Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kustroute Charleston - Williamsburg
Kustroute Charleston - Williamsburg
Wij reizen in augustus van Miami naar New York en ik ben op zoek naar een leuke plaats en hotel tussen Charleston en Williamsburg om 2 nachten door te brengen. Ik reis met mijn man en 2 zoons van 17 en 19. Alle suggesties zijn welkom.
Jenny & familie
Jenny & familie
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Kustroute Charleston - Williamsburg
Outer Banks is leuk om te bezoeken. Het Wright brothers memorial. De plaatsjes Rodanthe en Duck. En voor Outer Banks meer in het binnenland ligt Aligator river en Pocosin lakes, hier zitten ook nog veel zwarte beren, als je een rondje door deze wildlife refuges rijdt, en goed oplet heb je grote kans er een paar te zien. Verder zitten er veel vogelsoorten, schildpadden en meer wildlife.
Wij zijn in 2013 in deze regio geweest en in 2014 en over een week vertrekken we weer voor een week die kant op. Hier het verslag van 2014
Wij zijn in 2013 in deze regio geweest en in 2014 en over een week vertrekken we weer voor een week die kant op. Hier het verslag van 2014
Leuk. Mijn zoons willen heel graag weer beren zien (na Yosemite waar we er ook een paar zagen). Dank je.
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
De Outerbanks zijn idd erg leuk. Bij twee eilanden steek je over met een ferry, de één is gratis, de ander kostte iets van 15 dollar. Vonden wij leuk om te doen. We hebben er ook een jeeptour gedaan, je gaat dan op zoek naar wilde paarden die daar al eeuwen leven. Zie: http://vandcnaarorlando.blogspot.nl/201 ... banks.html
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Dank voor de tip. Ik heb met veel plezier je reisverslagen gelezen. Erg grappig! We beginnen in Florida en ik begreep dat jullie erg enthousiast zijn over de Best Western in Naples. Ga ik even naar kijken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1432 Weergaves
-
Laatste bericht door Estragon112
-
- 3 Reacties