Ik ben het trouwens nagegaan: we hebben wel degelijk rechtstreeks contact gehad met Mastercard, niet belfius.
Mastercard heeft een wereldwijde algemene dienst, die van overal ter wereld bereikbaar is, voor alle noodgevallen met betrekking tot Mastercard of Maestro. De nummer die we gebruikt hebben: 1 800 MASTERCARD . Maar via wordline kan zeker ook
nee joh, dat hoef je niet online te bestellen. ga wel naar een superstore, die hebben veel campingspullen. je kan dan je spullen beoordelen op kwaliteit en ze hebben zulke dingen gewoon liggen in veel soorten en maten.
supercenter moet je hebben ja. ik zoek ze altijd op met google maps. ---denver---walmart . invoeren en je ziet direct waar ze zijn op de kaart. ( of met je tomtom / garmin )
Wij hebben gebeld naar Walmart en zij gaven aan dat we ook het adres van het hotel konden invullen waar we de eerste nacht verblijven. Contact met het hotel opgenomen en zij gaven aan dit prima te vinden. Als we straks aankomen kunnen we ons paspoort laten zien en de spullen meenemen!
We hebben dus onze namen ingevuld en bij adres het adres van het hotel.
Ik heb diverse keren online besteld. Ook de simpele stoeltjes omdat ze die niet in de winkel hadden maar wel online.
Ik heb net mijn account bekeken maar daar staat geen adres. Ik dacht dat dat alleen nodig is als je het op een adres wilt laten bezorgen.
Wij doen echter altijd de store pick-up en dan geef ik gewoon de winkel op waar ik de spullen wil ophalen.
Ik moest wel even zoeken want de hele website is veranderd.
Heeft iemand ervaring met online bestellen van fietsen? Voor ons afhalen in Philadelphia
Zover ik nu kan zien staan de fietsen dan met 2 dagen klaar of worden gratis bezorgd.
In de winkelmand staat ook " in home bike assembly $ 49,-
Ik neem dus aan dat als ik de fiets zou afhalen deze niet in elkaar zit?
Is het alleen de wielen erin hangen of moet je de hele fiets in elkaar zetten?
online moet je niet doen. ga gewoon naar een superstore en kies een fiets die bij je past qua afmeting. Ze zijn rijklaar , maar soms moet je nog een band oppompen of iets beter vast zetten. Neem ook een setje inbus sleutels mee ( metrisch) om evt het stuur te kunnen verstellen in hoogte of andere dingen vast te zetten. Als er een model niet op voorraad is , kan je altijd naar een andere winkel. Er zijn er genoeg. ( Target heeft ook fietsen ) De kwaliteit is niet bijzonder maar voldoende voor je vakantie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.