Ik ben nu al een tijdje de overweging aan het maken: upper/lower antelope, canyon x, ...
We hebben alvast een reservatie gemaakt voor de lower antelope canyon, puur omdat we (op basis van de foto's op google, ...) dit op het eerste zicht de mooiste vinden. We begrijpen van alle uitleg hier, dat het een vrij drukke bedoeling is. Nu vroeg ik me af: wat is de kans dat je foto's kan maken tijdens de guided tour (we zouden met Ken's tours gaan) zonder dat er andere mensen op de foto's staan? Anders gezegd: is het mogelijk om 20 meter achter te blijven tot iedereen het hoekje om is, om dan een foto te nemen? Of staat er dan een gids achter u (van de volgende groep ofzo) die zit te roepen dat je door moet lopen?
Ik vind het heel moeilijk in te schatten, maar wil graag wat foto's zonder een horde toeristen erbij. Is dit mogelijk? (indien ja, hoe hebben jullie dit in het verleden aangepakt? of moet je hiervoor echt de duurdere foto tour nemen?).
We zijn anderzijds ook aan het zien voor de Buckskin Gulch (puur omdat hier minder toeristen op af komen). Is dit op één dag te combineren met de Lower Antelope tour (die hebben we om 08:00 gereserveerd), een kayak trip vanuit Antelope Point Marina en 's avonds nog naar Alstrom Point te rijden?
Alvast bedankt voor de info (plannen is moeilijk, er valt zoveel mooi's te zien daar