Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschillen in soorten (fles) water.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Verschillen in soorten (fles) water.
Omdat wij veel wandelen en zo al minstens 6 liter water per dag nodig hebben voor in de camelbags en tussendoor in de auto, kopen wij de 1e dag enkele gallonflessen en vullen wij die daarna dagelijks bij aan de kraan. Als je de fles een nachtje op de kamer laat openstaan is de chloorgeur 's morgens inderdaad zo goed als verdwenen. Op al die jaren nog nooit een probleem gehad met het drinken van kraantjeswater in de USA.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij halen altijd van die mega verpakkingen bij de walmart.Volgens mij van Poland springs. Smaakt en gaat prima. Soms vriezen we er een paar in als we echt een lange wandeling maken en dan hebben we een soort koel element en ijskoud water als we klaar zijn met wandelen.
In New York en Vegas hebben wij de ervaring dat ze het dure water vooraan in de winkel zetten . Als je dan wat verder loopt vind je vaak veel goedkoper spul wat net zo lekker is.
In New York en Vegas hebben wij de ervaring dat ze het dure water vooraan in de winkel zetten . Als je dan wat verder loopt vind je vaak veel goedkoper spul wat net zo lekker is.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Het goedkope water heeft mij bijna mijn vakantie gekost 2 jaar geleden. Onwetend een tray gekocht, bleek achteraf geen mineralen te bevatten waardoor mijn elektrolytengehalte flink afnam (waterintoxicatie).
Als je vochtintake voornamelijk uit water bestaat is mijn advies om goed te kijken of er voldoende mineralen toegevoegd zijn om problemen te voorkomen.
Als je vochtintake voornamelijk uit water bestaat is mijn advies om goed te kijken of er voldoende mineralen toegevoegd zijn om problemen te voorkomen.
@Denise
Weet je nog welk merk je gekocht hebt en hoeveel mineralen het water dan minstens moet bevatten ?
Weet je nog welk merk je gekocht hebt en hoeveel mineralen het water dan minstens moet bevatten ?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
rolletje salmiak snoepjes (bv lakrisal) wil ook helpen in dit soort gevallen.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Als je bronwater koopt zit je vaak wel goed qua mineralen.
In de VS zijn er in de regel twee varianten flessenwater: bronwater en "purified" water.
Het eerste komt uit een natuurlijke bron en is zoals wij Spa, Chaudfontaine, Bar-le-Duc kennen.
Het andere is meer leidingwater dat gefilterd is en waaraan achteraf vaak weer wat mineralen aan zijn toegevoegd. Deze smaakt mij toch altijd minder natuurlijn (wat stroef). Dus ik kies altijd voor water uit een natuurlijke bron.
Daarnaast: als je bijv tijdens het hiken veel water gaat drinken is het, zoals al gezegd, ook verstandig op andere manieren je mineralenbalans op peil te houden. Dus eet ook zoute snoepjes, snacks, bouillon etc.
In de VS zijn er in de regel twee varianten flessenwater: bronwater en "purified" water.
Het eerste komt uit een natuurlijke bron en is zoals wij Spa, Chaudfontaine, Bar-le-Duc kennen.
Het andere is meer leidingwater dat gefilterd is en waaraan achteraf vaak weer wat mineralen aan zijn toegevoegd. Deze smaakt mij toch altijd minder natuurlijn (wat stroef). Dus ik kies altijd voor water uit een natuurlijke bron.
Daarnaast: als je bijv tijdens het hiken veel water gaat drinken is het, zoals al gezegd, ook verstandig op andere manieren je mineralenbalans op peil te houden. Dus eet ook zoute snoepjes, snacks, bouillon etc.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1608 Weergaves
-
Laatste bericht door deebee7
-
- 26 Reacties