Hi Suzanne,
Nou jullie zullen een fantastische week beleven want New York is geweldig. Ik moest er wel eens voor me werk naar toe en ook persoonlijk kom ik er geregeld omdat mijn familie in Toronto/Canada woont (8 uurtjes rijden). Ik zal nog even voor jullie kijken maar kijk alvast even naar Best Western Brooklyn het heet het Gregory Hotel ligt in een rustige wijk en de prijzen zijn lager dan in Manhattan. Er is een uitstekende metroverbinding en mijn collega heeft hier geslapen en was tevreden over dit hotel.
https://www.bestwestern.nl/booking-path ... klyn-33124
Dan heb ik nog een hotel met een redelijke prijs in Manhattan maar daar moet je echt van houden. Als je van kunst houdt zit je hier goed. De locatie is perfect en het is een ware belevenis en het hotel ligt aan een autovrije straat dus niet al te druk. Het heet het Carlton Arms Hotel alleen heb je hier geen tv maar wel weer internet. Heel dubbel maar het ligt eraan wat jullie wensen zijn tot betrekking tot luxe.
Hebben jullie een ANWB kaart? Zo ja, dan kun je korting met je ANWB kaart krijgen dit noemen ze in de USA triple A of te wel AAA the American Automobile Club. Je kunt ook rechtstreeks bij een hotel boeken en een lagere prijs krijgen (je hoeft niet altijd via booking.com enz te boeken om dezelfde prijs te krijgen) en voor een rate advance purchase kiezen. Het voordeel is je hebt de goedkoopste tarief en het nadeel is je kunt het niet meer annuleren.
Ik zal nog even voor jullie verder kijken maar kijk alvast even naar deze 2 hotels.
Gr,
Monique