We zijn beide ouder dan 30 dus daar zie ik geen probleemHinko schreef:natuurlijk wel rekening houdend met de leeftijd anders gaat het weer niet op.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Vreemd dat het dan op de Alamo site niet zo staat... maar goed...ik geloof je Hinko.
@ldegheest: Je broer moet dus wel op het contract staan als driver.
@ldegheest: Je broer moet dus wel op het contract staan als driver.
Laatst gewijzigd door Gast op 08 apr 2018, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Tja
Bijgevoegd plaatje staat op de www.alamo.co.uk site.
Verkoopt wel lekker natuurlijk, special offer!! Only today my friend.
Bijgevoegd plaatje staat op de www.alamo.co.uk site.
Verkoopt wel lekker natuurlijk, special offer!! Only today my friend.
In California mag een verhuurder niets rekenen voor een extra bestuurder, wie het ook is.
Als je de online checkin bij Alamo doet voor die boeking zul je ook zien dat je zonder kosten een tweede driver kunt invoeren. Wellicht is dat efficienter dan het hier te vragen
Als je de online checkin bij Alamo doet voor die boeking zul je ook zien dat je zonder kosten een tweede driver kunt invoeren. Wellicht is dat efficienter dan het hier te vragen

Ok, bedankt voor je antwoord.roelb schreef:In California mag een verhuurder niets rekenen voor een extra bestuurder, wie het ook is.
Nog een beetje te vroeg wel om in te checken. Dan wordt de boeking ook definitief, niet?
En des te handig als het duidelijk is voor iedereen! Dan kan iedereen besparen door niet voor de duurdere pakketen te kiezen!
De boeking wordt pas definitief als je met je auto uit de poort rijdt. Lang wachten met online check-in/skip the counter heeft geen zin en kan averechts werken. Als de geboekte tariefcode uit het systeem van Alamo verdwijnt, om wat voor reden dan ook, dan kun je vanaf dat moment niet meer de online-check in en skip-the-counter doen, je krijgt dan een foutmelding. Been there. Sinds die tijd doe ik het direct na de boeking. Zorg er wel voor dat de creditcard die je invoert bij skip-the-counter ook de kaart is die je bij het ophalen van de auto bij je hebt.
Weet iemand hoe dit bij Hertz gold werkt? Mijn vrouw is de gratis 2e bestuurder.Terpies schreef:Extra bestuurder meld je aan bij boeking, of bij skip the counter geef je je eigen en je broer’s rijbewijs bij het uitrijden.
Kijk wel even goed of hij gratis is...in de link die ik gaf is alleen spouse of je levenspartner die op hetzelfde adres woont gratis.
Anders even met Alamo bellen of mailen dan weet je het zeker.
Vanwege de veel lagere prijs is de ophaallocatie bij een hotel in San Diego. Ik kan mij niet meer herinneren of ik dit bij de boeking kon invullen, bij de online reservering zie ik ook niets staan.
Verder zit alles wat nodig is er bij in:
Wat u bij de balie betaalt
1318.14 USD
Uw auto
Wijzigen
4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV (Categorie T6) PFAR
(T6) Chevrolet Suburban of gelijksoortig
Meer details
Betalingsmethode
Betaal Later
Inbegrepen in het tarief
3 weken
5 extra dagen
Inclusief
AIRPORT HOTEL CONCESSION RECOVERY FEE
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
VEHICLE LICENSE RECOVERY FEE
Banden reparatie toeslag (TRF)
STATE TOURISM ASSESSMENT
Onbeperkt mijl inclusief
Betalen op locatie
1318.14 USD
Florida 1993
Zuid-West 2018
Zuid-West 2018
Gewoon beide rijbewijzen afgeven bij het ophalen, klaar.
Bedankt Roelb voor het snelle antwoord.
Florida 1993
Zuid-West 2018
Zuid-West 2018
Is er ook ervaring met iemand die in de us woont als 2de rijder registreren?
Stel ik laat mijn zwager naar het vliegveld komen en registreer hem als 2de rijder met zijn us-rijbewijs. Kan hij dan ook rijden?
In dit geval bij Hertz, Gold Canopy. Hoef ik niet alles alleen te doen.
Stel ik laat mijn zwager naar het vliegveld komen en registreer hem als 2de rijder met zijn us-rijbewijs. Kan hij dan ook rijden?
In dit geval bij Hertz, Gold Canopy. Hoef ik niet alles alleen te doen.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Skip the counter icm Dollar;
Kan je de counter (LAS) skippen als je Express member bent, maar je auto via een third party hebt geboekt?
Kan je de counter (LAS) skippen als je Express member bent, maar je auto via een third party hebt geboekt?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Heeft iemand nog ervaring van us car hire.
Prijzen zijn hier een stuk lager
Standaard SUV bij dollar 30 juli t/m 16 aug voor 536 euro incl 2e bestuurder
Is dit een betrouwbaar bedrijf ??
Heb je diezelfde vraag al niet een keer of drie gesteld (en ook beantwoord gekregen?) in verschillende topics?
Waarom stel je weer deze vraag?
Waarom stel je weer deze vraag?
-
- Amerika-ontdekker
Omdat nog weinig mensen gereageerd hebben, daar is toch een forum voor om vragen te stellen
Zeker maar het is niet nodig om dezelfde vraag in verschillende topics te stellen.
Wacht gewoon even rustig even en stel dezelfde vraag in het zelfde topic desnoods na een tijdje nog een keer.
Wacht gewoon even rustig even en stel dezelfde vraag in het zelfde topic desnoods na een tijdje nog een keer.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, betrouwbaar bedrijf.Marcovg schreef:Heeft iemand nog ervaring van us car hire.
Ik en vele anderen hebben hier al diverse malen gehuurd, niks slechter of beter dan andere brokers.
Een voordeel (althans voor mij) is dat je bij hun heel makkelijk je Dollar Express nummer aan je voucher kan koppelen, iets wat je elders met veel moeite zelf moet regelen, als dat al lukt.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je antwoord, durf het bijna niet te vragen (omdat ik al eerder gevraagd heb)
Maar doe het toch
Hoe werk precies een auto ophalen als je een dollar expres member bent op las vegas airport (sorry eerste keer dat we een auto huren)
Maar doe het toch

Hoe werk precies een auto ophalen als je een dollar expres member bent op las vegas airport (sorry eerste keer dat we een auto huren)
@Pete.Z
Klopt het dat de huurauto's via US CAR HIRE over het algemeen iets ouder zijn dan bij Alamo of andere huurmaatschapppijen ?
Klopt het dat de huurauto's via US CAR HIRE over het algemeen iets ouder zijn dan bij Alamo of andere huurmaatschapppijen ?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
lijkt mij niet. Het is gewoon een broker, net als bijvoorbeeld Sunnycars.
Ze hebben bij Alamo of welke verhuurder dan ook echt geen rij staan met barrels voor huurders bij brokers. Dus helemaal al niet speciaal voor huurders bij US Car Hire.
Ze hebben bij Alamo of welke verhuurder dan ook echt geen rij staan met barrels voor huurders bij brokers. Dus helemaal al niet speciaal voor huurders bij US Car Hire.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Ook op die vraag heb je al een antwoord gekregen in een ander topic dat je opende:Marcovg schreef: Hoe werk precies een auto ophalen als je een dollar expres member bent op las vegas airport (sorry eerste keer dat we een auto huren)
viewtopic.php?f=30&t=70946&p=1156984#p1157002
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20663 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-