Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Dankjewel. Rolstoel gaan we zeker doen ja. Is sowieso veel beter voor haar. Anders wordt het niks en is iedereen gestresst. Ook bij langere overstap.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Maar dat heeft niks te maken met jouw recht op je geld terug bij schedule changes waar je niet mee akkoord gaat, of met wijzigingen in de schedule changes. Je hebt met Delta te dealen (want daar geboekt), niet met KLM.SuzieQ schreef:Ja maar een alternatieve vlucht wordt uitgevoerd met klm. .
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Dat snap ik maar ik bedoelde met de evt second Seat policy. Ik neem aan dat dit dan gaat om de uitvoerende airline.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
Aha, ik had het nog over wijzigingen voor de vluchten regelen.
Ik heb geen verstand van die second seat policy, maar als je je zorgen maakt om een KLM vlucht om die reden: probeer dan nog contact op te nemen over die overstap op Atlanta, dan heb je 2x Delta.
Ik heb geen verstand van die second seat policy, maar als je je zorgen maakt om een KLM vlucht om die reden: probeer dan nog contact op te nemen over die overstap op Atlanta, dan heb je 2x Delta.
Die overstap was toch juist Klm?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
Die overstap die Hinko heeft gepost is met Delta. Er zijn die dag wel nog 2 andere vluchtopties via Atlanta, wel met KLM uitgevoerd
Ik dacht dat dit klm was, maar verkeerd gekeken.
Het betreffen inderdaad Delta vluchten. Ik ga alles nog even rustig bekijken en afwegen of ik ga vragen of ze de route willen omboeken.
De minimum connection time is 40 minuten op Atlanta (voor grote toestellen 50). Zoals het nu lijkt 40 dus.
Er staat wel dat je soms lang moet wachten op rolstoelassistentie.
Maar goed, ik weet ook dat als de wind draait ofzo, de tijd ineens langer of korter kan worden.
Ik vind het zo lastig, wel of niet vragen om omboeken(en het krijgen is een tweede).
Ik ben degene die alles "moet" regelen dus als er iets misgaat heb ik het straks gedaan.
Als het om mij en man alleen ging zou ik al lang gebeld hebben.....
Het betreffen inderdaad Delta vluchten. Ik ga alles nog even rustig bekijken en afwegen of ik ga vragen of ze de route willen omboeken.
De minimum connection time is 40 minuten op Atlanta (voor grote toestellen 50). Zoals het nu lijkt 40 dus.
Er staat wel dat je soms lang moet wachten op rolstoelassistentie.
Maar goed, ik weet ook dat als de wind draait ofzo, de tijd ineens langer of korter kan worden.
Ik vind het zo lastig, wel of niet vragen om omboeken(en het krijgen is een tweede).
Ik ben degene die alles "moet" regelen dus als er iets misgaat heb ik het straks gedaan.
Als het om mij en man alleen ging zou ik al lang gebeld hebben.....
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Even een vraag over mijn aankomende reisschema, vertrekkende op 31/03
De vluchtnummers, hebben overal andere vertrekstijden.
Zo zie ik bijvoorbeeld voor vlucht AA6513/BA0939 (wat dezelfde vlucht is), dat deze volgens de sites van AA en BA, vertrekken om 14u.
Wanneer ik deze vluchten zoek op andere sites (flightstats, google, Airport-sites,…), zie ik overal dat deze vlucht vertrekt om 12u35.
Deze andere uren, vind ik ook terug bij de andere onderdelen van mijn reis op mijn booking.
Volgens de site van AA en BA, heb ik dus volgend schema:
AA6513 DUS-LHR > 14u00 -14u30
AA6180 LHR-LAX > 16u05 - 19u15
AA2489 LAX-DFW > 11u35 - 16u47
AA6153 DFW-LHR > 17u55 - 09u00
AA6508 LHR-DUS > 10u50 - 13u15
Via alle andere sites kom ik op volgende resultaten als ik de vluchtnummers zoek:
AA6513 DUS - LHR > 12u35 - 13u10
AA6180 LHR - LAX > 15u30 - 19u50
AA2489 DFW - LAX > 18u50 - 20u22
AA6153 DFW - LHR > 17u40 - 07u35
AA6508 LHR - DUS > 09u30 - 11u45
Wat is nu het correcte schema?
Zo zie ik bijvoorbeeld voor vlucht AA6513/BA0939 (wat dezelfde vlucht is), dat deze volgens de sites van AA en BA, vertrekken om 14u.
Wanneer ik deze vluchten zoek op andere sites (flightstats, google, Airport-sites,…), zie ik overal dat deze vlucht vertrekt om 12u35.
Deze andere uren, vind ik ook terug bij de andere onderdelen van mijn reis op mijn booking.
Volgens de site van AA en BA, heb ik dus volgend schema:
AA6513 DUS-LHR > 14u00 -14u30
AA6180 LHR-LAX > 16u05 - 19u15
AA2489 LAX-DFW > 11u35 - 16u47
AA6153 DFW-LHR > 17u55 - 09u00
AA6508 LHR-DUS > 10u50 - 13u15
Via alle andere sites kom ik op volgende resultaten als ik de vluchtnummers zoek:
AA6513 DUS - LHR > 12u35 - 13u10
AA6180 LHR - LAX > 15u30 - 19u50
AA2489 DFW - LAX > 18u50 - 20u22
AA6153 DFW - LHR > 17u40 - 07u35
AA6508 LHR - DUS > 09u30 - 11u45
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Het correcte schema is wat er op je e-ticket staat en wat er bevestigd is door je ticket verstrekker.sandpatt schreef:Even een vraag over mijn aankomende reisschema, vertrekkende op 31/03
Dank voor je reactie!
Op mijn eticket staat zelfs nog een ander uur, dan op de site van AA
(de verstrekker van de tickets is Connections)
Daar vertrekt AA6180 bv om 16u10 ipv 16u05
Allemaal een beetje verwarrend hoor.
Op mijn eticket staat zelfs nog een ander uur, dan op de site van AA
(de verstrekker van de tickets is Connections)
Daar vertrekt AA6180 bv om 16u10 ipv 16u05
Allemaal een beetje verwarrend hoor.

Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
e-ticket krijg je na boeking van je vlucht, daarna kunnen er nog vluchtwijzigingen zijn lijkt mij. Ik zou uitgaan van de tijden van de BA en AA website, dat is nl de bron. De andere websites lopen mogelijk achter met wijzigingen en/of hebben verkeerde data.Terpies schreef:Het correcte schema is wat er op je e-ticket staat en wat er bevestigd is door je ticket verstrekker.
Als je een wijziging krijgt in je vluchtschema krijg je ook een gewijzigde e-ticket, dat lijkt me vrij logisch.
Wij hebben voor onze komende reis via een mailtje van schipholtickets.com een vluchtwijziging gekregen en bij deze mail zaten gelijk de nieuwe e-tickets.
Wij hebben voor onze komende reis via een mailtje van schipholtickets.com een vluchtwijziging gekregen en bij deze mail zaten gelijk de nieuwe e-tickets.
Laatst gewijzigd door Gast op 21 mar 2018, 22:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kan toch gewoon inloggen op de site van de maatschappij met je boekingsnummer en achternaam? Daar staan je vluchttijden ook gewoon vermeld en zijn de officiële tijden.
Ik kan idd inloggen op de site van AA en daar mijn gegevens zien hoor. Mijn eticket vind ik terug via connections en daar staan andere uren.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Bij een vluchtwijziging kan het e-ticket dan wel wijzigen, maar dat wil niet zeggen dat het reisbureau of airline je deze elke keer direct gaat toesturen. Met je boekingscode en naam inloggen bij de website van de airline geeft de meest up-to-date en betrouwbare informatie. Daar kan je dan evt. ook een nieuw e-ticket downloaden/printen.
Zorg ervoor dat je alvast je API gegevens bij de airline invult: dan kunnen ze je zelf direct informeren bij evt. vluchtwijzigingen.
Zorg ervoor dat je alvast je API gegevens bij de airline invult: dan kunnen ze je zelf direct informeren bij evt. vluchtwijzigingen.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Bedankt allen!
Ik zal dan gewoon afgaan op de gegevens op de site van AA.
Het verontruste mij gewoon dat ik zelfs op de site van DUS airport bij departures zelfs geen vlucht terugvond naar LHR rond 14u, maar ook om 12u35.
Ik zal dan gewoon afgaan op de gegevens op de site van AA.
Het verontruste mij gewoon dat ik zelfs op de site van DUS airport bij departures zelfs geen vlucht terugvond naar LHR rond 14u, maar ook om 12u35.
Heeft er iemand nog tips voor het boeken van tickets indien je op korte termijn moet vertrekken? Wie moeten za/zo/ma vertrekken (nu do) naar Florida, Atlanta is evt ook OK. Ivm reizen met kleine kinderen en moeder met vliegangst, moet rechtstreekse vlucht zijn via Ams / DUS / Bru.
Iemand tips hoe aan te pakken buiten google flights om?
Iemand tips hoe aan te pakken buiten google flights om?
- sanook
- Amerika-expert
momondo.nl/be, skyscanner.nl,
evt met tui as dinsdag vertrek (BRU-MIA), retour 17 april voor 549 euro. rechtstreeks
https://www.tuifly.be/nl/last-minute/al ... vens/miami
evt met tui as dinsdag vertrek (BRU-MIA), retour 17 april voor 549 euro. rechtstreeks
https://www.tuifly.be/nl/last-minute/al ... vens/miami
bedankt voor je reactie, Dinsdag is geen optie.
Momondo helpt niet echt voor korte termijn. Indien je doorklikt dan krijg je de medeling dat de tickets xxx verhoogt zijn ivm beschikbaarheid etc.
Momondo helpt niet echt voor korte termijn. Indien je doorklikt dan krijg je de medeling dat de tickets xxx verhoogt zijn ivm beschikbaarheid etc.
- sanook
- Amerika-expert
Met tui kun je ook za 24 mrt vertrekken, 50 euro duurder
(aankomsttijd MIA 12:10u, lekker !)
(aankomsttijd MIA 12:10u, lekker !)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht