Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips bestemming 2019
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Tips bestemming 2019
Goeie avond,
Mijn vrouw en ik willen graag in Juni 2019 terug met de camper op pad.
In 2017 hebben we met een huurwagen de lus LA -SF gedaan. (LA - GC south rim - MV - Bryce - Zion - LV - Death Valley - Yos - SEKI - SF - LA)
In 2018 van Las Vegas naar Seattle met RV van Road Bear (LV - GC north rim - Zion - Arches - Canyonlands - Grand Teton - Yellowstone - Glacier - Seattle)
Vorig jaar is onze dochter geboren en die is tegen Juni 2019 18maanden, ik las hier al op verschillende topic's dat het niet al te eenvoudig is met de camper met een baby (kwestie veiligheid).
De 2 eerste reizen waren fantastisch kwestie van variatie , woenstijn , rotsen, meren, bergen enz...
Ik heb al wat aan het rond kijken geweest op het forum maar ik vind niet direct iets wat ons onmiddellijk aanspreekt, daarmee dat ik hier even wil horen wat jullie aanraden...
Zelf zijn wij echte hikers en zoeken we met een draagrugzak onze dochter mee te nemen, normaal rijden we een kleine 4000km op 3 weken maar dit zou ik nu wel een stuk minder voor inplannen omdat dit met ons kind niet evident is.
Alle tips zijn welkom...
Alvast bedankt!
Mijn vrouw en ik willen graag in Juni 2019 terug met de camper op pad.
In 2017 hebben we met een huurwagen de lus LA -SF gedaan. (LA - GC south rim - MV - Bryce - Zion - LV - Death Valley - Yos - SEKI - SF - LA)
In 2018 van Las Vegas naar Seattle met RV van Road Bear (LV - GC north rim - Zion - Arches - Canyonlands - Grand Teton - Yellowstone - Glacier - Seattle)
Vorig jaar is onze dochter geboren en die is tegen Juni 2019 18maanden, ik las hier al op verschillende topic's dat het niet al te eenvoudig is met de camper met een baby (kwestie veiligheid).
De 2 eerste reizen waren fantastisch kwestie van variatie , woenstijn , rotsen, meren, bergen enz...
Ik heb al wat aan het rond kijken geweest op het forum maar ik vind niet direct iets wat ons onmiddellijk aanspreekt, daarmee dat ik hier even wil horen wat jullie aanraden...
Zelf zijn wij echte hikers en zoeken we met een draagrugzak onze dochter mee te nemen, normaal rijden we een kleine 4000km op 3 weken maar dit zou ik nu wel een stuk minder voor inplannen omdat dit met ons kind niet evident is.
Alle tips zijn welkom...
Alvast bedankt!
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Tips bestemming 2019
Wij zijn in 2009 met onze dochter van toentertijd net 2 jaar naar (Noord-) Californie en een stukje van Oregon geweest: Sequoia NP, Yosemite NP, stukje kust, Humbolt SP (Avenue of the Giants), Crater Lake NP, Lassen Volcanic NP. Wellicht ook iets voor jullie?
Links naar onze reisverslagen staan hieronder.
Links naar onze reisverslagen staan hieronder.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- jeroenenmariska
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hallo Niels,
Toevallig zitten (of zaten) wij een beetje in hetzelfde schuitje.
Onze dochter is nog iets jonger en wij gaan komende september een rondreis Calgary doen met een camper, wanneer zij dan 6 maanden zal zijn.
We hebben een C-Large Camper gehuurd bij Four Seasons, waarvan de verhuurder aangeeft dat er in dit type camper ook in de dinette area 2x 3 puntsgordels zijn bevestigd. Dit is automatisch ook het geval bij Fraserway (Fraserway rijdt met camper van 1 of 2 jaar oud, daarna gaan ze naar Four seasons tot ze 4 jaar oud zijn). Ook op de interieurfoto's op de websites van beide verhuurders zijn inderdaad de driepuntsgordels te zien.
Ik schrijf dit wel op basis van informatie welke ik van de verhuurder heb ontvangen, maar dit zou betekenen dat je een kinderzitje gewoon met driepuntsgordels kunt vastzetten. Mocht je per se naar USA willen ipv Canada, ben je daar vanuit Calgary of Vancouver natuurlijk relatief snel (afhankelijk welke regio je wilt bezoeken natuurlijk
), dus wellicht zou dat een optie kunnen zijn.
Daarnaast zou het een optie kunnen zijn om de T17 truck camper van Cruise America te overwegen. Dit is gewoon een pick up met een camperbasis op de laadbak. Je hebt hiermee wel het comfort en veiligheid van een Pick Up, maar het gemak van een (kleine) camper.
Toevallig zitten (of zaten) wij een beetje in hetzelfde schuitje.
Onze dochter is nog iets jonger en wij gaan komende september een rondreis Calgary doen met een camper, wanneer zij dan 6 maanden zal zijn.
We hebben een C-Large Camper gehuurd bij Four Seasons, waarvan de verhuurder aangeeft dat er in dit type camper ook in de dinette area 2x 3 puntsgordels zijn bevestigd. Dit is automatisch ook het geval bij Fraserway (Fraserway rijdt met camper van 1 of 2 jaar oud, daarna gaan ze naar Four seasons tot ze 4 jaar oud zijn). Ook op de interieurfoto's op de websites van beide verhuurders zijn inderdaad de driepuntsgordels te zien.
Ik schrijf dit wel op basis van informatie welke ik van de verhuurder heb ontvangen, maar dit zou betekenen dat je een kinderzitje gewoon met driepuntsgordels kunt vastzetten. Mocht je per se naar USA willen ipv Canada, ben je daar vanuit Calgary of Vancouver natuurlijk relatief snel (afhankelijk welke regio je wilt bezoeken natuurlijk

Daarnaast zou het een optie kunnen zijn om de T17 truck camper van Cruise America te overwegen. Dit is gewoon een pick up met een camperbasis op de laadbak. Je hebt hiermee wel het comfort en veiligheid van een Pick Up, maar het gemak van een (kleine) camper.
2013 Zuidwest USA
2014 New York
2017 Midwest USA
2018 West-Canada
2014 New York
2017 Midwest USA
2018 West-Canada
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben hetzelfde dilemma gehad toen we met ons zoontje van die leeftijd naar Amerika op vakantie zijn gegaan. Bij ons is het uiteindelijk Arizona, New Mexico, Colorado en Utah geworden. We zijn ook redelijk fanatieke wandelaars, maar met die draagzak + kind + veel water (al waren we later in het seizoen), hebben we de meeste van onze wandelingen wel beperkt tot ongeveer 10-12km. We hadden die streek genomen omdat we wat later op het seizoen konden gaan (gaat niet meer bij schoolgaande kinderen) en die streek is best heet in het putje van de zomer. + je bent redelijk zeker van zonnig weer.
Wij zijn wel met de auto en hotel gegaan. Wij hebben onze route wel moeten drukker maken tijdens de route. Een middagdutje doen terwijl wij op de kamer waren, of ergens in de buurt, dat zat er echt niet in. We hadden heel wat hotels geboekt met zwembad, maar toen had meneer beslist dat zwembaden echt niet leuk waren (nu waterrat uiteraard), dus we hebben hem er nooit ingekregen. De beste combinatie bleek te zijn dat we 's ochtends iets bezoeken/wandelen en dat we 's middags een aantal uren gingen rijden. Hij deed dan zijn dutje in de auto.
Wij zijn wel met de auto en hotel gegaan. Wij hebben onze route wel moeten drukker maken tijdens de route. Een middagdutje doen terwijl wij op de kamer waren, of ergens in de buurt, dat zat er echt niet in. We hadden heel wat hotels geboekt met zwembad, maar toen had meneer beslist dat zwembaden echt niet leuk waren (nu waterrat uiteraard), dus we hebben hem er nooit ingekregen. De beste combinatie bleek te zijn dat we 's ochtends iets bezoeken/wandelen en dat we 's middags een aantal uren gingen rijden. Hij deed dan zijn dutje in de auto.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Binnen drie weken doen wij een roadtrip in het Noordoosten met onze twee kleine kinderen (2jaar en 6maand).
Ik zal je laten weten hoe het verlopen is
We nemen twee draagzaken mee: Ergobaby & Tula Toddler (voor onze peuter).
Ik zal je laten weten hoe het verlopen is

We nemen twee draagzaken mee: Ergobaby & Tula Toddler (voor onze peuter).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1281 Weergaves
-
Laatste bericht door roberttiel
-
- 16 Reacties