Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

sf townhousemotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

sf townhousemotel

Bericht door Jann »

Hallo, dit weekend druk bezig geweest met het vastleggen van hotelletjes voor onze VS-reis in juli en alles lukte aardig met uitzondering van één motel, het welgekend sftownhousemotel in San Francisco.
Vrijdagavond heb ik het reservatieformulier keurig en juist ingevuld en ik las dat ik binnen de 24 businesshoures bericht terug zou krijgen. Tot vandaag heeft het hotel nog niet teruggereageerd. Ook op een eerder gestuurde gewone mail geen antwoord.
Weet iemand die daar ooit ook eens heeft geboekt of dat normaal is van hun kant of zou er ietsje fout zijn gelopen ? (of ben ik misschien te ongeduldig?)
Jann
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: sf townhousemotel

Bericht door Rob »

Jann schreef:Hallo, dit weekend druk bezig geweest met het vastleggen van hotelletjes voor onze VS-reis in juli en alles lukte aardig met uitzondering van één motel, het welgekend sftownhousemotel in San Francisco.
Vrijdagavond heb ik het reservatieformulier keurig en juist ingevuld en ik las dat ik binnen de 24 businesshoures bericht terug zou krijgen. Tot vandaag heeft het hotel nog niet teruggereageerd. Ook op een eerder gestuurde gewone mail geen antwoord.
Weet iemand die daar ooit ook eens heeft geboekt of dat normaal is van hun kant of zou er ietsje fout zijn gelopen ? (of ben ik misschien te ongeduldig?)
Jann
Businesshoures zijn volgens mij maandag t/m vrijdag van 9am tot 5 pm dus zal je in het weekend geen reactie krijgen
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik heb ook geprobeerd om via hun eigen wedsite te boeken maar heb nooit een reactie gekregen. Later kwam ik wel de mogelijkheid tegen om online te boeken via deze link kan je hem boeken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij wachten al ruim een WEEK op antwoord van het SF townhouse motel :-(
Eerst kregen we een mail met een voorstel voor de prijs per nacht
Dat vonden wij okee en we hebben onze gegevens doorgemaild en gevraagd om een bevestiging.
die kregen we maar niet en dus een paar dagen later weer gemaild.
nog altijd geen reactie

Niet erg fijn als je creditcardinformatie daar ligt en je hoort opeens helemaal niks meer :-S
Als ze woensdag nog niks hebben laten horen gaan we bellen, maar ik vind het wel vreemd en een slechte service.
Roeffi
Amerika-ontdekker

Bericht door Roeffi »

Ik heb enkele weken terug het SF Townhouse Motel geboekt voor komende zomer. Ik had gelijkaardige problemen als jullie.

Uiteindelijk heb ik mijn gegevens gefaxt en was alles heel snel geregeld.
Via de website lukte niet en je creditcardgegevens mailen is niet aan te raden.
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik heb dezelfde problemen gehad, kreeg zelfs helemaal geen antwoord.

Als je de link gebruikt die ik hierboven heb gezet kan je boeken via de website van venere, dan hoef je niet te wachten op een reactie van het townhouse en is de kamer binnen 5 mintuen geboekt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

nou als je het over de duivel hebt....
de confirmation is vannacht binnengekomen
Pfff..wel een opluchting, maar ik vind het wel heel raar hoor dat je daar zo lang op moet wachten en 3 keer over moet mailen.
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

mirdj schreef:Ik heb dezelfde problemen gehad, kreeg zelfs helemaal geen antwoord.

Als je de link gebruikt die ik hierboven heb gezet kan je boeken via de website van venere, dan hoef je niet te wachten op een reactie van het townhouse en is de kamer binnen 5 mintuen geboekt.
dat is idd sneller alleen ook veel duurder
ik zie dat de kamer daar 92 dollar kost, wij hebben m bij t Townhouse zelf voorr 75 dollarr per nacht geboekt.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Iris_1982 schreef:
mirdj schreef:dat is idd sneller alleen ook veel duurder
ik zie dat de kamer daar 92 dollar kost, wij hebben m bij t Townhouse zelf voorr 75 dollarr per nacht geboekt.
Iris voor welke datum is dat? ik had ze namelijk ook gemaild en ik kreeg een prijs van 85 dollar per nacht.
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

wij zitten er van 15 t/m 18 juni
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Iris_1982 schreef:
mirdj schreef:Ik heb dezelfde problemen gehad, kreeg zelfs helemaal geen antwoord.

dat is idd sneller alleen ook veel duurder
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat wij hebben betaalt, maar volgens mij geen $92 per nacht. Wij waren allang blij dat we konden boeken, want na 4x een e-mail te hebben gestuurd hebben we tot op heden geen antwoord gekregen.
Pascal1234
Amerika-ontdekker

Bericht door Pascal1234 »

Dat is ook toevallig... Ik heb gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze nog kamers vrij hadden, en vanmorgen een mooi aanbod gekrgen met de vraag of ik mijn creditcardgegevens wil sturen... Vraag me nu toch af, na deze negatieve berichten, of ik dat wel per e-mail moet gaan sturen.... iemand een idee voor een veiliger alternatief?
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Een stukje verder naar boven heb ik een link neergezet naar de venere site, daar kan je direct online boeken.
Pascal1234
Amerika-ontdekker

Bericht door Pascal1234 »

mirdj schreef:Een stukje verder naar boven heb ik een link neergezet naar de venere site, daar kan je direct online boeken.
Probleem is alleen dat het dan een stuk duurder is... En dat de site bovendien zelfs aangeeft dat het volgeboekt is...
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Pascal1234 schreef:
mirdj schreef:Een stukje verder naar boven heb ik een link neergezet naar de venere site, daar kan je direct online boeken.
Probleem is alleen dat het dan een stuk duurder is... En dat de site bovendien zelfs aangeeft dat het volgeboekt is...
Dan zal je het toch via de mail moeten blijven proberen. Ik heb het na 4x mailen en geen antwoord opgegeven, totdat ik bovenstaande site tegen kwam en toch kon boeken. Volgens mij heb ik niet veel meer betaald als de prijs die het Townhouse zelf rekent.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Pascal1234 schreef:Dat is ook toevallig... Ik heb gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze nog kamers vrij hadden, en vanmorgen een mooi aanbod gekrgen met de vraag of ik mijn creditcardgegevens wil sturen... Vraag me nu toch af, na deze negatieve berichten, of ik dat wel per e-mail moet gaan sturen.... iemand een idee voor een veiliger alternatief?
Je zou ze ook gewoon kunnen bellen om je creditcard gegevens door te geven. Dat heb ik ook bij een aantal hotels gedaan.

Elly
Jann
Amerikafan

Bericht door Jann »

Ja, op die site kan ik het inderdaad ook proberen maar aangezien dat ik al eens alle gegevens heb ingegeven op de site van het hotel zelf, bestaat de kans dan niet dat ik dubbelboek, 't is te zeggen dat ik dan 2 maal geboekt heb ?
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik zou gewoon even bellen, dan krijg je ze meteen aan de lijn
Wij zijn blij dat het nu eindelijk rond is, maar wilden vandaag of morgen ook al de telefoon oppakken omdat het toch een raar idee is dat je creditcardgegevens ergens liggen waar nooit meer respons vandaan komt
Gelukkig is het nu in orde dus het zal bij jou ook wel goedkomen, maar bellen is de snelste optie lijkt me
Roeffi
Amerika-ontdekker

Bericht door Roeffi »

Wij betalen 75$ per nacht excl. tax van 18 juli tot 20 juli
We hebben alles afgehandeld per mail en vervolgens cc-gegevens doorgefaxt
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Roeffi schreef:Wij betalen 75$ per nacht excl. tax van 18 juli tot 20 juli
We hebben alles afgehandeld per mail en vervolgens cc-gegevens doorgefaxt
Hee wat vreemd, wij zijn daar 17 juli en kregen een prijsopgave van 85 dollar. Ik ga ze vanavond eens even bellen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer