Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dixie National Forest naar Capitol Reef

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
karin1969
Amerika-ontdekker

Dixie National Forest naar Capitol Reef

Bericht door karin1969 »

Wij rijden van Zion (Hurricane) via Dixie National Forest via Bryce via UT12 naar Capitol Reef.

Mijn vragen zijn:
Wat is de mooiste route rijden door Dixie National Park
Wat is een leuke niet te lange wandeling door Dixie National Park

Wij willen in Bryce de Navajo Trail wandelen

Daarna door via UT 12; wie heeft tips voor 1 of 2 korte wandelingen op die route.
Ik begrijp dat de route rijden alleen al geweldig is.

Karin
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Dixie National Forest naar Capitol Reef

Bericht door PSVwally »

Net na Esacalante ligt een mooie viewpoint stop. Daarna in het kiva coffee house even een bakkie doen.
Bryce en nog door naar CR op één dag betekent wel dat je pas gedurende de dag naar CR gaat rijden en niet veel tijd voor wandelingen hebt. Zeker omdat ik in Bryce wel meer (bv viewpoints) zou doen dan alleen de Navajo trail. Ik zou zeker ook naar het einde rijden voor de beide viewpoints daar.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je route is blijkbaar nu heel anders dan in je routetopic? Het lijkt me dat je via de 89 zult rijden als je van Hurricane naar Bryce rijdt, of kom je daar vandaan?
Je zult inderdaad weinig tijd hebben voor wandelingen. Alleen al het stuk door Zion kost al veel tijd. Onderweg zou je daar nog de Canyon Overlook trail kunnen doen.
En hoeveel tijd heb je voor Capitol Reef? Heb je daar de volgende dag nog tijd voor?

Marianne
karin1969
Amerika-ontdekker

Bericht door karin1969 »

Ja onze route is weer wat aangepast sinds mijn vorige topic, ik ben bang dat ik dat tot het laatste moment ook wel blijf doen hahaha.

Even wat toelichting:
Wij zijn een aantal jaar geleden als eens in Zion en in Bryce geweest, toen hebben we alle highlights gezien.
Nu verblijven we 2 nachten in Hurricane om in Zion wat wandelingen te doen.
De dag dat we naar Capitol Reef rijden willen we In Bryce 1 of 2 kleine wandelingen doen.

Wij rijden vanaf Hurricane via Cedar City door het Dixie National Forest naar Bryce en dan via de UT 12 naar Capitol Reef.

In Capitol Reef verblijven we vervolgens 2 nachten.

Karin
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Wij hebben deze weg ook gereden, maar dan naar Kodachrome Basin SP, langs Cedar Breaks NM en door Panguitch.
Wij vonden dit een hele mooie weg. Een leuke wandeling ligt vlak voor de afslag naar Cedar Breaks NM:
Virgin River Valley & Bristle Cone Pine Lookout trail
https://www.alltrails.com/trail/us/utah ... -trail?u=m
Hier ons verslag van die dag:
http://www.schoutenjanssen.nl/nl/westen ... 0sept.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer