Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
*OFF TOPIC*
SuzyQ: heb je een PB terug gestuurd maar hij blijft in mijn “postvak uit”staan dus weet niet of je em ontvangen hebt?
SuzyQ: heb je een PB terug gestuurd maar hij blijft in mijn “postvak uit”staan dus weet niet of je em ontvangen hebt?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
Haha doe mij ook zo'n, man. Ik zou er ook blij mee zijn!Almere vak V schreef:Ze is er blij mee!!
Zo lang ze maar niet mee hoeft naar allerlei wedstrijden...
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb een vlucht gevonden naar LAX met een overstap in Manchester en dat is 1.25 uur de tijd. Is dat wel haalbaar ook ivm de koffers die van de ene vliegtuig naar de andere moeten. Ik weet ook niet precies hoe het werkt omdat ik nog nooit gevlogen heb met een overstap. Van Amsterdam naar Manchester is met flybe en dan verder met Condor.
Het zijn partners van elkaar dus je bagage wordt normaal gesproken doorgestuurd. Voor Manchester wordt een overstaptijd van minstens 75 minuten aangeraden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Okay dat scheelt
dan zou dat dus geen probleem zijn met een overstap van 1.25. Terug is de overstap tijd 3.55

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor de kerstperiode (bv 22 dec - 2 jan) San Jose nu ook onder de 300 euro, en op expedia incl Hilton Union Square 891 euro....sanook schreef: Volgens mij zijn de aanbiedingen er nog steeds hoor, 280 euro voor retour ams-sfo zie ik nog steeds op momondo, en voor de kerstperiode zelfs voor < 400 naar bv San Jose of San Diego
Is dat een aanrader ? San Francisco rond kerst en oud en nieuw anderhalve week ? Mijn gevoel zegt te lang voor een city trip en te kort voor een rondreis(je) dus heb wat twijfels...
https://www.momondo.nl/flightsearch/?Se ... rrency=EUR
https://www.expedia.nl/San-Francisco-Ho ... 8onCr0hOwh
Ik zou mij zo anderhalve week kunnen vermaken in en rond SF maarja wij vinden dat een geweldige stad. Nu twee keer geweest. Geen idee wat voor weer het daar dan is overigens.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Almere vak V
- Amerika-expert
Als je geluk hebt 20 graden. Als je pech hebt 10. Beetje in die koers moet je denken.
Via google flights zie ik vanaf amsterdam heel veel bestemmingen naar Amerika bijna (op t hoogseizoen juli/augustus na) t hele jaar vluchten voor €300-€350. Vliegen met KLM/Delta (dan zal er nog wel bagage kosten bij komen) maar ook united en/of lufthansa. Bestemmingen die ik voor deze prijzen heb gezien zijn o.a. San Diego, La, Las Vegas, Houston, San Francisco, Atlanta. Maar er zijn vast nog meer bestemmingen. Zelfs rond de kerstvakantie! Het is dat wij al 4 weken in september gaan 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik ben in 2008 (alweer zo lang geleden!) een maand in San Francisco geweest en heb me heel goed vermaakt. Je kunt natuurlijk ook naar Sausalito of een uitstapje maken naar Six Flags.sanook schreef:sanook schreef: Voor de kerstperiode (bv 22 dec - 2 jan) San Jose nu ook onder de 300 euro, en op expedia incl Hilton Union Square 891 euro....
- Almere vak V
- Amerika-expert
Het ligt er maar net aan wat je allemaal wilt doen en leuk vindt. Ik weet zeker als je nu boekt en de komende maanden gaat kijken wat je allemaal in en rond SF kunt doen dat je spijt gaat hebben dat je niet langer geboekt hebt.sanook schreef: Is dat een aanrader ? San Francisco rond kerst en oud en nieuw anderhalve week ? Mijn gevoel zegt te lang voor een city trip en te kort voor een rondreis(je) dus heb wat twijfels...
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mijn vrouw is nog niet erg enthousiast en ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd maar op zich lijkt het me wel een hele goede deal toch 890 euro pp voor vlucht en 11 nachten 4* hotel hartje SFO met kerst/oud&nieuw. Is er in San francisco een speciale kerst sfeer/markt oid of andere dingen die de kerst daar bijzonder maken ?
We hebben eigenlijk helemaal geen plannen voor een vakantie in die periode maar ik laat me gauw gek maken als ik mooie aanbiedingen zie...
We hebben eigenlijk helemaal geen plannen voor een vakantie in die periode maar ik laat me gauw gek maken als ik mooie aanbiedingen zie...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik vind het een hele goede deal. Normaal betaal je in SF zo 200 euro per nacht voor een hotel, en de gemiddelde vlucht is toch ook al 500-600 euro. Alleen ja, bereid je er wel op voor dat het kan regenen en 10 graden kan zijn, dus voor een warme vakantie kun je beter naar Florida. Maar juist een citytrip lijkt me lekker met dat weer. Als je een auto hebt, kun je ook nog een dag trip maken naar Napa.
Wij zijn in november, geheel buiten het seizoen, naar de Panhandle van Florida geweest. Toen overigens briljant weer gehad, maar er was heel weinig leven in de brouwerij want toeristenseizoen was voorbij. Vond dat ook eens leuk om mee te maken.
Wij zijn in november, geheel buiten het seizoen, naar de Panhandle van Florida geweest. Toen overigens briljant weer gehad, maar er was heel weinig leven in de brouwerij want toeristenseizoen was voorbij. Vond dat ook eens leuk om mee te maken.
De meeste hotels vragen wel forse parkeerkosten.
Dus als je wel een auto wil huren moet je daar rekening mee houden.
Dus als je wel een auto wil huren moet je daar rekening mee houden.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Almere vak V
- Amerika-expert
NFL, NBA en NHL zijn in volle gang. Ik zou het wel weten...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Super goede prijs! Ik zou het ook wel weten.sanook schreef:sanook schreef: Voor de kerstperiode (bv 22 dec - 2 jan) San Jose nu ook onder de 300 euro, en op expedia incl Hilton Union Square 891 euro....
Is dat een aanrader ? San Francisco rond kerst en oud en nieuw anderhalve week ? Mijn gevoel zegt te lang voor een city trip en te kort voor een rondreis(je) dus heb wat twijfels...
In 1,5 week heb je tijd om de stad goed te verkennen, maar kort rondreisje kan ook hoor. Bijvoorbeeld stukje highway one afrijden, richting het wat warmere zuiden. Of bijvoorbeeld richting Napa/Lake Tahoe zoals hier ook wordt voorgesteld. Of naar het noorden, richting Point Arena.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Hele mooie prijzen op dit moment. Retour Adam-San Jose geboekt voor 295 via Lufthansa in juni. Ook prima reisduur. Voor t eerst dat we buiten de grote vakanties kunnen reizen. Ook al heb ik al jaren voor ongeveer die prijs naar Florida geboekt hoog zomer. Duss boeken nu t nog kan forumleden;)).
Mijn komende reis naar zuidwesten in mei isnog niet geweest, maar kon het niet laten om voor 308 euro te boeken ams- san diego 22dec-6jan.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Lufthansa/United sale lijkt weer voorbij. Prijzen zijn weer x3...
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Niet helemaal hoor. De vlucht naar LAS in Okt die ik gisteravond zag(op skyscanner en Budget Air) met Lufthansa/United voor 290 euro, zie ik nu voor 339 euro.
Wel iets duurder dus maar in dit geval niet x 3.
Wel iets duurder dus maar in dit geval niet x 3.
Laatst gewijzigd door asv60 op 13 mar 2018, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20351 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties