Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op een rijtje, naar Amerika in 2007
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ons reisverslag is straks te volgen via http://www.bvisible.nl en onze route staat hier http://www.bvisible.nl/routeusagroot.gif
Groetjes Bianca
Groetjes Bianca
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Ellen147,
Kun je in dit topic ook de juiste data van jullie beide trips invullen?
Dan kunnen wij je nl toevoegen in dit lijstje.
Gr. Marjan
Kun je in dit topic ook de juiste data van jullie beide trips invullen?
Dan kunnen wij je nl toevoegen in dit lijstje.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zo langzamerhand zijn er al heel wat forumleden die een weblog/internetpagina gemaakt hebben voor hun reis waar ze al dan niet tijdens hun reis een liveverslag op zullen bijhouden.
Wie zijn of haar website ook in het rijtje in de openingspost vermeld wil zien, kan hieronder een berichtje plaatsen met de link. Marjan en ik zullen deze links dan toevoegen.
Roland
Wie zijn of haar website ook in het rijtje in de openingspost vermeld wil zien, kan hieronder een berichtje plaatsen met de link. Marjan en ik zullen deze links dan toevoegen.
Roland
Zo, even ook onze reis toevoegd Hier het bericht
Planning en reisverslag (nog niet zeker of het live wordt) komt er aan, nog een paar weken geduld
Planning en reisverslag (nog niet zeker of het live wordt) komt er aan, nog een paar weken geduld

- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
We gaan wat langer dan gepland en vertrekken nu op 13 mei i.p.v 16 mei, ook de vluchten zijn aangepast: Adam-Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Amsterdam met United. Mag dat nog worden aangepast?
Helena
Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Helena,helena schreef:We gaan wat langer dan gepland en vertrekken nu op 13 mei i.p.v 16 mei, ook de vluchten zijn aangepast: Adam-Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Amsterdam met United. Mag dat nog worden aangepast?
Helena
Ik heb beide schema's voor je aangepast (Op een rijtje en Wie, wanneer...).
Lekker dat je een paar dagen langer gaat.....

Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het aangepast!jerbia schreef:Zoals ik in dit topic aangegeven heb, vertrekken wij nu een dag eerder, 12 juli ipv 13 juli

@ sanrob: jullie vermelding in Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2007 een beetje aangepast zodat alle berichten gelijk blijven. Jullie zijn nu ook in het rijtje opgenomen.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals de topictitel al aangeeft gaat het om reizen naar (en binnen) Amerika. Een tripje naar Nederland vanuit Amerika telt dus niet.Tony de Pony schreef:Voor de Nederyanks onder ons andersom?
Wie en met hoeveel Personen: 1 (ik) Vrouw is op reis voor werk
Wanneer: Vrijdag 30 Maart - Maandag 2 April
Waarheen: Londen, Arnheim, Amsterdorp
Airline: Virgin, BMI
Vliegroute Heen: BOS - LHR - AMS
Vliegroute Terug: AMS - LHR - BOS
Vervoer: Openbaar, taxi, auto
Overnachting: Kroeg, Hotel
Globale Route: Boston - London (Millwall vs Swansea) - Schiphol - Arnhem (Vitesse vs Feyenoord) - Amsterdorp - Schiphol - Boston
Ik gok op twee nederlagen.

Je berichtje heb ik dan ook weggehaald omdat het niet thuis hoort in het rijtje.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 9992 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-