Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Moab - Denver
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Moab - Denver
Goedemorgen,
Wij zijn momenteel in Moab.
Nav de reis van Arend en Grietje63 en de tips van jullie hadden we een route samengesteld. Niets vastgesteld zodat we iets konden schuiven. We hebben een heel stuk de route van Marco en Cindy gereden. En van Bianca (starsenstripes) het stukje Durango gepakt. De bedoeling was om daar heen te rijden. Overnachting en dan de treinreis te gaan doen. Helaas zijn er grote branden en de trein zal zeker de komende twee weken niet rijden.
We vertrekken morgen vanuit Moab. De route van Marco en Cindy is verder prachtig maar voor ons geen optie. We rijden in een gewone auto. Hebben jullie tips? We vertrekken 17 juni weer naar Nederland. Korte wandelingen is geen probleem.
Wij zijn momenteel in Moab.
Nav de reis van Arend en Grietje63 en de tips van jullie hadden we een route samengesteld. Niets vastgesteld zodat we iets konden schuiven. We hebben een heel stuk de route van Marco en Cindy gereden. En van Bianca (starsenstripes) het stukje Durango gepakt. De bedoeling was om daar heen te rijden. Overnachting en dan de treinreis te gaan doen. Helaas zijn er grote branden en de trein zal zeker de komende twee weken niet rijden.
We vertrekken morgen vanuit Moab. De route van Marco en Cindy is verder prachtig maar voor ons geen optie. We rijden in een gewone auto. Hebben jullie tips? We vertrekken 17 juni weer naar Nederland. Korte wandelingen is geen probleem.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Moab - Denver
Sorry, je spreekt echt geheimtaal. Denk je dat iedereen hier op het forum de reis van Marco en Cindy uit het hoofd kent ? Ik weet niet eens wie dat zijn.
Misschien kun je concreet aangeven wat je al gezien hebt en waar je niet naar toe wilt. Dat lijkt me wat duidelijker.
Misschien kun je concreet aangeven wat je al gezien hebt en waar je niet naar toe wilt. Dat lijkt me wat duidelijker.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
sorry Vito, mijn excuus.
Beheer gelieve mijn vraag te verwijderen. nogmaals sorry voor mijn domme actie. vr groet.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eh, waarom verwijderen? Dat is wel erg drastisch. Of wil je geen suggesties?
Het is alleen voor ons niet duidelijk wat je plannen waren en wat er precies niet kan.
Geen treinreis? Kun/wil je wel via Durango rijden?
Een stop in Grand Junction is een mogelijkheid: dan kun je het Colorado NM bezoeken. Kijk daarvoor eens in ons 2013-verslag.
Je kunt daarna naar de Black Canyon of the Gunisson. Of naar durnago en dan naar Great Sand duens NP. Zie ook daarvoor ons 2013-verslag.
Of rij naar Aspen en dan Leadville en Rocky Mountain NP. Zie daarvoor ons 2017-verslag.
Kijk ook eens in de verslagen van Felicitas op www.lochnora.nl.
Marianne
Het is alleen voor ons niet duidelijk wat je plannen waren en wat er precies niet kan.
Geen treinreis? Kun/wil je wel via Durango rijden?
Een stop in Grand Junction is een mogelijkheid: dan kun je het Colorado NM bezoeken. Kijk daarvoor eens in ons 2013-verslag.
Je kunt daarna naar de Black Canyon of the Gunisson. Of naar durnago en dan naar Great Sand duens NP. Zie ook daarvoor ons 2013-verslag.
Of rij naar Aspen en dan Leadville en Rocky Mountain NP. Zie daarvoor ons 2017-verslag.
Kijk ook eens in de verslagen van Felicitas op www.lochnora.nl.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik hou zelf ook even via facebook de brand in de gaten. Je kunt wel nog naar Durango, alleen de trein rijdt voorlopig de eerste twee weken zeker niet. De Million Dollar Highway is nog open overdag voor doorgaand verkeer. Dus misschien kun je toch je eigen route aanhouden (ik weet niet wat die is)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6645 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties