Een aantal jaar geleden heb ik met mijn vriendin een drie weekse camperreis door west Amerika gedaan.
San Fransisco, Yosemite, Kings, Sequoia, death valley, Las Vegas, Grand Canyon en Los Angelas (op hoofdlijnen natuurlijk

Eigenlijk waren we direct verliefd op de natuur en het landschap het is daarom altijd blijven kriebelen.
Nu is de kogel door de kerk en hebben we besloten om dit jaar wederom naar USA te gaan.
Omdat er inmiddels gezinsuitbreiding is willen we in augustus vertrekken.
We willen niet weer dezelfde plekken aan doen als toen en de enige eis is dat we Yellowstone willen bezoeken (meerdere dagen) en dat de natuur/Rocky mountains centraal staan.
Het idee was nu om op Denver (of salt lake) te vliegen. Daar een camper op de pikken voor ongeveer 25-30 dagen.
Dan via Wyoming naar Yellowstone, daar een aantal dagen blijven en dan via Idaho/Oregon naar Seattle te rijden.
Echter dit deel van de US mij niet echt bekend, dus ik weet niet of we de juiste keus maken?
Ik zou graag een aantal tips ontvangen over onze geplande reis.
overigens zie ik dan Vancouver een stuk goedkoper is om op aan te vliegen. vanaf daar kan je ook zo de oversteek naar de USA maken maar mag dat ook bij de camper maatschappijen?
Vanaf daar zou het bv mogelijk zijn om via vancouver=>Banff=>Glacier(USA)=>Yellowstone=>dan via Idaho en washington terug naar vancouver