Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper Sunrise Escape Apollo: ervaringen gevraagd.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Methorst
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Camper Sunrise Escape Apollo: ervaringen gevraagd.

Bericht door Methorst »

Wij hebben voor a.s. zomer een camper gehuurd bij Apollo.
Betreft type Sunrise Escape, heeft iemand hier ervaringen mee?
Zit er bijv genoeg bergruimte in voor de koffers?
Zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen.

Hoor graag.
jessica0707
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Camper Sunrise Escape Apollo: ervaringen gevraagd.

Bericht door jessica0707 »

Wij hebben ook een Sunrise Escape gehuurd bij Apollo. Er is niet snel iets te vinden over het bagageruim.
In eerste instantie had ik zoiets van 'dan de koffers maar naast het bed', maar inmiddels ga ik er vanuit dat het bed omhoog kan (net als bij een vast bed in een caravan).
Als de camper model 2016 is, zou het bagageruim 83 cubic feet (ft³) = 2.35 cubic meters (m³) inhoud hebben. Dat lijkt mij niet veel, maar vast (lees: hopelijk) wel genoeg voor 5 stoelen, een tafel en andere kampeerspullen. In de camper heb je denk ik ook nog wel aardig wat kastjes enzo.

Deze foto's vond ik na veel ge-google, of het straks ook zo gaat zijn is afwachten :wink:

http://www.prntscr.com/inzos4
http://prntscr.com/inzrce

Misschien gaan we elkaar nog wel tegenkomen... wij reizen tussen 20 juli en 15 augustus in eenzelfde camper, met onze 3 dochters en als ik jullie route zo zie, rijden we in dezelfde richting en zitten we soms tegelijk in hetzelfde gebied :D
Methorst
Amerika-ontdekker

Bericht door Methorst »

Hoi Jessica

Is inderdaad weinig over te vinden... Waar heb jij die foto's gevonden als ik vragen mag?
De indeling lijkt me anders, maar weet ik niet zeker.
Als het bed omhoog kunnen daar inderdaad wel een en ander aan koffers liggen. Zou mooi zijn.
Ben benieuwd..

Wie weet komen we elkaar tegen, wij komen denk ik achter jullie aan...
jessica0707
Amerika-ontdekker

Die info heb ik uit de brochure van Winnebago, model 2016. Of het daadwerkelijk ook zo is bij de 27 ft camper die wij meekrijgen is inderdaad de vraag??

https://recreationalvehicles.info/2016- ... ie-winnie/ (Page 15 is onze indeling)

En hier zie je ook nog veel foto's van de camper die volgens mij gelijk is aan de onze:

https://rvshare.com/rvs/details/1014275

Wij reizen als slakken :) dus jullie halen ons zelfs in. Op 2 augustus zijn wij in Bryce (Ruby's Inn) en 3 en 4 augustus gaan we ook naar Zion (Watchman). Veder ook op ongeveer dezelfde datum in LV en Yosemite. Als jullie de 15e naar Malibu reizen, gaan wij daar weg om de camper in te leveren in LA.
Ik zal onze reis ook eens plaatsen, ik ontdekte dat forum-draadje gisteren pas!
Methorst
Amerika-ontdekker

Bericht door Methorst »

Heb de vraag over de kofferruimte vanmiddag even naar apollo gemaild.
Kreeg binnen 5min onderstaande reactie (vertaald naar nederlands)
-------------------------------------------
Bedankt voor je email

Het spijt me dat ik u moet adviseren dat we de foto's niet kunnen leveren, omdat we niet kunnen garanderen welk voertuig u bij het ophalen zult krijgen. Voertuigen kunnen van 25 tot 27ft zijn.

Opslag onder voertuigen, voertuig is ongeveer. 8 ft brede opslag onder het voertuig, evenals een "kast" in de slaapkamer en opslag (boven de dinette) in de unit ook.
-----------------------------------------
jessica0707
Amerika-ontdekker

... omdat we niet kunnen garanderen welk voertuig u bij het ophalen zult krijgen. Voertuigen kunnen van 25 tot 27ft zijn.
Slim, daar had ik nog niet aan gedacht om het aan Apollo te vragen.
Wel zorgelijk met 3 tieners :shock: dan is een 27ft camper toch wel wenselijk :lol:
Je zou toch zeggen dat als je een camper kunt kiezen/huren op een bepaalde datum, dat die dan ook beschikbaar is op dat moment. Vrienden die met 3 volwassenen een 25ft camper hadden, adviseerden ons juist om een maatje groter te nemen.
We gaan het zien, uitgaan van het positieve voorlopig :thumbup:
Afbeelding
Methorst
Amerika-ontdekker

Bericht door Methorst »

Inderdaad gewoon afwachten....beste maar van hopen. :wink:
Hoop wel dat we die 27ft krijgen, 25ft heeft namelijk ook geen slide out aan de zijkant.

ps wij gaan ook met onze 3 dochters (15,12,9) :P
Laatst gewijzigd door Methorst op 08 mar 2018, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Normaal gesproken heb je luiken aan de achterkant (aan de buitenkant).
Wij hadden afgelopen jaar een 26 ft camper, weliswaar niet van Apollo maar de verschillen zijn niet zo heel groot.
Deze opbergruimte was via 3 kleppen te openen: 1 achter en 2 aan de zijkant (achteraan) en die ruimte was best wel groot.
Bij ons groot genoeg om alle reistassen, gallons water, picknicktafel en -stoelen, bbq, tent met toebehoren en nog meer in kwijt te kunnen.
Beatrix49
Amerika-newbie

Bericht door Beatrix49 »

Hallo,

Heb zelf (nog) geen ervaring met dit type camper maar heb wel een andere tip: overweeg om met reistassen ipv koffers te reizen. Tassen kun je als ze leeg zijn gemakkelijker opbergen want nemen minder plek in. Fijne reis alvast!
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Geen ervaring met Apollo, wel met een 25 en 27 ft van Cruise America en met een 22 ft van El Monte. Wij hebben nooit problemen gehad met de koffers. Weliswaar waren wij maar met z'n drieën (behalve in de 22 ft, toen waren we met z'n tweeën), maar we nemen altijd een hoop mee. Onderin kunnen inderdaad makkelijk de koffers en evt. kun je overdag een koffer op het bed leggen en die er 's nachts af leggen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer