Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kortingscode Sunny Cars gevraagd
Heeft er toevallig nog iemand een kortingscode van Sunny Cars? Je maakt mij er blij mee!
Ik heb verschillende leveranciers vergeleken en Sunny Cars valt niet buiten de boot qua prijs.
Alvast bedankt!
Wij gaan in de zomer naar Florida en Georgia.
Ik heb verschillende leveranciers vergeleken en Sunny Cars valt niet buiten de boot qua prijs.
Alvast bedankt!
Wij gaan in de zomer naar Florida en Georgia.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Kortingscode Sunny Cars gevraagd
Als een andere broker goedkoper is, boek je daar toch? Of wil/moet je persé bij Sunny Cars boeken?

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Joker Reizen heeft een promocode waarmee je 5% korting krijgt op je boeking : SCJOKER5Y18.
Die is geldig voor boekingen tot einde januari.
Het hoeft niet Sunny Cars te zijn hoor. Zij zijn 5 euro duurder, maar als ik bv. 10% korting krijg, is Sunny Cars weer een stuk goedkoper. Vandaar.
Dankjewel!TomB01 schreef:Joker Reizen heeft een promocode waarmee je 5% korting krijgt op je boeking : SCJOKER5Y18.
Eveline
Wij starten in Atlanta en eindigen in Orlando. We willen graag de auto via Sunny Cars reserveren.
Omdat we bijna een maand een auto nodig hebben, is een korting meegenomen. Daar kun je tijdens je reis weer andere leuke dingen van doen
Heeft er nog iemand een kortingscode van Sunny Cars? Alvast hartelijk dank!
Note mod (Hinko): Topic samengevoegd met een soortgelijk en recent topic.
Omdat we bijna een maand een auto nodig hebben, is een korting meegenomen. Daar kun je tijdens je reis weer andere leuke dingen van doen

Heeft er nog iemand een kortingscode van Sunny Cars? Alvast hartelijk dank!
Note mod (Hinko): Topic samengevoegd met een soortgelijk en recent topic.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Note mod (Hinko): Probeer de volgende keer gewoon inhoudelijk te reageren of reageer niet.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Heeft er soms nog iemand een code?
Wij gaan deze zomer voor de eerste x op roadtrip naar Amerika en hadden heel graag via sunnycars geboekt voor de gemoedsrust, helaas zijn ze wel een stuk duurder dan andere sites...
Alvast bedankt
Wij gaan deze zomer voor de eerste x op roadtrip naar Amerika en hadden heel graag via sunnycars geboekt voor de gemoedsrust, helaas zijn ze wel een stuk duurder dan andere sites...
Alvast bedankt

Ik snap echt niets van de Sunny Cars hype... waarom niet gewoon rechtstreeks bij de verhuurder, zoals Alamo, Hertz of National? Bovendien: er zijn vele brokers goedkoper dan Sunny Cars, ik zie ze nooit naar boven komen op Skyscanner of Momondo in de prijsvergelijkers.
Kan een van de vraagstellers mij eens uitleggen waarom jullie zo graag bij Sunny Cars (het is niet eens een NL broker!) willen huren en waarom dit jullie ogen zo veel betrouwbaardere broker is? Het is toch gewoon een van de vele brokers, en als ik zo de Posts lees ook nog een van de duurdere...
Kan een van de vraagstellers mij eens uitleggen waarom jullie zo graag bij Sunny Cars (het is niet eens een NL broker!) willen huren en waarom dit jullie ogen zo veel betrouwbaardere broker is? Het is toch gewoon een van de vele brokers, en als ik zo de Posts lees ook nog een van de duurdere...
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Goede dingen over gehoord van vrienden/collega's en op veilig willen spelen (WA tot7.5mil$, 24/7 assistance,...)...
Op zich zijn er via Kayak vaak betere deals te vinden zoals bvb. Holiday Auto's maar vaak zijn dak/banden/vooruit/onderstelschade uit de verzekering gelicht en ander fraais..momenteel is vehicle-rent.com zelfs >300€ goedkoper dan Sunnycars (op 900-1000€ voor 3 weken met een compact auto) maar dat vertrouw ik al helemaal niet...
Op zich zijn er via Kayak vaak betere deals te vinden zoals bvb. Holiday Auto's maar vaak zijn dak/banden/vooruit/onderstelschade uit de verzekering gelicht en ander fraais..momenteel is vehicle-rent.com zelfs >300€ goedkoper dan Sunnycars (op 900-1000€ voor 3 weken met een compact auto) maar dat vertrouw ik al helemaal niet...
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik krijg altijd het blad Columbus Magazine. Als je daarvan lid wordt voor een tientje, dan krijg je 25 euro ledenvoordeel. Nettowinst dus 15 euro en 4x een blad.
https://www.columbusmagazine.nl/abonnem ... agazine.nl
https://www.columbusmagazine.nl/abonnem ... agazine.nl
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
WA tot 7,5 mil$: Ja, maar vergeet niet dat dat alleen is voor schade/letsel die JIJ veroorzaakt. Als iemand anders bij jou schade/letsel veroorzaakt ben je afhankelijk van de verzekering van de tegenpartij. Dus in de praktijk is 1 mil$ (zoals bij andere verhuurders/brokers) voor 99,99% afdoende !EersteKeerAmerika schreef:Goede dingen over gehoord van vrienden/collega's en op veilig willen spelen (WA tot7.5mil$, 24/7 assistance,...)...
24/7 assistance: Dat geldt dan zeker alleen voor de verloren sleutel/lekke band en dergelijke ? Ik denk dat een groot deel van de forummers deze verzekering er nooit bij neemt want je kunt dit soort zaken vaak zelf regelen in het geval je het nodig hebt (en vaak goedkoper dan zo'n verzekering)
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je dit boekt om lekker ontspannen te kunnen rijden, dat is ook wel wat waard.
Een roadside plus verzekering kan je er toch bij nemen als je wilt? Dan ben je nog een stuk goedkoper uit dan bij sunny cars te huren...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 8987 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 8 Reacties