In het voorjaar van 2018 (duurt nog even dus

Dag 1 Amsterdam - Atlanta
Dag 2 Atlanta
Dag 3 Atlanta - Gatlinburg
Dag 4 Gatlinburg
Dag 5 Gatlinburg
Dag 6 Gatlinburg - Nashville
Dag 7 Nashville
Dag 8 Nashville
Dag 9 Nashville - Muscle Shoals - Memphis
Dag 10 Memphis
Dag 11 Memphis
Dag 12 Memphis - Tupelo - Clarksdale
Dag 13 Clarksdale
Dag 14 Clarksdale - Natchez
Dag 15 Natchez - New Orleans
Dag 16 New Orleans
Dag 17 New Orleans
Dag 18 New Orleans - Amsterdam
We zitten overigens niet vast aan 18 dagen, dit mogen er ook 20 of 21 zijn. Dus het rondje mag ook groter worden.
Nogmaals: dit is een route die ik zelf snel heb gemaakt, kan dus nog aan alle kanten gewijzigd worden. Wat wel vast staat zijn de plaatsen die we willen bezoeken : Nashville, Memphis, Clarksdale, New Orleans.
Tijdens onze vorige reis door het zuidwesten van de VS, zijn ons de NP's het beste bevallen, daarom wil ik sowieso naar de Great Smoky Mountains NP. Maar als ik verder de kaart bekijk zie ik niet super veel NP's op onze route liggen.
Wat we tot nu toe opgeschreven hebben om te bezoeken zijn : Sun Studios, Fame Studios, Grand Ole Opry, Graceland, Geboortehuis Elvis, Lorraine Motel, Great Smoky Mountains NP, Johnny Cash Museum
Wat ik eigenlijk graag wil weten :
- Welke tijd van het jaar is het beste om naar het zuiden te gaan? Wij denken zelf aan april/mei/juni. Of is juni dan al te heet daar? is het najaar ook nog geschikt? Komt ons wel iets minder uit.
- Zijn er nog aanraders voor andere NP's / natuur naast de Great Smoky Mountains NP?
- Hebben jullie nog tips over de route?
- Zijn er nog plaatsjes of andere dingen die we absoluut niet mogen missen al zijn we daar in de buurt?
Het is pas voor 2018, maar ik vind het leuk om dingen alvast uit te zoeken

Alvast bedankt!