Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

VISUM

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
vincentenpetra
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

VISUM

Bericht door vincentenpetra »

Goedendag,

ik lees overal dat je een visum nodig hebt en dat al van te voren moet aanvragen.
Iemand tips ?

en verder staan er allemaal links naar aanbiedingen van pretparken maar als ik die volg kom ik voor de 3 pretparken die wij willen ( Vulcano bay, universal en disney) op 466 euro pp, terwijl als ik ze los bestel komen ze op ongeveer 270 euro pp en iedereen heeft het er over dat die sites zo voordelig zijn.... mis ik dan wat ?
mtl
Amerika-expert

Re: VISUM

Bericht door mtl »

Waar lees jij dat je en visum nodig hebt? Als het goed is kan je op een esta reizen. Ik lees ook dat je al 2 keer in de VS bent geweest. Deed je dat ook op een visum?
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Beetje onduidelijke openingspost, indien je inderdaad op ESTA wilt reizen (zoals de meerderheid) zie ook: viewtopic.php?f=30&t=60738.
Als je niet op ESTA kunt reizen zul je een visum aan moeten vragen.
marc08
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door marc08 »

vincentenpetra schreef:Goedendag,

ik lees overal dat je een visum nodig hebt en dat al van te voren moet aanvragen.
Iemand tips ?

en verder staan er allemaal links naar aanbiedingen van pretparken maar als ik die volg kom ik voor de 3 pretparken die wij willen ( Vulcano bay, universal en disney) op 466 euro pp, terwijl als ik ze los bestel komen ze op ongeveer 270 euro pp en iedereen heeft het er over dat die sites zo voordelig zijn.... mis ik dan wat ?
Misschien goed dat je wat meer info geeft over waar je die bedragen ziet door bv linkjes te plaatsen. Ik denk dat je namelijk 2 verschillende opties aan t bekijken bent. 270 euro kan kloppen als je ze alle 3 los besteld.

Andere prijs zal wel extras bevatten. Bv park 2 park optie of park hopper.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves