Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
country music liefhebbers topic
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Persoonlijk ben ik een groot fan van Randy Travis en The bellamey brothers.
Denk dan aan liedjes zoals Three wooden crosses, If i didn't have you en Forever and ever, Amen van Travis
en dan Redneck girl, Let you love flow en You ain't just whistlin' dixie van de Bellamey brothers
Ook liedjes als roll on 18 wheeler en Angels among us van Alabama kan ik zeer op prijs stellen.
Denk dan aan liedjes zoals Three wooden crosses, If i didn't have you en Forever and ever, Amen van Travis
en dan Redneck girl, Let you love flow en You ain't just whistlin' dixie van de Bellamey brothers
Ook liedjes als roll on 18 wheeler en Angels among us van Alabama kan ik zeer op prijs stellen.
-
- Amerika-newbie
Hoi,
Ik heb me net vandaag geregistreerd(zie voorbestemde topic).
Ik heb alles samen 3j rondgetrokken doorheen California, Arizona, New-Mexico en Texas.
Ook ik ben aan een aardig verzamelingske Country muziek gekomen met der tijd.
Als iemand een bepaald liedje zoekt, vraag me maar, ik kijk dan wel eens voor U.
Groetjes Guy
Ik heb me net vandaag geregistreerd(zie voorbestemde topic).
Ik heb alles samen 3j rondgetrokken doorheen California, Arizona, New-Mexico en Texas.
Ook ik ben aan een aardig verzamelingske Country muziek gekomen met der tijd.
Als iemand een bepaald liedje zoekt, vraag me maar, ik kijk dan wel eens voor U.
Groetjes Guy
Ik heb niet zoveel verstand van country music, maar ik luister er graag naar. Vooral Allan Jackson vind ik erg goed.
Een persoon die ik in de vorige berichten niet gelezen heb is Jimmy Buffet. Ik vind zijn muziek erg vrolijk, leuk om naar te luisteren.
Sugarland vind ik ook overigens ookerg goed.
Grtz. Miriam
Een persoon die ik in de vorige berichten niet gelezen heb is Jimmy Buffet. Ik vind zijn muziek erg vrolijk, leuk om naar te luisteren.
Sugarland vind ik ook overigens ookerg goed.
Grtz. Miriam
- Miss Victoria
- Amerika-ontdekker
Wij zijn helemaal gek van Johnny Cash en mijn man heeft ook het silhouet van Johnny Cash op zijn arm laten tattoeren:

Op de achterkant zie je de sc haduw van Johnny Cash die achterom kijkt.
De rest van de tattoo heeft te maken met onze andere zeer grote passie Amerikaanse Auto's....
Groetjes Christel

Op de achterkant zie je de sc haduw van Johnny Cash die achterom kijkt.
De rest van de tattoo heeft te maken met onze andere zeer grote passie Amerikaanse Auto's....
Groetjes Christel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht