Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Staan de dagtickets voor Magic Kingdom op datum?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Staan de dagtickets voor Magic Kingdom op datum?
Hoi,
Als ik de dagtickets wil bekijken via de website van Disney (Magic Kingdom) moet ik een datum aanduiden. Als ik deze zou bestellen, zijn deze dan ook enkel geldig op díe dag of maakt het niet uit op welke dag we dan gaan?
Grts, Frouke
Note mod: je vraag staat en is inmiddels ook beantwoord in het themepark topic. Hier gaat dus een slotje op
Als ik de dagtickets wil bekijken via de website van Disney (Magic Kingdom) moet ik een datum aanduiden. Als ik deze zou bestellen, zijn deze dan ook enkel geldig op díe dag of maakt het niet uit op welke dag we dan gaan?
Grts, Frouke
Note mod: je vraag staat en is inmiddels ook beantwoord in het themepark topic. Hier gaat dus een slotje op
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Staan de dagtickets voor Magic Kingdom op datum?
Je opent voor iedere vraag die je hebt een nieuw topic terwijl er ook een centraal Theme Park topic is waar je die vragen ook kunt stellen:
viewtopic.php?f=10&t=60191&
viewtopic.php?f=10&t=60191&
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Staan de dagtickets voor Magic Kingdom op datum?
Ok, en als ik mijn vraag zodra in dat topic stel, krijg ik dan wél een serieus antwoord aub? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht