Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper-ontbijtjes
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Camper-ontbijtjes
Langzaam maar zeker komt onze reis dichterbij en ga ik over steeds meer praktische zaken nadenken. Ik vraag me af hoe we ontbijten tijdens onze reis door ZW. We rijden met een camper en doen natuurlijk boodschappen, maar het is denk ik niet gebruikelijk dat je net als in Frankrijk, ‘s ochtends verse broodjes kan halen op de camping? We houden niet van cereals. Wat dan? Brood invriezen en per dag ontdooien? Wat voor brood kies ik dan? Wat zet ik hiervoor op mijn boodschappenlijstje? Iemand slimme tips?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Camper-ontbijtjes
Huur of koop iig een broodrooster. Brood op de camping zal vaak lastig zijn en niet al het Amerikaans brood valt in de Europese smaak. Het blijft wel lang goed. Dat dan weer wel
. Door het te toasten wordt het, vind ik althans, al wat beter. En je kunt dan ook (diepvries)wafels kopen en toasten. En pop-tarts (suikerbommmmmm).

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerika-ontdekker
Broodrooster: goeie tip! We huren een road bear camper, ik geloof dat er een broodrooster bij de persoonlijke inventaris zit.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Je kunt kijken naar yoghurt en cereals. Of kleine yoghurtjes met cereals er al bij.
Verder wat hierboven mij geschreven wordt koop een broodrooster. Bij de Walmart heb je er al een voor 9 dollar. Ik toast er altijd brood of bagels in.
Je hebt van dat toast brood, vergelijkbaar als het brood in Frankrijk. Dat gaat prima.
Verder kun je denken aan roerei/ gebakken ei.
Verder wat hierboven mij geschreven wordt koop een broodrooster. Bij de Walmart heb je er al een voor 9 dollar. Ik toast er altijd brood of bagels in.
Je hebt van dat toast brood, vergelijkbaar als het brood in Frankrijk. Dat gaat prima.
Verder kun je denken aan roerei/ gebakken ei.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Bij de Road Bear camper zit inderdaad een broodrooster!
Wij hebben deze vorig jaar dan ook regelmatig gebruikt.
En een hot breakfast: bacon, eieren, hash browns. Alhoewel wij die laatste bij het avondeten maakten.
Wij hebben deze vorig jaar dan ook regelmatig gebruikt.
En een hot breakfast: bacon, eieren, hash browns. Alhoewel wij die laatste bij het avondeten maakten.
Voor de afwisseling: Pancakes bakken met vers fruit erbij en maple syrup. Jammie!
Verse broodjes op de camping zal idd niet vaak voorkomen. Afh van de supermarkt heb je verschillende soorten brood.
Verpakt toastbrood in wit of bruin, vinden wij prima te doen, maar wel uit de toaster!
Ook vind je verpakt/vers bruin brood met wat meer pitten en zaden, heet vaak iets van Mountain Bread. Prima zonder rooster te eten.
En vaak hebben ze bij bv een Safeway een vers brood afdeling, waar “luxere” broden liggen die je zelf kan snijden, en ook bv stokbroden en kleine (kaiser) broodjes. Net als bij ons het lekkerst als ze vers zijn.
Ik haal altijd paar toastbroden, die zijn ook lang houdbaar zoals al gezegd. Kunnen ook in de vriezer. Evt per x-aantal boterhammen in een zakje zodat je per ontbijt ontdooit.
En verder koop ik als we een bakker of supermarkt met vers brood tegenkomen vers voor de lunch of ‘s avonds voor de volgende ochtend. Gewoon hoe het uitkomt, wat we tegenkomen. En restant stokbrood kan je de volgende dag ook nog even oppiepen in de koekepan. Heb je heerlijk warm brood.
Verpakt toastbrood in wit of bruin, vinden wij prima te doen, maar wel uit de toaster!
Ook vind je verpakt/vers bruin brood met wat meer pitten en zaden, heet vaak iets van Mountain Bread. Prima zonder rooster te eten.
En vaak hebben ze bij bv een Safeway een vers brood afdeling, waar “luxere” broden liggen die je zelf kan snijden, en ook bv stokbroden en kleine (kaiser) broodjes. Net als bij ons het lekkerst als ze vers zijn.
Ik haal altijd paar toastbroden, die zijn ook lang houdbaar zoals al gezegd. Kunnen ook in de vriezer. Evt per x-aantal boterhammen in een zakje zodat je per ontbijt ontdooit.
En verder koop ik als we een bakker of supermarkt met vers brood tegenkomen vers voor de lunch of ‘s avonds voor de volgende ochtend. Gewoon hoe het uitkomt, wat we tegenkomen. En restant stokbrood kan je de volgende dag ook nog even oppiepen in de koekepan. Heb je heerlijk warm brood.
O ja en ik vergeet de bagels. In veel verschillende smaken. Doormidden snijden en even roosteren vind ik ze het lekkerst.
Let op dat je broodrooster dan een stand voor bagels heeft, maar met een koekepan werkt het ook.
Let op dat je broodrooster dan een stand voor bagels heeft, maar met een koekepan werkt het ook.
En voor wie geen broodrooster in camper treft, aanschaf broodrooster voor 2/3 weken te duur vind, verspilling vind of Iets zoekt wat gewoon steeds mee in de koffer kan of voor wie met de tent kampeert is dit een ideale broodrooster:
https://www.google.nl/search?q=camping+ ... s-J1y8MTKM:
- leo natas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
vaak liggen er in de betere supermarkten gesneden verse broden (bol) . deze kunnen prima in de vriezer.wij kopen altijd zo een groot french brood. de andere dag kan je die prima in de broodrooster doen. zit je een dag zonder dan kan je boterhammen uit de vriezer nemen.
-
- Amerika-ontdekker
Ik krijg er trek van! Bedankt voor de tips, dat uitgebreide ontbijtje voor de camper gaat wel lukken 

- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij verwennen onszelf regelmatig met jumbo muffins
. Martin's en Saveway hebben de lekkerste.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ja die muffins zijn heerlijk maar wel erg calorierijk 

Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij kopen daar, nadat we 's morgens zijn vertrokken, meestal apple fritters. Die van 7/11 zijn het lekkerst.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Al eens bij een Frugal forum voor hotelgasten gelezen dat een heet strijkijzer ook kan dienen als toaster en de fohn om kliekjes uit de doggiebag op te warmen.jetusa schreef:En voor wie geen broodrooster in camper treft, aanschaf broodrooster voor 2/3 weken te duur vind, verspilling vind of Iets zoekt wat gewoon steeds mee in de koffer kan of voor wie met de tent kampeert is dit een ideale broodrooster:

-
- Amerikafan
Of lekker een Amerikaans ontbijt maken op je kampvuurtje. Eieren, bacon, pancakes enz
Niet echt eten waar ik normaal blij van wordt in de vroege ochtend maar heel leuk om op een kampvuur te maken.

Niet echt eten waar ik normaal blij van wordt in de vroege ochtend maar heel leuk om op een kampvuur te maken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Je kunt ook kant en klare pancakes en/of waffles kopen uit de vriezer. Pancakes in de microwave en waffles in de broodrooster.
Wij nemen altijd de blueberry variatie. Heerlijk
Wij nemen altijd de blueberry variatie. Heerlijk

Hard Rock Cafe: gatver!
Het gelinkte broodrooster is als broodrooster ontworpen en wellicht voor andere dingen te gebruiken (nooit over nagedacht en ga ik ook niet doen) maar in ieder geval ideaal als je alleen een gasbrander tot je beschikking hebt!
Ook handig in camper als je niet steeds over elektra beschikt. Kan me voorstellen dat een “echte” broodrooster niet zomaar op de accu werkt?
En ik kan me voorstellen als je regelmatig een camperreis maakt dat het tegen gaat staan om steeds weer een broodrooster aan te schaffen en ah eind vd reis weg te doen. Deze kan gewoon opgevouwen in het doosje de koffer in. Die van ons heeft al heel wat frequent flyer miles.
Het gelinkte broodrooster is als broodrooster ontworpen en wellicht voor andere dingen te gebruiken (nooit over nagedacht en ga ik ook niet doen) maar in ieder geval ideaal als je alleen een gasbrander tot je beschikking hebt!
Ook handig in camper als je niet steeds over elektra beschikt. Kan me voorstellen dat een “echte” broodrooster niet zomaar op de accu werkt?
En ik kan me voorstellen als je regelmatig een camperreis maakt dat het tegen gaat staan om steeds weer een broodrooster aan te schaffen en ah eind vd reis weg te doen. Deze kan gewoon opgevouwen in het doosje de koffer in. Die van ons heeft al heel wat frequent flyer miles.

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Really? Onze broodrooster heeft na 20 jaar dienst net de geest gegeven. We hebben net dezelfde weer gevonden bij Walmart: $9. Ik geloof dat brood wat erin gaat vele malen meer kost.Hard Rock Cafe. schreef:Al eens bij een Frugal forum voor hotelgasten gelezen dat een heet strijkijzer ook kan dienen als toaster en de fohn om kliekjes uit de doggiebag op te warmen.jetusa schreef:En voor wie geen broodrooster in camper treft, aanschaf broodrooster voor 2/3 weken te duur vind, verspilling vind of Iets zoekt wat gewoon steeds mee in de koffer kan of voor wie met de tent kampeert is dit een ideale broodrooster:
https://www.google.nl/search?q=camping+ ... s-J1y8MTKM:. Nadat ik gelezen had waar je het koffie apparaat voor kunt gebuiken heb ik dat nooit meer gebruikt. ( spuug smiley)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Jep. En het was op een groot Am. forum. Tip voor TS. als je kunt ontbijt eens bij de Cracker & Barrel. Speciale parkeerplekken voor campers en je krijgt zoveel dat je de hele dag nog kunt na- eten. Speciaal de broodjes zijn lekker
. O en de chocolademelk met slagroom is heerlijk. ( nog 38 dagen
)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2290 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa