Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik ben Vireena
Ik ben Vireena
Hallo allemaal,
Sinds september 2017 struin ik op deze site en dankzij jullie hebben wij een mooie rondreis kunnen samenstellen door het Zuidwesten! Het wordt onze eerste reis door dit gebied (met onze kinderen (15 en 17) hebben wij vaker New York en Orlando bezocht). Wij verheugen ons enorm op het avontuur in juli/Aug 2018. Alvast bedankt voor je hulp bij de detailplanning.
Groetjes, Vireena
Sinds september 2017 struin ik op deze site en dankzij jullie hebben wij een mooie rondreis kunnen samenstellen door het Zuidwesten! Het wordt onze eerste reis door dit gebied (met onze kinderen (15 en 17) hebben wij vaker New York en Orlando bezocht). Wij verheugen ons enorm op het avontuur in juli/Aug 2018. Alvast bedankt voor je hulp bij de detailplanning.
Groetjes, Vireena
Re: Ik ben Vireena
Leuk dat jullie je hebben aangemeld. Welkom! En veel plezier met de voorbereiding van jullie nieuwe reis.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Ik ben Vireena
Veel plezier met alle voorbereidingen/-pret