Zomer 2019 willen wij met onze kinderen (12 & 9) naar het zuidwesten van de USA. Wij zijn al 2 maal met ze in Florida geweest en hebben andere verre reizen met ze gedaan, dus we hebben wel een idee waar we ze blij mee maken. Dat is: niet te lange reisdagen, geen urenlange hikes of overkill aan natuur, hotels met wifi en zwembad.

Dag 1 AMS - Phoenix/Las Vegas (afhankelijk van de beschikbare tickets & prijzen)
Dag 2 Phoenix/Las Vegas - Grand Canyon
Dag 3 Grand Canyon - Page
Dag 4 Page - Bryce
Dag 5 Bryce - Zion
Dag 6 Zion
Dag 7 Zion - Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Bishop/Mammoth Lakes
Dag 11 Bishop/Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 13 Yosemite
Dag 14 Yosemite - San Francisco
Dag 15 San Francisco
Dag 16 San Franciso
Dag 17 San Francisco - Monterey
Dag 18 Monterey - Pismo Beach
Dag 19 Pismo Beach - Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Los Angeles
Dag 22 LAX - AMS
Zelf hebben wij deze reis al eens ondernomen, maar dan zonder kinderen. Vandaar ook de keuze om niet te overnachten in Death Valley, dat was voor ons vooral doorheen rijden en af en toe even uitstappen bij de highlights. Wij waren destijds niet heel erg onder de indruk. Maar hierover verschillen de meningen heb ik begrepen.
Ik heb al veel tips opgedaan in dit forum maar ben nu eigenlijk nog op zoek naar suggesties voor hotels. Ik wil een lijstje met mogelijke hotels aan maken.
Vragen:
- Is er in Grand Canyon Village een hotel met zwembad? Ik heb het niet kunnen vinden. Wat is aan te raden, in de village overnachten of in Tusayan met zwembad?
- Hotelsuggestie voor Page, Bryce, Zion met zwembad?
- Welke tour te boeken voor Antelope Canyon en hoe ver vooruit?
- Hotelsuggestie voor Yosemite (Village of El Portal) met zwembad?
- Moeten hotels in de nationale parken al in augustus worden vastgelegd (voor juli 2019)?
- Ik zou het liefst 2 nachten op 1 plek blijven maar dan moet ik een keuze maken tussen Page/Bryce/Zion (eentje schrappen). Doen of zo laten?
Alvast bedankt voor het meedenken!