Je kunt ook naar een minivan kijken, dat zal goedkoper zijn dan een full size SUV denk ik.Timmetjuh schreef:Wij gaan van 11 t/m 21 mei met 3 volwassenen en 2 kinderen (1,5 en 4) naar Orlando en verblijven daar op 1 locatie. Zou een Fullsize SUV groot genoeg voor ons zijn? We verblijven daar op één locatie, alle koffers hoeven dus in principe maar 2x vervoerd te worden.
Dit heb ik nog nooit gezien, behalvve dan bij wat europese mickey mouse auto's. Het ging hier over full size suv's. Dus Expedition, Yukon, Tahoe. Geen van allen hebben een schuifbare achterbank. Maar allemaal zijn ze (veel) meer dan ruim genoeg voor deze 5 personen.Ellis71 schreef:En vaak is de eerste achterbank ook nog naar voren te schuiven in zijn geheel zodat je een groter laadoppervlak krijgt.
De Nissan Armada die we een paar jaar geleden had wel degelijk een verstelbare achterbank, juist erg handig als je de voetenruimte wilt vergroten van de aanwezige derde zitrij. Ook kon je bij deze auto de rugleuning van de achterbank rechter op zetten, zodat je de koffers makkelijker rechtop tegen de rugleuning aan kon zetten.roelb schreef: Dit heb ik nog nooit gezien, behalvve dan bij wat europese mickey mouse auto's. Het ging hier over full size suv's. Dus Expedition, Yukon, Tahoe. Geen van allen hebben een schuifbare achterbank.
sanook schreef:Klopt, je hebt al 3 extra bestuurders dus je hoeft de additional driver niet aan te vinken !
Marco en Cindy schreef:Je hebt inderdaad al drie extra bestuurders. Vink je dit wel aan kloppen ze gewoon nog een keer 160 euro uit je zak. Net zoals ze aan de balie vaak nog proberen om je van alles aan te smeren. Of je krijgt de mededeling dat een Mid-Size SUV voor 2 personen toch echt te klein is...