In 2006 heb ik een rondreis gemaakt van LA langs de kust, langs Yosemite, Sequioa, Death Valley, Las Vegas, de Canyons enzovoorts. We hebben nu de canyons niet in de reis betrokken, omdat we meer rust willen in de reis voor de kinderen. We hebben nu dus bijna drie weken de tijd voor een rondreis waarbij we niet verder dan Las Vegas gaan.
Toen ik mijn reisverslag uit 2006 las, viel mij op dat het echt een autovakantie was. We zijn bijna nergens langer geweest dan even uitstappen of even wat eten. Het was echt in de ochtend rijden, door de parken en laat in de avond op de volgende bestemming aankomen. Hoewel ik fantastische dingen heb gezien, wil ik het nu allemaal echt meer ervaren.
Ik hoop dat jullie wat tips hebben voor gave campings voor kinderen, mooie natuurcampings, mooie speeltuinen, uitstapjes, het mooiste strand langs de kust, we willen tevens graag bij native americans kijken, dus tips daarvoor zijn ook heel welkom.
Hieronder de route zoals we hem gepland hebben. Wat betreft overnachting ligt alleen San Francisco vast.
20 april aankomst in San Francisco
21 - 22 april overnachting in San Francisco. Onder andere bezoek Alcatraz.
23 april camper ophalen
We willen 23 april uitgebreid boodschappen doen en we zijn niet van plan heel veel te rijden. Ook omdat we niet weten hoe snel we weg zijn bij het verhuurbedrijf. We hebben daar wisselende ervaringen mee gehad in het verleden.

24 april - Yosemite
25 april - Yosemite
26 april - Sequoia
27 april - Sequoia
28 april - Bakersfield
29 april - Death Valley overnachting
30 april - Las Vegas
1 mei - Las Vegas - helicopter naar Grand Canyon
2 mei - Joshua Tree
3 mei - Palm Springs
4 mei - Long Beach
5 mei - Misschien Cinque de Mayo in LA??
6 mei - Santa Barbera
7 mei - San Luis Obispo
8 mei - Carmel/Monterey 17 mile drive
9 mei - richting San Francisco want de volgende dag leveren we de camper in en vliegen we naar huis.
10 mei - terugvlucht vanaf San Francisco
Zoals gezegd ligt niks vast van bovenstaande route, behalve het begin en het eind. Dit is ongeveer wat we willen zien.
Verder heb ik eenvoudige wensen. Een fijn strandbezoek, een gezellige picknick, een roll up ijsje eten

Ik ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen.