Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Net aangemeld en nu al vragen.
-
- Amerika-ontdekker
Net aangemeld en nu al vragen.
Hallo,
We hebben ons zojuist aangemeld en zitten nu al met wat vraagjes,
Ik (Sandra ) ,Rob en onze twee zonen van 12 en 15 zijn van plan om in Augustus een rondreis door het westen van Amerika te maken .
Na al een aantal weken op deze site rondgesnuffeld te hebben nu toch aangemeld.
Onze reis ziet er nu zo uit:
1) vertrek naar SFA
2)SFA
3)SFA
4)Sfa naar Yosemite
5)Yosemite
6)Yosemite naar Death Valley
7)Death Valley naar Las Vegas
8)Las Vegas
9)Las Vegas naar Zion
10)Zion naar Bryce
11)Bryce naar Moab
12)Moab
13)Moab naar Page
14)Page
15)Page naar Grand Canyon
16)Grand Canyon naar Palm Springs
17)Palm Springs naar Anaheim
18)Anaheim
19)Anaheim
20)Anaheim naar LA
21)Universal Studio's
22) Strand dagje LA
23)Weer vertrek naar Amsterdam
Hoe ziet dit schema eruit? is de route van Yosimite naar Death Valley niet te lang?
We hebben al twee hotels geboekt te weten: Furnace Creek in Death Valley en de Maswik Lodge in de Grand Canyon.
Onze vlucht wilden we boeken met Skybreakers, maar is deze wel betrouwbaar?
En onze huurauto wilden we bestellen via Eautohuur deze is 100 euro goedkoper dan bijv. Usa reizen maar ook bij deze heb ik nog geen lekker gevoel.
Ik hoop graag wat antwoorden te krijgen bedankt alvast.
Groetjes Sanrob
We hebben ons zojuist aangemeld en zitten nu al met wat vraagjes,
Ik (Sandra ) ,Rob en onze twee zonen van 12 en 15 zijn van plan om in Augustus een rondreis door het westen van Amerika te maken .
Na al een aantal weken op deze site rondgesnuffeld te hebben nu toch aangemeld.
Onze reis ziet er nu zo uit:
1) vertrek naar SFA
2)SFA
3)SFA
4)Sfa naar Yosemite
5)Yosemite
6)Yosemite naar Death Valley
7)Death Valley naar Las Vegas
8)Las Vegas
9)Las Vegas naar Zion
10)Zion naar Bryce
11)Bryce naar Moab
12)Moab
13)Moab naar Page
14)Page
15)Page naar Grand Canyon
16)Grand Canyon naar Palm Springs
17)Palm Springs naar Anaheim
18)Anaheim
19)Anaheim
20)Anaheim naar LA
21)Universal Studio's
22) Strand dagje LA
23)Weer vertrek naar Amsterdam
Hoe ziet dit schema eruit? is de route van Yosimite naar Death Valley niet te lang?
We hebben al twee hotels geboekt te weten: Furnace Creek in Death Valley en de Maswik Lodge in de Grand Canyon.
Onze vlucht wilden we boeken met Skybreakers, maar is deze wel betrouwbaar?
En onze huurauto wilden we bestellen via Eautohuur deze is 100 euro goedkoper dan bijv. Usa reizen maar ook bij deze heb ik nog geen lekker gevoel.
Ik hoop graag wat antwoorden te krijgen bedankt alvast.
Groetjes Sanrob
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Sandra en Rob,
Welkom op het forum!
Als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk de vlucht boeken, de prijzen zullen alleen maar omhoog gaan. Skbreakers ken ik niet maar misschien kan iemand anders jullie daar iets over vertellen.
Prijzen kunenn ook per dag verschillen, het is wel handig als je wat flexibel bent met de dagen waarop je vliegt.
Jullie route ziet er mooi uit. Van Yosemite naar Death Valley is een behoorlijke rit, eigenlijk zou ik aan raden daar nog een tussenstop te maken, misschien ten koste van de stranddag? Tussen Anaheim en LA heb je ook nog wel tijd voor een bezoek aan het strand, of gebruik die dag om naar Universal Studio's te gaan.
Maar dan moeten jullie wel je reserveringen om zetten.
Of misschien kunenn jullie een dag eerder vertrekken?
Hebben jullie al nagedacht over een overnachting in Yosemite? Als je in het park wilt overnachten, kijk dan eens of er nog cabins vrij zijn in Curry Village. Of nog wat avontuurlijker: Housekeeping Camp, in een ingerichte tent aan de Merced River. Zie http://www.yosemitepark.com voor reserveringen.
Marianne
Welkom op het forum!
Als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk de vlucht boeken, de prijzen zullen alleen maar omhoog gaan. Skbreakers ken ik niet maar misschien kan iemand anders jullie daar iets over vertellen.
Prijzen kunenn ook per dag verschillen, het is wel handig als je wat flexibel bent met de dagen waarop je vliegt.
Jullie route ziet er mooi uit. Van Yosemite naar Death Valley is een behoorlijke rit, eigenlijk zou ik aan raden daar nog een tussenstop te maken, misschien ten koste van de stranddag? Tussen Anaheim en LA heb je ook nog wel tijd voor een bezoek aan het strand, of gebruik die dag om naar Universal Studio's te gaan.
Maar dan moeten jullie wel je reserveringen om zetten.
Of misschien kunenn jullie een dag eerder vertrekken?
Hebben jullie al nagedacht over een overnachting in Yosemite? Als je in het park wilt overnachten, kijk dan eens of er nog cabins vrij zijn in Curry Village. Of nog wat avontuurlijker: Housekeeping Camp, in een ingerichte tent aan de Merced River. Zie http://www.yosemitepark.com voor reserveringen.
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom hier!
Mooie route,genoeg tijd overal.
Yosemite Death Valley is lang,maar best te doen in een dag,hoewel ik denk dat het inderdaad leuker zou zijn om een dag Anaheim in te ruilen voor een overnachting in Lone Pine,een stuk voor Death Valley aan de 395.
Je moet anders best wel doorrijden,terwijl er een paar leuke stops zijn onderweg.
Mooie route,genoeg tijd overal.
Yosemite Death Valley is lang,maar best te doen in een dag,hoewel ik denk dat het inderdaad leuker zou zijn om een dag Anaheim in te ruilen voor een overnachting in Lone Pine,een stuk voor Death Valley aan de 395.
Je moet anders best wel doorrijden,terwijl er een paar leuke stops zijn onderweg.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Marianne,
Dank je voor je snelle antwoord, en ook voor je goede tip over de housekeeping camp .
Ze hadden in die periode nog net twee nachten vrij.
Ik kan alleen nog niet boeken hij komt iedere keer met een foutmelding en try later.
Misschien omdat het daar nu nacht is?
Verder kunnen we de route niet echt meer omgooien omdat we Furnace al geboekt hebben en we blij waren dat daar nog wat vrij was.
Groetjes sanrob
Dank je voor je snelle antwoord, en ook voor je goede tip over de housekeeping camp .
Ze hadden in die periode nog net twee nachten vrij.
Ik kan alleen nog niet boeken hij komt iedere keer met een foutmelding en try later.
Verder kunnen we de route niet echt meer omgooien omdat we Furnace al geboekt hebben en we blij waren dat daar nog wat vrij was.
Groetjes sanrob
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, klopt. Probeer het vanmiddag om een uur of 4 eens, dan moet het lukken. Voor Housekeeping Camp moet je zelf slaapzakken meenemen of ter plekke lakens en dekens huren (wat voor 1 nacht natuurlijk wel zo handig is).sanrob schreef:Ik kan alleen nog niet boeken hij komt iedere keer met een foutmelding en try later.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Gerard.gerard moll schreef:Wij gaan ongeveer dezelfde route rijden als sanrob, maar dan de laatste 3 weken van september. Alleen de eerste 2 nachten in sfo zijn geboekt. De rest willen we op de bonnefooi doen. Dit idee van housekeeping lijkt ons erg leuk. Is het in september verstandig te boeken of valt het wel mee?
Als je in de parken wilt overnachten is het zelfs in september wel aan te raden om te reserveren, zeker in het weekend. Maar als je het niet erg vindt om eens wat verder van een park te moeten overnachten is het heerlijk om op de bonnefooi te gaan. Wij hebben dat ooit met de tent gedaan, en hadden alleen in Yosemite een probleem om iets te vinden.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht