Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis christa&john: trip USA 2018.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis christa&john: trip USA 2018.

Bericht door IngridZw »

Wij hebben eens een leuke en typisch Amerikaanse western avond beleefd in Bryce. Locatie Ebenezer Barn and Grill tegenover Ruby's Inn. Een grote zaal met een internationaal publiek. Wij zaten bij een leuk Italiaans echtpaar.
Het is een Dinner/Show waar je eerst kon genieten van een buffet en daarna werden we getrakteerd op een fantastische western show met een demonstratie lasso werpen en een zeer goede country & western band.
Voor informatie kun je eens kijken op https://ebenezersbarnandgrill.com/
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Bedankt Ingrid, deze heb ik opgenomen in mijn lijstje :clap:
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
christa&john
Amerikakenner

Met het oog op 4th of July, kreeg ik vanmorgen het idee dat dit misschien wel eens leuk is om mee te maken.
Normaal rijden we die dag van Torrey naar Vernal via het Dinosaur NM. Als we het Dinosaur NM nog willen zien (of een stukje ervan) dan rest er geen tijd om iets mee te pikken van feestelijkheden in het stadje. Ik weet trouwens niet of er daar wat te doen is.
Wat ik wel heb gezien is dat er in Park City (ons eerste idee om te overnachten onderweg naar Grand Teton) wél heel wat te doen is.
Ik zou eventueel overwegen een wijziging in de route aan te brengen :

* Torrey - Dinosaur NM - Vernal (slapen)
* Vernal - Jackson

Kiezen voor onderstaand ?

Torrey - Park City(slapen) - viering 4th of July meepikken
Park City - Jackson

wie heeft tips ?

Christa
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
christa&john
Amerikakenner

Niemand een tip m.b.t. Dinosaur NM of een dagje de 4th of July meepikken in Park City ?
Voor Dinosaur vanuit Torrey is het al 5 u ongeveer rijden tot aan Dinosaur Quary Visitor Center. En wat ik nu hierover al gelezen heb, krijg ik het gevoel dat het misschien niet echt de lange rit waard is. Wel indien je nog zou kunnen combineren met Harper's Corner en Echo Park Overlook, maar daar hebben we geen tijd voor (7u).
Dat is dus een dag waar je niets aan hebt.
Daarom zou ik het wijzigen en Vernal/Dinosaur laten vallen voor een half dagje festiviteiten in Park City.
PArk City ziet er wel leuk uit op foto, maar is het dat ook ?
christa&john
Amerikakenner

Wat betreft Yosemite zoek ik op de website info over de mogelijkheid om bepaalde activiteiten op voorhand vast te leggen.
We zouden er nl graag fietsen, en ik probeer te vinden of ik de fietsen op voorhand moet reserveren en waar.
Eveneens zouden we op de Merced willen varen en ook hiervoor en zeker met het drukke seizoen, vraag ik me af of ik op voorhand kan reserveren.
Ik heb wel iets gevonden maar ze verwijzen naar de accommodaties. Moet ik die dan contacteren om te reserveren ?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Fietsen kun je niet reserveren. Zie hier voor meer informatie.
Raften hebben wij nooit gereserveerd, maar het kan nu wel ter plekke zie ik (zie hier onder Rentals).

Marianne
christa&john
Amerikakenner

Bedankt Marianne. Ok, ik had erover gelezen dat je de rafts 1 dag van tervoor zou kunnen reserveren als ik het goed begrijp.
De fietsen dus niet mogelijk dan maar hopen dat ze ze voldoende fietsen hebben :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer