Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezelschapsspellen voor onderweg
Re: Gezelschapsspellen voor onderweg
Het ouderwetse “ik ga op vakantie en neem mee” werkt nog steeds, kan iedereen tijdens rijden aan meedoen. Woordenslang was bij ons ook altijd favoriet. Werkt als volgt: kies een onderwerp, bv dieren, eerste noemt een dier bv. aap, volgende moet dier noemen dat begint met de eindletter, bv paard. En zo verder.
Geld/ijsje/iets uitloven voor het eerste hert, beer, moose. Hoewel dit forse discussies kan opleveren.
Geld/ijsje/iets uitloven voor het eerste hert, beer, moose. Hoewel dit forse discussies kan opleveren.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Gezelschapsspellen voor onderweg
Die black stories is een goede tip. Gaan we de eerste van kopen. We spelen wel graag dit soort spelletjes.
Die ik ga"ik ga op vakantie en neem mee" type van spelletjes duren meestal maar 5 minuten of anders met een discussie (juiste volgorde, 1 vergeten, ...) en woordenslang zijn we ook niet erg sterk in
.
Die ik ga"ik ga op vakantie en neem mee" type van spelletjes duren meestal maar 5 minuten of anders met een discussie (juiste volgorde, 1 vergeten, ...) en woordenslang zijn we ook niet erg sterk in

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht