Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar ! Wat zou er gebeuren als ik mijn ANWB pasje laat zien (met AAA teken er ook op).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Mag ik de kenners hier
nog eens vragen naar mijn berichtje te kijken over de gratis spouse bij Alamo?
Dit was toch nooit zo? Wel bij andere verhuurders maar bij Alamo bij mijn weten niet.

Dit was toch nooit zo? Wel bij andere verhuurders maar bij Alamo bij mijn weten niet.
Vito schreef:N.a.v. bovenstaande discussie kijk ik nog eens mijn bevestiging na en tot mijn grote verbazing vind ik dit stuk bij additional driver.
Let wel: wij huren in Florida waar onderstaande normaal niet geldt. Weet iemand of dit nu overal zo is of zou het toch vernieuwde state law in Florida zijn?
Want dan ga ik nog proberen zonder additional drivers te boeken als spouse toegestaan is.
Additional Driver
Additional drivers must meet same rental qualifications as the renter, except spouse or domestic partner. Additional drivers must appeal at the rental counter with the primary renter. There will be an additional charge of 12.00 USD per day for each additional authorized driver other than a spouse or domestic partner, unless other contractual conditions apply. There is a limit of one additional driver per rental contract. A spouse or domestic partner is the only permitted additional driver on non-credit card deposit. Additional drivers must be 21 or older.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Enkel pechbijstand voor eigen fouten (vergeten tanken, verkeerd getankt, sleutels verloren of binnen in het gesloten voertuig) en het plaatsen van een reservewiel is niet inbegrepen in de standaard prijs. Dus als je extra betaalt voor pechbijstand (road assistance) is het voor bovenstaande situaties.Heather schreef: Wat doen jullie met pechbijstand ?
Ze zijn sowieso verplicht je te komen assisteren als de auto voor één of andere reden het begeeft.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Hey,
Zou iemand mij kunnen helpen voor het vinden van een goede deal voor een minivan (7p, bvb Dodge Grand Caravan, ...).
Afhalen in Las Vegas (luchthaven) op dinsdag 10 juli 2018 en afleveren in San Francisco op dinsdag 24 juli 2018. We logeren in Wyndham Canterburry San Francisco. Mijn man eerste bestuurder en ik bijkomend bestuurder. 3 volwassenen en 2 kinderen. We doen GC, MV, Bryce, Zion, Death Valley en Yosemite.
Ik zie door het bos de bomen niet meer ...
Alvast bedankt.
Heather.
Zou iemand mij kunnen helpen voor het vinden van een goede deal voor een minivan (7p, bvb Dodge Grand Caravan, ...).
Afhalen in Las Vegas (luchthaven) op dinsdag 10 juli 2018 en afleveren in San Francisco op dinsdag 24 juli 2018. We logeren in Wyndham Canterburry San Francisco. Mijn man eerste bestuurder en ik bijkomend bestuurder. 3 volwassenen en 2 kinderen. We doen GC, MV, Bryce, Zion, Death Valley en Yosemite.
Ik zie door het bos de bomen niet meer ...
Alvast bedankt.
Heather.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Geen ervaring, gelukkig. Je zou wel hulp moeten krijgen: https://www.aaa.com/international/. Als je op "Follow this link" klikt, kom je op https://www.aaa.com/international/inter ... iates.htmlMattRob schreef:Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar ! Wat zou er gebeuren als ik mijn ANWB pasje laat zien (met AAA teken er ook op).
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wow Heather, wat zijn de prijzen gestegen!Heather schreef:Hey,
Heb een aantal maanden geleden ook een minivan geboekt voor juli in Vegas en toen was de prijs iets meer dan €600,00. Nu is de goedkoopste die ik zie, via Rentalcars.com bij Alamo, iets meer dan €1000,00! Voor €1200,00 heb je ook een full size SUV bij Alamo, dan zou ik daar voor gaan... De prijzen zijn wel zonder de toeslag voor de additional driver...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dan mag je ervan uit gaan dat je geen one-way fee betaalt.stan.kim schreef:@ coyote. Zie afbeelding. Er staat niks over bijkomende kosten. Ligt het misschien aan de locaties ?
En dat is ook niet zo gek, het komt vaker voor dat je tussen Las Vegas en Los Angeles of San Francisco geen one-way fee betaalt.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik huur vooraf (vaak al maanden eerder) een bepaalde type auto en welke ik dan meekrijg wacht ik wel af, minimaal het type dat ik gevraagd heb.Ed-USA schreef:@ Coyote,
Dank, denk ik ook, mijn ervaring in afgelopen zomer is dat je het beste kan bellen voordat je een cabrio wilt ophalen, want deze zijn niet altijd (op elke locatie) beschikbaar.
Van te voren bellen heeft niet zoveel zin. Ik heb immers al gereserveerd en als ik bel en ze hebben de cabrio niet, wat wil je dan? Het aanbod van de verhuurders verandert ieder uur. Dus wat nu niet aanwezig is, kan er over een half uur wel zijn.
Het is anders als terplekke besluit een auto (cabrio in dit geval) te huren. Dan zou je van te voren kunnen bellen. Maar zelfs dan heb je geen 100% garantie.
Roland
@heather
745 via http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations
Kies gold pakket dan heb je additional drivers.
Of de one way fee erbij zit weet ik zo niet
Dag Onyx666,
Bedankt voor de moeite.
Kan je mij eventueel zeggen wat affiliate (www.alamo-affiliate.de) wil zeggen ?
Want als ik naar alamo.de ga krijg ik een heel ander tarief.
Heather
Bedankt voor de moeite.
Kan je mij eventueel zeggen wat affiliate (www.alamo-affiliate.de) wil zeggen ?
Want als ik naar alamo.de ga krijg ik een heel ander tarief.
Heather
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Kleine update over mijn ervaring met http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations en het feit dat er geen CDW bij zat.
De bevestiging is keurig terug te vinden op Alamo.com, idd zonder CDW.
Per mail gesproken met ALAMO, zij bevestigen dat er wel een CDW bij hoort te zitten en hebben in hun systeem gezet dat ze deze kosteloos erbij moeten doen bij ophalen van de auto. Indien dit niet gebeurt en ik moet betalen krijg ik het volledige bedrag vergoed.
Ik ben gerust gesteld!
Per mail gesproken met ALAMO, zij bevestigen dat er wel een CDW bij hoort te zitten en hebben in hun systeem gezet dat ze deze kosteloos erbij moeten doen bij ophalen van de auto. Indien dit niet gebeurt en ik moet betalen krijg ik het volledige bedrag vergoed.
Ik ben gerust gesteld!

- Almere vak V
- Amerika-expert
Is inclusief one way fee. Voor €46 extra krijg je een full size SUV.ONYX666 schreef:@heather
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ben wat aan het neuzen in de FAQ van Alamo en kom het volgende tegen ivm additional drivers:
"Exception states that allow the spouse to be an "Automatic" Authorized Driver under all circumstances are: California, Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin. There is no additional fee for the spouse to drive the vehicle in these states."
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat het in de wet stond dat de spouse in Nevada GEEN automatic authorized driver was...
Iemand hier weet van?...
"Exception states that allow the spouse to be an "Automatic" Authorized Driver under all circumstances are: California, Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin. There is no additional fee for the spouse to drive the vehicle in these states."
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat het in de wet stond dat de spouse in Nevada GEEN automatic authorized driver was...
Iemand hier weet van?...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik moet je meegeven dat het allemaal een beetje knullig oogt. Ik heb 3 zaken met elkaar vergeleken aangaande 1 en dezelfde boeking.RNA schreef:Kleine update over mijn ervaring met http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations en het feit dat er geen CDW bij zat.
Ik ben gerust gesteld!
Alamo Prepaid Rental Voucher: Daarop staat een CDW en een EL en een volle tank.
Alamo Online Check In confirmation: SLDW, niks over een EL of een volle tank.
Alamo Online Check in view: SLDW, niks over EL maar wel fuel service option.
Ik heb de neiging om al dit soort zaken altijd op te slaan en uit te printen. Ik neem alles mee en dan zien we het wel.
@Vanessa007: Als je de Duitse link hier volgt kan je kiezen voor Master (zonder extra berijder) of Gold (met extra berijder). In het voorbeeld wat hier gebruikt wordt voor de huur zoals Heather die heeft voorgelegd zou dat een verschil zijn van €3 over de gehele huurperiode. Dan wist ik het wel...
@ Almere vak V
Waar kan je dat zien dat het incusief one way fee is ? Ik vind dat ook nergens terug.
Nog vergeten te vragen, kan je annuleren zonder kosten moest ik deze aanbieding albast boeken ? Dan pin ik deze al vast. Alvast bedankt !
Waar kan je dat zien dat het incusief one way fee is ? Ik vind dat ook nergens terug.
Nog vergeten te vragen, kan je annuleren zonder kosten moest ik deze aanbieding albast boeken ? Dan pin ik deze al vast. Alvast bedankt !
- Almere vak V
- Amerika-expert
In het veld location and date information kan je aanklikken return to a different location. Dan neemt het systeem dit automatisch mee in de berekening.Heather schreef:
Ik zou deze aanbieding zeker nu alvast boeken en betalen. Als je betaalt bij afhalen wordt de huurprijs €164 hoger. Je kunt deze reservering tot 7 dagen voor de afhaaltermijn kosteloos annuleren. Binnen die 7 dagen kost het €30 en binnen 24 uur €70. Maar ik ben bang dat je serieus je best moet gaan doen om een betere deal te gaan vinden voor deze periode. Met veel geluk zal het misschien ergens nog wel eens een paar euro kunnen schelen. Maar ik ben bang dat je in de meeste gevallen honderden euro's meer gaat betalen.Heather schreef: Nog vergeten te vragen, kan je annuleren zonder kosten moest ik deze aanbieding albast boeken ? Dan pin ik deze al vast. Alvast bedankt !
Heb even snel voor je gekeken op autoeurope. Daar betaal je nu minimaal voor een MPV €985 en voor een full size SUV ben je al €1.109 kwijt.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb het erop gewaagd, net bij http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations onze auto geboekt...
Full size SUV (genre Chevy Tahoe), 3 weken in juli vanuit Las Vegas, master package, voor de mooie prijs van €895,41! Me happy!
Nu m'n andere 2 boekingen bij Avis en Hertz nog annuleren...
Full size SUV (genre Chevy Tahoe), 3 weken in juli vanuit Las Vegas, master package, voor de mooie prijs van €895,41! Me happy!
Nu m'n andere 2 boekingen bij Avis en Hertz nog annuleren...
Dag allemaal
Ik(26j) vertrek samen met mijn kameraad(25j) voor de eerste keer op roadtrip doorheen het westen! Uit welke auto categorie kunnen we best kiezen? Wij zijn met twee en zullen 3 weken onderweg zijn. Omdat we ook enkele nationale parken zullen bezoeken is het aangeraden om een iets zwaardere auto te nemen? Ik weet niet of dat zo'n Compact of Economy klasse voldoende is om doorheen de bergen te rijden. En een SUV Intermediate zal dan iets te groot zijn voor onze twee waarschijnlijk?
Dit zijn de categorieën die terug te vinden zijn bij Sunnycars(waar we ook zullen boeken):
-Standard Economy
-Standard Compact
-Standard Intermediate
-Standard Standard
-Standard Fullsize
-SUV Intermediate
Alle hulp welkom!
Ik(26j) vertrek samen met mijn kameraad(25j) voor de eerste keer op roadtrip doorheen het westen! Uit welke auto categorie kunnen we best kiezen? Wij zijn met twee en zullen 3 weken onderweg zijn. Omdat we ook enkele nationale parken zullen bezoeken is het aangeraden om een iets zwaardere auto te nemen? Ik weet niet of dat zo'n Compact of Economy klasse voldoende is om doorheen de bergen te rijden. En een SUV Intermediate zal dan iets te groot zijn voor onze twee waarschijnlijk?
Dit zijn de categorieën die terug te vinden zijn bij Sunnycars(waar we ook zullen boeken):
-Standard Economy
-Standard Compact
-Standard Intermediate
-Standard Standard
-Standard Fullsize
-SUV Intermediate
Alle hulp welkom!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb net ook eens op Alamo.com zelf gecheckt voor onze periode en het verschil is wel héél groot:
Bij alamo-affiliate.de: Hopelijk komt het allemaal goed met m'n boeking en staan er ons geen extra kosten meer te wachten!
Bij alamo-affiliate.de: Hopelijk komt het allemaal goed met m'n boeking en staan er ons geen extra kosten meer te wachten!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@Vanesse007 welke dd heb je geboekt ?
Ik kom op €1180 voor 5-7 t/m 26-7 .....
Ik kom op €1180 voor 5-7 t/m 26-7 .....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20044 Weergaves
-