Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Destin of Panama City Beach?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Destin of Panama City Beach?
Over een paar weken vertrekken wij naar Florida. We hebben ook enkele overnachtingen gepland in regio Destin.
Nu begin ik te twijfelen of wellicht Panama Beach leuker is. Heeft iemand ervaring met deze 2? Wat is leuker? Destin kennen we al van jaren geleden. Nu reizen we met 2 kinderen, 5 en 10 jaar.
Tips voor beide plaatsen zijn zeer welkom.
Nu begin ik te twijfelen of wellicht Panama Beach leuker is. Heeft iemand ervaring met deze 2? Wat is leuker? Destin kennen we al van jaren geleden. Nu reizen we met 2 kinderen, 5 en 10 jaar.
Tips voor beide plaatsen zijn zeer welkom.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Destin of Panama City Beach?
Ik vond beide plekken zeer inwisselbaar. PCB heeft een leuke mall, leuke restaurantjes. En Destin ook
Sfeer is echt hetzelfde.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hmmm lastig om een keuze te maken. Ik heb nu geboekt in Destin. Ik kan natuurlijk heen en weer 1 dagje. Is het de moeite nog waard om 1 dagje/middagje naar PCB te rijden?
-
- Amerikakenner
Je kunt natuurlijk op de volle dag in Destin gaan touren en kijken wat je tegenkomt! Maar over het algemeen wordt de Panhandle pas wezenlijk anders na PCB. Ik zou vooral kijken waar je een lekker hotel vindt met beach access.
Ik zou iets doorrijden en voor een hotel gaan kijken vanaf Mexico Beach (veel vakantiehuizen te huur en ook het El Governor hotel op het strand) richting Port St Joe (hier zit bv een Best Western hotel).
Mexico Beach is qua stranden heerlijk en rustig (PCB en Destin zijn echt overvol)...
Wij komen elk jaar in/bij PCB en het is er zo druk, schreeuwerig en duur...het is niet voor niks Spring Break Capital of the US.
Mexico Beach is qua stranden heerlijk en rustig (PCB en Destin zijn echt overvol)...
Wij komen elk jaar in/bij PCB en het is er zo druk, schreeuwerig en duur...het is niet voor niks Spring Break Capital of the US.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Ik vond Fort Walton Beach ook erg leuk! (Als een derde alternatief). Sfeervolle boardwalk en de beste nacho's ooit gegeten (bij Rockin Taco's)
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik heb eens gekeken voor een BE in Port St Joe en dat is behoorlijk goedkoper dan Destin/PCB/fort Walton beach.Terpies schreef:Ik zou iets doorrijden en voor een hotel gaan kijken vanaf Mexico Beach (veel vakantiehuizen te huur en ook het El Governor hotel op het strand) richting Port St Joe (hier zit bv een Best Western hotel).
Is het de moeite om in Port St Joe te gaan zitten?
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
-
- Amerikakenner
Zou ik eerder voor Apalachicola kiezen als je aan Port St Joe denkt, daar is meer te beleven.
@wijterpark: Het ‘probleem’ bij Apalachicola is, dat je weinig strand hebt (daarvoor moet je bv naar St George Island).
Mexico Beach/Port St Joe is juist voor strand en twee jongere kinderen (5 en 10 jaar, zoals vermeld) heerlijk...als je de drukte op wilt zoeken, kun je alsnog in een klein uurtje naar PCB rijden om daar bv naar een waterpark, stopping mall, excursie of thema midget golf te gaan...
Vanuit Apalachicola is het dan weer een stuk verder naar PCB, maar ben het met je eens dat het qua plaatsje wel groter en drukker is dan Mexico Beach/Port St Joe.
Mexico Beach/Port St Joe is juist voor strand en twee jongere kinderen (5 en 10 jaar, zoals vermeld) heerlijk...als je de drukte op wilt zoeken, kun je alsnog in een klein uurtje naar PCB rijden om daar bv naar een waterpark, stopping mall, excursie of thema midget golf te gaan...
Vanuit Apalachicola is het dan weer een stuk verder naar PCB, maar ben het met je eens dat het qua plaatsje wel groter en drukker is dan Mexico Beach/Port St Joe.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2245 Weergaves
-
Laatste bericht door Aaron
-
- 4 Reacties