Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
sf townhousemotel
In 1e instantie had ik een reserveringsmail gestuurd via de website waarop niet snel werd geantwoord. Vervolgens kwam ik achter een emailadres dat meer persoonlijk leek (sfinns@aol.com).
In no-time had ik antwoord en de bevestiging van de reservering.
De credit-card details heb ik toen even doorgebeld omdat ik die nooit per email verstrek.
Wij logeren daar trouwens van 25 tot 28 juli en betalen $95 per kamer (2 kamers, respectievelijk bezet met 4 en 3 volwassenen)
In no-time had ik antwoord en de bevestiging van de reservering.
De credit-card details heb ik toen even doorgebeld omdat ik die nooit per email verstrek.
Wij logeren daar trouwens van 25 tot 28 juli en betalen $95 per kamer (2 kamers, respectievelijk bezet met 4 en 3 volwassenen)
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb toch maar een mailtje terug gestuurd, maar alleen met mijn creditcardnummer + naam op creditcard. Met het idee dat ze dan terug zouden mailen dat de houdbaarheidsdatum ontbrak, deze zou ik dan apart kunnen mailen. Leek me een tikkeltje veiliger...
Volgende dag mailtje terug: zonder problemen geaccepteerd (dus zonder de "houdbaarheidsdatum").
Voordeel is: mocht het mailtje hoe dan ook onderschept worden, met alleen een creditcardnummer kun je vrij weinig... En de kamer is toch gereserveerd en bevestigd!
Groeten
Volgende dag mailtje terug: zonder problemen geaccepteerd (dus zonder de "houdbaarheidsdatum").
Voordeel is: mocht het mailtje hoe dan ook onderschept worden, met alleen een creditcardnummer kun je vrij weinig... En de kamer is toch gereserveerd en bevestigd!
Groeten