Aankomende zomer ga ik samen met mijn 'soon to be' vrouw op huwelijksreis naar de Verenigde staten. We beginnen in New York, vliegen vervolgens naar Los Angeles om daar een rondreis West Amerika te maken en eindigen vervolgens weer in New York. Nu hebben we in de rondreis de eerste dagen al uitgestippeld maar we zitten nu een beetje vast bij de Grand Canyon. We willen veel maar dienen gezien de tijd ook dingen te laten.
We zullen de eerste 2 dagen in Los Angeles verblijven en hebben vervolgens de rit naar de Grand Canyon in tweeën gesplitst. We vertrekken in de middag in de middag / namiddag richting Needles om daar te overnachten en in de ochtend onze reis te vervolgen naar de Grand Canyon. We zullen op 18 augustus in de ochtend aankomen bij de Grand Canyon maar vervolgens zitten we een beetje vast. We vliegen op 28 augustus terug naar New York vanuit San Francisco (deze vlucht is al geboekt). We hebben dus vanaf de Grand Canyon 10 dagen om in San Francisco te komen en we willen natuurlijk de mooiste route uitstippelen. Aangezien ik dit forum ben tegengekomen wil ik jullie vragen voor wat advies. We willen graag onderstaande nog zien maar begrijpen dat dit niet allemaal in 1 reisschema te passen valt.
Grand Canyon
Las Vegas (liefste 2 dagen)
Zion National Park
Bryce National Park
Monument Valley (waarschijnlijk te ver uit onze route)
San Francisco
Death Valley
Al het advies is welkom!

Groetjes Marc