol dus we overnachten in een hotel in de buurt. De overstaptijd is 1 uur en 50 minuten. We komen aan op terminal 5 en vertrekken daar ook weer.
Vorige zomer ook om 7u45 opgestegen vanuit Schiphol naar Heathrow en dan verder naar Miami.
Wij verbleven in Van der Valk Schiphol en hebben toen gelijk de eerste shuttle om iets na 5u 's morgens genomen. Waren RUIM op tijd, maar wilden geen risico's nemen (moesten ook nog om een boardingpass van onze medereiziger, konden deze om 1 of andere reden niet online inchecken). Hebben nog lekker op het gemak ontbeten in de Starbucks
.
Wij verbleven in Van der Valk Schiphol en hebben toen gelijk de eerste shuttle om iets na 5u 's morgens genomen. Waren RUIM op tijd, maar wilden geen risico's nemen (moesten ook nog om een boardingpass van onze medereiziger, konden deze om 1 of andere reden niet online inchecken). Hebben nog lekker op het gemak ontbeten in de Starbucks

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3212 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 13 Reacties