Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Je mag echt naar de gold balie. Daar is die nu juist voor. Daarna hoef je niet meer naar een balie, totdat je een keer iets wijzigt aan je payment method of een nieuw rijbewijs invoert. Dan mag je er weer een keer langs. Als je in zo'n geval naar de gewone balie zou moeten, wat is dan volgens de belgisch/nederlabdse Hertz servicedesk medewerker het nut van een aparte gold balie? Daar zou dan dus nooit iemand komen, toch?
Maar goed, een keer huren werkt ook.
Maar goed, een keer huren werkt ook.
Ja dat zei ik ook tegen die medewerkers van Hertz in Nederland. Nou ja, ze hebben op deze manier ook in Nederland iets aan ons verdient 

-
- Amerika-ontdekker
Voor mij, V8!!Vanessa007 schreef:Voor diegene die ook een auto huren uit de prestige collection, waarom gaat jullie voorkeur naar de Escalade?...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Al jaren lang de "vetste" SUV die er te krijgen is in de US. Maar dat is mijn persoonlijke mening.Vanessa007 schreef:Voor diegene die ook een auto huren uit de prestige collection, waarom gaat jullie voorkeur naar de Escalade?...
Overigens ook niks mis met de Navigator hoor. Als het je om de ruimte en grote te doen is zou ik die zelfs pakken. Heeft meer ruimte dan een Escalade. Maar is het voor mij toch net niet. Maar goed, je zou er mee gestraft worden...
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Als de Lincoln Navigator ook ruim genoeg is voor 4 volwassenen met bagage is het ons om het even.Voor diegene die ook een auto huren uit de prestige collection, waarom gaat jullie voorkeur naar de Escalade?...
Want de Lincoln Navigator kan ook bij de keuzemogelijkheden zitten.
Weet iemand trouwens of het verbruik van de Escalade of Lincoln veel afwijkt van een minivan ?
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
-
- Amerikafan
TIP: Via Gamekings kan je kijken op internet. Mijn zoon schakelt dat toevallig.Stan.Gobien schreef:E3, Ik zou daar graag eens naartoe gaan
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Die Navigator is mega grootRon Notenboom schreef: Als de Lincoln Navigator ook ruim genoeg is voor 4 volwassenen met bagage is het ons om het even.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Vraagje betreffende de autohuur in Canada: ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een auto huurde in Canada. We deden dat altijd in Seattle en staken dan de grens over, maar zijn bvb bij Alamo ook alle verzekeringen standard inbegrepen voor Canada, zoals dit voor de VS geldt?
We gaan immers onverwacht begin september nog eens voor een kort tripje naar Vancouver.
We gaan immers onverwacht begin september nog eens voor een kort tripje naar Vancouver.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dat zal er van afhangen via welke firma (via welke lands-website) jij de auto huurt. Lees goed de voorwaarden waaronder de autohuur wordt aangeboden.… maar zijn bvb bij Alamo ook alle verzekeringen standard inbegrepen voor Canada, zoals dit voor de VS geldt?
Mocht jij vanuit Canada nog de grens over gaan naar de USA, dan moet je er wel voor zorgen, dat je dan ook nog verzekerd bent. Dus opgeven bij het ophalen van de auto en zorgen dat dit expliciet op jouw huurovereenkomst komt te staan.
Wij huurden destijds via: https://www.drive-canada.de/
Lees via deze website voor Alamo en lees verder onder de diverse tabs: https://www.drive-canada.de/mietwagen/a ... ionen.html
Als je op die website een auto uitzoekt en een prijs laat berekenen, bekijk dan goed de voorwaarden, want er kunnen per afhaalplaats verschillen optreden, o.a. ook met de inzittendenverzekering. Ook heb ik wel eens gezien dat er toch nog een stukje (circa 500 Euro) eigen risico overbleef, dat niet in de standaardprijs zat en dat je dan weer extra kon verzekeren.
Zomaar uit de tekst van een willekeurige auto:
FAHRGEBIET: Fahrten in die USA erlaubt bei Anmiet. in Vancouver, Toronto,
Calgary, Montreal, Halifax, Ottawa, Edmonton, bei Anmietung an allen anderen Stationen nur auf Anfrage.
Fahrten nach Mexiko nicht erlaubt. In Kanada sind alle sog.
"goverment maintained roads" erlaubt, d.h. alle staatlich gewarteten
Straßen, ebenso in Alaska. Nicht erlaubt sind Privatstrassen, Feld- und
Forstwege, u.a. in Alaska/Yukon: Canol/Nabesna/McCarthy Road, Campbell/
Dalton/Dempster/Denali/Edgerton/Elliot/Taylor/Top of the World/
Steese Highway.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zoals Markro zegt, goed de voorwaarden doorlezen. Afgelopen jaar in ZW Canada, gehuurd via Thriffty en konden zo de grens over. Volgende week huren we in Montreal bij Discount. Ook nu willen we een paar dagen naar de VS en hebben we een "Cross-Bordercard" (supplement op verzekering) moeten aanschaffen.(25 Euro) Ook worden de kilometers gelimiteerd tot 300 p/dag.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
@roelb (of andere
)
Ik kan het niet meer terug vinden maar ik meen te hebben onthouden dat jij het had over dat als je goldmember bent bij Hertz dat je dan uit een hoger segment mag kiezen?
Dus stel ik huur midsize SUV, dan kan ik kiezen uit full size op locatie?

Ik kan het niet meer terug vinden maar ik meen te hebben onthouden dat jij het had over dat als je goldmember bent bij Hertz dat je dan uit een hoger segment mag kiezen?
Dus stel ik huur midsize SUV, dan kan ik kiezen uit full size op locatie?
standaard SUV
Wij hebben eeen standaard SUV gehuurd bij dollar las vegas
Wat voor merk kunnen we verwachten,
Wat zit er meestal standaard opties op
Maximale leeftijd van de auros ongeveer
Rechts boven in dit scherm staat een witte balk met 'zoek...' erin, wel eens gebruikt? Als je 'm gebruikt zou je erachter kunnen komen dat ik zo'n zelfde vraag niet heel lang geleden (2 weekjes) ook al gesteld heb. Het antwoord mag je zelf opzoeken.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: standaard SUV
Dat eerste kan je gewoon zien als je even een zoekopdracht invult op de Dollar-website.USA-Top schreef:Wij hebben eeen standaard SUV gehuurd bij dollar las vegas
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Bedankt @Markro, @Ruud2004
@Ed-USA: ik weet niet aan wie jouw "antwoord" gericht was, maar de toon op dit forum is wel "iets" hoffelijker dan jouw post.
Laat ons veronderstellen dat het aan de onwetendheid ligt van een nieuw lid...
@Ed-USA: ik weet niet aan wie jouw "antwoord" gericht was, maar de toon op dit forum is wel "iets" hoffelijker dan jouw post.
Laat ons veronderstellen dat het aan de onwetendheid ligt van een nieuw lid...
@ Kalaman,
Een nieuw lid dat in meerdere topics door meerdere forumleden al gewezen is op het bestaan van een 'zoek-functie' op dit forum, maar er desondanks niet voor kiest om die te gebruiken. Integendeel, blijft nieuwe topics starten met (veel) vragen die al vaak op dit forum beantwoord zijn. Je zou een wat actievere houding mogen verwachten, ipv. je vragen klakkeloos, zonder ook maar iets aan uitzoek-inspanning gepleegd te hebben, op het forum plempen en wachten tot er mensen op reageren, dat is wel erg makkelijk. Maar goed, dat is mijn mening en zolang er mensen zijn die willen reageren is er niets aan de hand...
Een nieuw lid dat in meerdere topics door meerdere forumleden al gewezen is op het bestaan van een 'zoek-functie' op dit forum, maar er desondanks niet voor kiest om die te gebruiken. Integendeel, blijft nieuwe topics starten met (veel) vragen die al vaak op dit forum beantwoord zijn. Je zou een wat actievere houding mogen verwachten, ipv. je vragen klakkeloos, zonder ook maar iets aan uitzoek-inspanning gepleegd te hebben, op het forum plempen en wachten tot er mensen op reageren, dat is wel erg makkelijk. Maar goed, dat is mijn mening en zolang er mensen zijn die willen reageren is er niets aan de hand...
Sorry maar een forum is toch om vragen te stellen ? Met de zoek functie vindt ik lastig het antwoord te vinden omdat het net iets anders is dan wat ik vraag of zoek
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Vraag:
Kan je vanuit NL ook gewoon op Hertz.fr (de Franse site dus) boeken?
Dat het theoretisch kan snap ik, maar niet dat als je aankomt aan de andere kant van de plas dat er iemand zegt "u bent geen inwoner van Frankrijk....?"
Kan je vanuit NL ook gewoon op Hertz.fr (de Franse site dus) boeken?
Dat het theoretisch kan snap ik, maar niet dat als je aankomt aan de andere kant van de plas dat er iemand zegt "u bent geen inwoner van Frankrijk....?"

2018 - New York City
2019 - Zuidwest USA
2020 - Florida + cruise Caraïbisch gebied
2020 - Californië (september) Covid-19 annulering
2019 - Zuidwest USA
2020 - Florida + cruise Caraïbisch gebied
2020 - Californië (september) Covid-19 annulering
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja, en ook praktisch mag het. We zijn allemaal 1 Europa: vrij handelsverkeer. Ik heb ook al eens via Spanje en Duitsland geboekt. Daar kijken ze ook echt niet naar.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Ongetwijfeld ook al eens gevraagd maar ik kom nogal gevarieerde antwoorden tegen en geen er van lijkt te passen in mijn situatie.
We hebben onze autohuur (en de hele reis) geregeld via het locale reisbureau. We betalen dus vooraf. Ik lees de ene keer dat ik dan geen borg hoef te betalen en de andere keer kom ik bedragen tegen van 650 dollar tot 2500 dollar (als ik het goed begrijp). Om te voorkomen dat we 1 creditcard al gelijk helemaal onbruikbaar maken zou ik graag willen weten hoeveel borg ik bij Alamo moet betalen. Via hun website vind ik geen bedrag.
We hebben onze autohuur (en de hele reis) geregeld via het locale reisbureau. We betalen dus vooraf. Ik lees de ene keer dat ik dan geen borg hoef te betalen en de andere keer kom ik bedragen tegen van 650 dollar tot 2500 dollar (als ik het goed begrijp). Om te voorkomen dat we 1 creditcard al gelijk helemaal onbruikbaar maken zou ik graag willen weten hoeveel borg ik bij Alamo moet betalen. Via hun website vind ik geen bedrag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20578 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties