Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaibab Lodge North Rim Grand Canyon: ervaringen gevraagd.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jaartje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Kaibab Lodge North Rim Grand Canyon: ervaringen gevraagd.

Bericht door jaartje »

Na veel leeswerk de Kaibab Lodge bij de North Rim GC gevonden hier! Blij mee...

Zijn er mensen die er geweest zijn, en kunnen zeggen of een bepaald nummer de voorkeur heeft? Of maakt het qua ligging niets uit?
Het gaat om de huisjes met 2 queen bedden, aangezien we met 4 moeten slapen.

En nog een hele andere vraag: als ik een hotel boek bij bv. Trivago of Expedia en die wil ik uiteindelijk annuleren. Doen jullie dat dan via mail of moet het telefonisch? Nog nooit zoiets gedaan. :oops:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Kaibab Lodge North Rim Grand Canyon: ervaringen gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

We hebben er geen ervaring mee maar de Kaibab Lodge ziet er wel leuk uit. Wij vonden het zelf mooi om in het park te zitten; met uitzicht op de canyon.
Vergeet niet om bij Jacob Lakes wat koekjes in te slaan.

Trivago en Expedia heb ik nog nooit gebruikt, maar als je daar iets boekt of gaat boeken zal het wel duidelijk worden hoe je kunt annuleren. Over het algemeen gaat dat heel eenvoudig.

Marianne
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Kaibab Lodge North Rim Grand Canyon: ervaringen gevraagd.

Bericht door Tipsy_1 »

Ik had eerst bij de Kaibab Lodge geboekt voor onze trip in Oktober 2017.
Dit ondanks zeer slechte reviews op tripadvisor.

Enkele maanden voor we vertrokken heb ik deze geannuleerd omdat er iets vrij kwam in de north rim lodge. (blijf checken! er komt vaak iets vrij. Een week voor vertrek kwam er zelfs een cabin met rim view vrij!!!).

Toen heb ik de Kaibab lodge gebeld om te annuleren (soweiso rekenen ze wel een bepaald bedrag aan van 20$ of zo, geen probleem voor mij) en ze waren echt "boertig" (op zijn vlaams gezegd) en deden erg moeilijk: ze wilden mij een check sturen ipv de betalen via CC (een heel gek verhaal).
Achteraf trouwens door visa in het gelijk gesteld en geld terug gekregen.

Ik zou het eventueel wel boeken als noodoplossing maar niet meer dan dat. Het ligt echt wel vrij ver van de North Rim af. Ik ben blij dat uiteindelijk wel aan de rim kon slapen.

(EDIT: had dus rechstreeks bij Kaibab lodge geboekt, is normaal gezien meteen te betalen)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer