Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stoel reservering British Airways

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Stoel reservering British Airways

Bericht door Ruud2004 »

Niet per definitie, wij zaten afgelopen zomer op 81A en 81B in een wat kleinere stuk van de cabine, maar na 4 uur was ik die stoel al weer helemaal zat. In dat gedeelte loopt het toestel wat toe, dus worden de bagagebakken kleiner. Niet iedereen kon dus zijn trolley kwijt. Wel handig was de opbergruimte/bak aan de raamzijde.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Juist dat kleinere stuk van de cabine vonden wij dan wel prettig. Nou reizen wij ook niet met koffers als handbagage maar met 2 tassen die je onder je stoel kan schuiven dus dat scheelt wel. Smaken verschillen :)
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Misschien domme vraag maar wij zitten bovendeks van Boston naar London omdat daar de premium economy zit. Maar hoe zit dat met het boarden? Ga je beneden naar binnen en dan met de trap naar boven of heeft de slurf verdiepingen? Het benieuwd me ook omdat ik wheelchair Assistance heb met code kan geen trappen lopen. Ben benieuwd hoe ze dat in zon geval gaan fixen. Is er een lift of zo?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Toen ik met een A380 vloog waren er drie slurven verbonden. Twee naar het benedendek en één naar het bovendek. Geen idee of dat altijd het geval is. Mijn ervaring is alweer van ruim zes jaar geleden.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

dejong89 schreef:Juist dat kleinere stuk van de cabine vonden wij dan wel prettig. Nou reizen wij ook niet met koffers als handbagage maar met 2 tassen die je onder je stoel kan schuiven dus dat scheelt wel. Smaken verschillen :)
Daarmee bedoel je, onder de stoel van je voorganger naast dat lastige kastje van het videosysteem. Waar laat je je voeten dan?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
sandpatt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door sandpatt »

babarage schreef:Misschien domme vraag maar wij zitten bovendeks van Boston naar London omdat daar de premium economy zit. Maar hoe zit dat met het boarden? Ga je beneden naar binnen en dan met de trap naar boven of heeft de slurf verdiepingen? Het benieuwd me ook omdat ik wheelchair Assistance heb met code kan geen trappen lopen. Ben benieuwd hoe ze dat in zon geval gaan fixen. Is er een lift of zo?
Bij ons op de BA A380 in Londen was dat gewoon een slurf die zachtjes hellend naar boven was. Perfect te doen met een rolstoel. Geen idee hoe het benedendek was.
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Ik vlieg af en toe met Emirates A380. Op Schiphol heb je dan één slurf die lichtjes naar beneden gaat vanaf de gate, die voor economy, en één die licht omhoog gaat, voor business en first. De meeste A380s van Emirates hebben die indeling, soms is er ook Economy op het bovendek. Goed te doen met wheelchair assistentie.
Uitstappen doe je normaal ook boven.
Ik weet niet hoe dit in Boston is maar waarschijnlijk iets vergelijkbaars.

Off topic: Dubai airport heeft liften, voor het bovendek ga je daar met de lift naar een aparte slurf.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Ah das natuurlijk ook een optie, duh, slurf halfweg hangen en deel beetje naar boven laten lopen en deel beetje naar beneden.... Gaat goedkomen. En anders hadden ze me maar geüpgrade naar business of zo die wel beneden zit :).
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

@Ruud2004

Ik kan mij niet herinneren dat ik daar een kastje had. En als het zo was dan was het voor mij niet storend. Het kan ook zijn dat we de tassen in het vak naast onze stoel hadden geplaatst. Maar dit was in 2016 dus het staat niet vers meer op mijn geheugen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer