Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie heeft er al een raketlancering gezien? Waar kan ik deze best gaan bekijken etc...?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Arebei
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wie heeft er al een raketlancering gezien? Waar kan ik deze best gaan bekijken etc...?

Bericht door Arebei »

Wij hebben afgelopen zomer een lancering mee mogen maken op Cape Canaveral. Dit was wel gewoon overdag, wat de situatie misschien wel anders maakt. We kwamen er toevallig achter dat de dag dat wij zouden gaan een lancering was. Zorg dat je wel op tijd aanwezig bent, want toen wij gingen was het enorm druk, zowel met parkeren als het vervoer naar het Apollo/Saturn V center.
Wij zijn bij aankomst direct naar het Apollo/Saturn V center gegaan om alles hier te bekijken. Zodra de lancering dichterbij kwam zijn we naar buiten gegaan om de lancering te bekijken. Daarna snel terug naar het beginpunt om het deel van de Space Shuttles te bekijken. Zo hebben we toch een redelijk deel van het complex kunnen bekijken in combinatie met de lancering. Als je in de buurt bent zou ik het zeker proberen te bezoeken, een lancering is echt enorm bijzonder om mee te maken.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Wie heeft er al een raketlancering gezien? Waar kan ik deze best gaan bekijken etc...?

Bericht door frouke »

Dankjulliewel voor de vele tips!
Lijkt me inderdaad héél bijzonder om eens mee te maken! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer