Die adressen ben ik blij mee Covri
Het is een mengelmoes van dollar bedragen en euro bedragen, ons finale getal klopt uiteindelijk wel (er zit een erg uitgebreidde Excel sheet achter die alles tot op de cent berekend). Ik wil hem gerust delen hoor, als je me niet geloofdPSVwally schreef:MDeckers geeft aan 31 dagen voor €2440,35 te hebben rondgetrokken, maar dat bedrag is dan eigenlijk al €4880, 70 omdat hij aangeeft per persoon.
Maar als ik al zijn bedragen optel (en even de euro en dollar gelijkstel) kom ik al op (770x2 (1540) + 1024 + 340 + 2x14(28) + 80 + 15x25(375) + 270 + 13x115(1495) ) een totaal van €5152 Maar dan komt daar dus nog een x getal bij voor eten en drinken en hebben blijkbaar verder ook geen betaalde activiteiten gedaan? Ik meld me overigens aan hoor als ik voor dat geld zo lang die kant op kan![]()
Als je denkt met een RV goedkoper uit te zijn dan met een auto kom je zeker bedrogen uit, maar goed ook dat is een keus.Sofie64 schreef:We willen met een camper gaan dus dan kun je stukken goedkoper eten en drinken.
Salade, stuk brood, pasta of aardappeltje, een lekker stuk vlees op de BBQ en klaar![]()
Terpies schreef:
Als je denkt met een RV goedkoper uit te zijn dan met een auto kom je zeker bedrogen uit, maar goed ook dat is een keus.
RV huur, campings, extra brandstof etc maakt het vele malen duurder dan als je met een Auto gaat. Met een auto heb je nog de keus of je wilt kamperen of hotels wilt pakken. Ook in een hotel hoef je niet (uitgebreid) elke avond uit eten, sommige hotels hebben ook een eigen keukentje. Als je met de tent gaat kun je sowieso makkelijk koken.
Maak gewoon een goede prijs vergelijking tussen auto en RV, pas dan kun je voor jouw persoonlijke situatie kijken, maar de bedragen die mensen hier noemen zijn realistische bedragen voor een vakantie, dus als dat teveel is is moet je misschien alsnog een alternatieve bestemming zoeken.
Als wij naar de US gaan zijn we per dag tussen de $100 en $150 pp per dag kwijt, los van de reis en de kosten van de auto. Dat is waar we mee rekenen en daarvoor doen we dan echt alles wat we willen en bezuinigen we niet.
Wat mist er nog op mijn lijstje Frasi ?Sofie64 schreef: We willen wel een show in las vegas bekijken, alcatraz zien in san fransisco, rondrit hollywood en ook de rijke mensen huizenroute in Los Angeles.![]()
Verder een boottocht bij Page.
Daarnaast heb je misschien nog toegangsgelden voor de natuurparken.
Ik reken toch wel tot 1000 euro aan dat soort dingen ( buiten eten en drinken)
700 euro voor benzine ongeveer 3000 km afgerond naar boven.( rit is 2650 km)
700 euro campingplaatsen
Stel dat ik het via tioga tours doe, dat is de gehele prijs incl hotels aan het begin en eind rond de 6500 euro voor ongeveer 25 dagen, 2 personen.
Eten en drinken plus snacks en ijsjes en drankje op terrasje 1500 euro
Dit dus bovenop de offerte prijzen
Totaal rond 8000 euro voor 25 dagen in de maand april.
Ik geef gewoon mijn mening, jij springt van de hak op de tak en komt voor mij gewoon over als iemand die eerst eens goed na moet denken wat je eigenlijk wilt. Ik geef je aan wat je ongeveer kunt verwachten en waar je ongeveer mee moet rekenen, gebaseerd op reële inschattingen niet op wat je graag wilt horen of denkt (gebaseerd op verwachtingen die nergens op gebaseerd zijn).Sofie64 schreef: Ik vind jou steeds zo " agressief" reageren.
Als je je ergert aan dit soort vragen reageer dan liever niet.
Het hoort gewoon bij de voorbereiding.
Sofie,Sofie64 schreef: Wat mist er nog op mijn lijstje Frasi ?
Maak ik een grote misser ?