Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Irma01: rondreis zomer 2018 (30 dagen).

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sentinel
Amerikafan

Re: Reis Irma01: rondreis zomer 2018 (30 dagen).

Bericht door Sentinel »

Dit ligt er een beetje aan waar je hotels zoekt.
In de parken zelf zoals de Grand Canyon kun je vaak een verwijzing vinden op de website van de NPS.

Voor de rest de bekende vergelijkers/brookers; booking.com, hotel.com expedia.nl kayak. Ook kun je op tripadvisor kijken en google.
Ook op de websites van de hotels zelf kun je soms voor een goede prijs overnachten.
Zelf heb ik bijna alle hotels via expedia.nl geboekt. Deze was vaak even duur als andere sites of net iets duurder. In het laatste geval heb ik dan toch gekozen voor Expedia, dan kreeg ik toch punten voor een gratis overnachting en het gemak dat de reserveringen bij elkaar in de app staan.

Als ik boek bij een vergelijker kijk ik wel of ze zijn aangesloten bij"totaalcashback.nl". Via die website krijg je, achteraf geld terug.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het hangt er een beetje van af wat je zoekt. Wil je in de parken overnachten dan boek je rechtstreeks op de sites van de parken. Voor sommige parken is overnachten in het park echt aan te raden, bijvoorbeeld omdat je anders veel tijd kwijt bent met heen en weer reizen (zoals in Yosemite) of omdat het mooi is om een zonsondergang mee te maken in het aprk, zoals bijvoorbeeld in de Grand Canyon. Bij parken als Bryce en Zion heb je ook voldoende accommodatie in de omgeving van het park (zoals in Tropic en in Springdale). Voor hotels buiten de parken kun je op een site als http://www.booking.com kijken maar je kunt ook rechtstreeks bij het hotel kijken. Wij googelen vaak om iets te vinden en kijken dan op de site van het hotel. Lees hier eens wat andere topics door want er worden in veel topics ook adviezen gegeven over hotels (en wie weet lees je ook andere interessante tips). Kijk ook eens bij de beoordelingen op de AA-site.
In onze laatste 2 verslagen hebben wij een aparte pagina met daarin de hotels; daar kun je ook eens naar kijken.
Een paar sites voor de parken: http://www.travelyosemite.com, http://www.grandcanyonlodges.com, https://www.oasisatdeathvalley.com.

Marianne
Irma01
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Irma01 »

Ik heb een vraag over de huurauto. Ik snap dat meningen verschillen. Zelf rijd ik in een chevrolet aveo. Als huurauto kunnen we een chevrolet spark krijgen. In het verleden zijn we met een oude Suzuki swift ook de bergen in Zwitserland opgekomen.
Is het verstandig om een chevrolet spark te nemen of bijvoorbeeld beter een nissan versa?
Irma01
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Irma01 »

We hebben inmiddels alles geboekt! Vliegreis en autohuur via reisbureau, accommodaties zelf. Daarmee heel veel geld bespaard. Nogmaals bedankt voor alle tips en hulp! We hebben er nu al enorm veel zin in!
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Nou dat hebben jullie dan vlot gedaan. Compliment en een fantastische reis gewenst.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer