Je geeft zelf aan dat je leest dat er negatieve ervaringen zijn, nergens zeg je eigen ervaring...het gaat hier op het forum toch juist om elkaar informatie geven gebaseerd op eigen ervaring...daarom stoor ik me er aan als jij het op die manier formuleert en refereert aan algemene ervaringen.vinceG schreef:@Terpies:
Bijzonder is dat als er opmerkingen over Advantage komen dat jij altijd gelijk in de hoogste boom klimt. .......
Daarnaast ga je er van uit dat ik niet uit persoonlijke ervaring spreek en alleen me baseer op reviews, dat is jammer.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Mjah vooral aan blijven storen...
Ik vind dat "wij" als "kenners" die veel met dit onderwerp bezig zijn en ook de weg hierin weten en ook weten op welke waarde we reviews moeten schatten we best iemand op die manier kunnen adviseren.
Daarnaast zeg ik niet dat ze het niet moeten doen! Mijn advies is om er vooral rekening mee te houden dat die ervaringen er zijn. Wil je voor die prijs het risico nemen? Prima!
Ik vind dat "wij" als "kenners" die veel met dit onderwerp bezig zijn en ook de weg hierin weten en ook weten op welke waarde we reviews moeten schatten we best iemand op die manier kunnen adviseren.
Daarnaast zeg ik niet dat ze het niet moeten doen! Mijn advies is om er vooral rekening mee te houden dat die ervaringen er zijn. Wil je voor die prijs het risico nemen? Prima!

Toch wel positief nieuws wat betreft het door ons gekozen reisbureau; ik heb zojuist contact met ze gehad en ze geven aan dat ze wel aanraden om SunnyCars te nemen, echter is het niet verplicht. Kortom, ik kan gebruik maken van de goedkope vliegtickets, echter kan ik de autohuur zelf regelen.Ok 900 euro voor 21 dagen midsize suv vind ik best aan de prijs. Dat kan zeker goedkoper.
maar als je hierdoor goedkope tickets hebt dan kan dit het weer rechttrekken. Misschien alle kosten even op een rijtje zetten?
Mjah leuk hoor bij een reisbureau boeken. Aan de ene kant goedkope tickets en daar "moet" je dan voor een ander produkt afnemen en draaien ze je een poot uit. Daarom voor mij geen reisbureau.... sorry!
Nu komt de volgende vraag: Een midsize-SUV van 7-9 t/m 27-9, ophalen in LV en terugbrengen in LA, inclusief alle benodigde verzekeringen en 1 extra bestuurder; wat zou ongeveer de richtprijs moeten zijn? Zoals gezegd, SunnyCars kan dit aanbieden voor 900 euro, maar jullie geven aan dat dit goedkoper kan...
Ah, zit er in de prijs ook al de one way fee meegerekend? Want dat zou de wat hoge prijs kunnen verklaren! ik heb de afgelopen tijd op allehande sites gekeken, en krijg steeds via skyscanner de beste prijzen er uit.
Midsize SUV via skyscanner bij europcar via Carhirelabs voor jouw data kom ik op 469,45 zonder extra bestuurder, en in de voorwaarden staat dat one way fee, als je ook gezocht hebt op enkele reis en dat heb ik gedaan; namelijk van LAS naar LAX, dat de meerprijs in de berekening zit, dus in dit geval geen one way fee. Zelf nalezen graag, want ik kijk nu natuurlijk snel.
723 euro met 1 extra bestuurder.
Ik zou de andere aanbieders ook even bekijken voor het geval zij wel one way fee hebben maar bijvoorbeeld geen toeslag extra bestuurder, misschien komt dat nog beter uit.
Midsize SUV via skyscanner bij europcar via Carhirelabs voor jouw data kom ik op 469,45 zonder extra bestuurder, en in de voorwaarden staat dat one way fee, als je ook gezocht hebt op enkele reis en dat heb ik gedaan; namelijk van LAS naar LAX, dat de meerprijs in de berekening zit, dus in dit geval geen one way fee. Zelf nalezen graag, want ik kijk nu natuurlijk snel.

Ik zou de andere aanbieders ook even bekijken voor het geval zij wel one way fee hebben maar bijvoorbeeld geen toeslag extra bestuurder, misschien komt dat nog beter uit.
Als je je route andersom doet (dus van LA naar LV) is je partner automatisch gratis bestuurder, dus wellicht is dat ook een overweging.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bij een aantal verhuurders ( nou weet ik niet hoe dat zit bij europecar ) is je '' spouse '' automatisch een geautoriseerde 2e bestuurder, ook als je de auto ophaalt in Las vegas. Alamo bijvoorbeeld .
Ik zou , zeker voor die prijzen die je nu noemt, nog even wachten met het boeken van je auto. Vorig jaar heb ik onze autohuur wel 5 of 6 x geanuuleerd omdat de prijzen goedekoper waren geworden. 900 euro voor een midsize vind ik echt veel te duur.
Ik zou , zeker voor die prijzen die je nu noemt, nog even wachten met het boeken van je auto. Vorig jaar heb ik onze autohuur wel 5 of 6 x geanuuleerd omdat de prijzen goedekoper waren geworden. 900 euro voor een midsize vind ik echt veel te duur.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
Als ik even snel op alamo.co.uk/brits kijk dan kom ik op een midsize suv incl een extra bestuurder uit op 638 pond en dit is nu omgerekend 717 euro. Scheelt toch bijna 200 euro.Meys17 schreef:Toch wel positief nieuws wat betreft het door ons gekozen reisbureau; ik heb zojuist contact met ze gehad en ze geven aan dat ze wel aanraden om SunnyCars te nemen, echter is het niet verplicht. Kortom, ik kan gebruik maken van de goedkope vliegtickets, echter kan ik de autohuur zelf regelen.Ok 900 euro voor 21 dagen midsize suv vind ik best aan de prijs. Dat kan zeker goedkoper.
maar als je hierdoor goedkope tickets hebt dan kan dit het weer rechttrekken. Misschien alle kosten even op een rijtje zetten?
Mjah leuk hoor bij een reisbureau boeken. Aan de ene kant goedkope tickets en daar "moet" je dan voor een ander produkt afnemen en draaien ze je een poot uit. Daarom voor mij geen reisbureau.... sorry!
Nu komt de volgende vraag: Een midsize-SUV van 7-9 t/m 27-9, ophalen in LV en terugbrengen in LA, inclusief alle benodigde verzekeringen en 1 extra bestuurder; wat zou ongeveer de richtprijs moeten zijn? Zoals gezegd, SunnyCars kan dit aanbieden voor 900 euro, maar jullie geven aan dat dit goedkoper kan...
Jij vind het positief nieuws van een reisbureau als ze eerst zeggen dat je de auto bij hun moet huren via sunnycars en dat het dan uiteindelijk niet hoeft? Ik vind dat een beetje misleiding eerlijk gezegd en dan zou ik er niet meer naar binnen wandelen.
Voor juli 2018 (26 dagen) hebben wij bij Hertz.nl een PFAR gereserveerd. Locatie ophalen en terug brengen is San Diego Marriot en dus niet de Lindbergh Airport.
De prijs in het Marriot is $1318 all in. Reserveren met afhalen op de airport is het nog steeds ruim $2500,- Op de airport is een Chevrolet Spark uit de A class nog duurder dan de Suburban
Met de taxi is het ongeveer 15 minuten.
Het enige waar ik een beetje voor afschrik is dat we een oudere/ niet kiesbare auto krijgen.
Wat zijn jullie ervaringen met het afhalen bij een rentaloffice dat niet op het vliegveld zelf is gelegen?
Dit zijn de boeking gegevens:
BETALEN OP LOCATIE
1,318.14 USD
UW VOERTUIG:
4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV Categorie T6 PFAR
(T6) Chevrolet Suburban of gelijksoortig
BETALINGSMETHODE
Betaal Later
Inbegrepen in het tarief
3 weken voor 363.63 USD 1090.89 USD
5 extra dagen voor 45.45 USD 227.25 USD
Inclusief
Hotel toeslag incasseren
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
Totale Omzetbelasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
VEHICLE LICENSE RECOVERY FEE
Banden reparatie toeslag (TRF)
STATE TOURISM ASSESSMENT
Onbeperkt mijl inclusief
Betalen op locatie 1,318.14 USD
De prijs in het Marriot is $1318 all in. Reserveren met afhalen op de airport is het nog steeds ruim $2500,- Op de airport is een Chevrolet Spark uit de A class nog duurder dan de Suburban

Met de taxi is het ongeveer 15 minuten.
Het enige waar ik een beetje voor afschrik is dat we een oudere/ niet kiesbare auto krijgen.
Wat zijn jullie ervaringen met het afhalen bij een rentaloffice dat niet op het vliegveld zelf is gelegen?
Dit zijn de boeking gegevens:
BETALEN OP LOCATIE
1,318.14 USD
UW VOERTUIG:
4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV Categorie T6 PFAR
(T6) Chevrolet Suburban of gelijksoortig
BETALINGSMETHODE
Betaal Later
Inbegrepen in het tarief
3 weken voor 363.63 USD 1090.89 USD
5 extra dagen voor 45.45 USD 227.25 USD
Inclusief
Hotel toeslag incasseren
Totale Omzetbelasting
VEHICLE LICENSE RECOVERY FEE
Banden reparatie toeslag (TRF)
STATE TOURISM ASSESSMENT
Onbeperkt mijl inclusief
Betalen op locatie 1,318.14 USD
Florida 1993
Zuid-West 2018
Zuid-West 2018
-
- Amerikakenner
Mijn ervaring is dat je bij een hotellocatie geen keuze hebt. Er staat gewoon een auto voor je klaar en die is voor jou.
Mocht je nu toch niet tevreden zijn dan rij je naar een airport locatie en probeer je hem om te ruilen.
Mocht je nu toch niet tevreden zijn dan rij je naar een airport locatie en probeer je hem om te ruilen.
“Roelb” erg late reactie van mij maar alsnog bedankt voor je reactie!roelb schreef:Nee hoor, je hoeft niets te laten zien..
In de voorwaarden van Hertz staat dat je je lidmaatschapskaart moet laten zien. We zien het wel, ik heb in ieder geval een screenshot als ze het toch vragen

- schre062
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
auto huren via Rental Cars
Ik ben nu aan het kijken voor het huren van een auto. Ik heb gekeken via de website van Rental Cars en Alamo.
Bij Rental Cars huur ik een auto van Alamo (Toyota RAV) in de periode van 18-02 t/m 7-03 en betaal 482,17 euro en rechtstreeks via Alamo is dat 650 euro. Dat vind ik nogal groot verschil. Zit er ergens een addertje onder het gras?
Bij Rental Cars huur ik een auto van Alamo (Toyota RAV) in de periode van 18-02 t/m 7-03 en betaal 482,17 euro en rechtstreeks via Alamo is dat 650 euro. Dat vind ik nogal groot verschil. Zit er ergens een addertje onder het gras?
Phoenix-L.A. 2011
San Francisco-Las Vegas 2013
Atlanta-Atlanta 2015
Denver-Salt Lake City 2016
New York 2017.
Californie-Arizona Febr.-Maart 2018 (LA-LA)
Florida februari 2019
Texas en New Mexico 2020 in februari
San Francisco-Las Vegas 2013
Atlanta-Atlanta 2015
Denver-Salt Lake City 2016
New York 2017.
Californie-Arizona Febr.-Maart 2018 (LA-LA)
Florida februari 2019
Texas en New Mexico 2020 in februari
Nee hoor. Rentalcars is niks mis mee.
Let er even op dat je een Europees land / Nederlandse taal heb geselecteerd. (boven in het scherm)
Dan ben je zeker van dat je alle benodigde verzekeringen hebt.
Lees voor de zekerheid nog het eerste bericht in dit topic.
Let er even op dat je een Europees land / Nederlandse taal heb geselecteerd. (boven in het scherm)
Dan ben je zeker van dat je alle benodigde verzekeringen hebt.
Lees voor de zekerheid nog het eerste bericht in dit topic.
Ik probeer voor 20 dagen een auto te huren van Los Angeles naar las Vegas. Nu ben ik een mid size SUV tegengekomen voor 450 euro maar zie ik onderstaande voorwaarden. Ik vraag me af of je die extra verzekering van 6 euro per dag echt erbij moet doen...
In de VS is er geen eigen risico. Een extra pakket aanschaffen is dus niet nodig.
ja, gluiperds zijn het!
en dan ergens met kleine lettertjes vermelden dat de situatie per land verschillend kan zijn en dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent om dat uit te zoeken 

Dat dacht ik ook al, aangezien ze het in Amerika bij ophalen ook proberen. Maar je gaat dan toch ff twijfelen.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wat men in Amerika bij aankomst probeert te verkopen is geen verzekering voor dekking van eigen risico, want dat is er immers niet. In Europa overigens wel.
In Amerika wordt vaak geprobeerd een inzittenden en bagageverzekering te verkopen. Iets wat meestal ook al via een reisverzekering is gedekt.
Of men probeert Road Assistance te verkopen; een soort pechhulp voor dingen die je meestal zelf kunt vermijden zoals zonder benzine staan, lege accu omdat je vergeten was de verlichting uit te doen, de sleutels in de afgesloten auto laten liggen e.d. De meeste forumleden vinden dit overbodig.
In Amerika wordt vaak geprobeerd een inzittenden en bagageverzekering te verkopen. Iets wat meestal ook al via een reisverzekering is gedekt.
Of men probeert Road Assistance te verkopen; een soort pechhulp voor dingen die je meestal zelf kunt vermijden zoals zonder benzine staan, lege accu omdat je vergeten was de verlichting uit te doen, de sleutels in de afgesloten auto laten liggen e.d. De meeste forumleden vinden dit overbodig.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
Heb heel goedkoop een Cadillac Escalade oid kunnen huren bij hertz, uit de prestige collection.
Vraag me alleen af of dit wel klopt. Zie onder:
Alvast bedankt.
Vraag me alleen af of dit wel klopt. Zie onder:
- UW VOERTUIG:
Cadillac Escalade AWD/Lincoln Navigator Categorie P6 LFAR
(P6) Cadillac Escalade 4WD of gelijksoortig
BETALINGSMETHODE
Betaal Later
KORTINGEN
CDP Name: : HERTZ CENTENARY Q1 SALE WEB
Inbegrepen in het tarief
2 weken voor 423.15 USD 846.30 USD
2 extra dagen voor 52.90 USD 105.80 USD
Inclusief
Onbeperkt mijl inclusief
Airport Concession Recovery Fee
BTW
Kentekenregistratie toeslag dekking
Klant Faciliteiten vergoeding
Betalen op locatie 952.10 USD
Alvast bedankt.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zoek op het forum even op 'prestige' dan zie je dat er meerdere meldingen zijn hierover. Dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan ! (mits je via een europese site van hertz boekt vanwege de benodigde verzekeringen)
Dank voor je reactie vinceG, ik blijf de prijzen volgen.vinceG schreef:Mijn ervaring is dat je bij een hotellocatie geen keuze hebt. Er staat gewoon een auto voor je klaar en die is voor jou.
Mocht er niets interessants bij zitten dan gokken we er maar op dat het mee valt.

Florida 1993
Zuid-West 2018
Zuid-West 2018
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20281 Weergaves
-