In april 2017 hebben man en ik in 3,5 week tijd een rondje door het zuidwesten gedaan. Vrij standaard route LA-LA met route 101, SF, Yosemite, Sequioa, DV, LV, Zion, Bryce, GC en route 66. De VS heeft ons hart wel een beetje gestolen en we willen méér! Tijd dus om te gaan bedenken waar we in 2019 heen zouden kunnen gaan. En dan wordt het lastig.. het land is zo groot, zo divers.. Ik kom er even niet uit.
Willen jullie met me mee denken?
Even wat kaders/ideeen:
- 3/4 weken
- periode maart t/m juni 2019
- 2 volwassenen
- Minimaal 50% van de tijd in de natuur doorbrengen, graag wandelen en evt. fietsen
- auto huur met motels, evt. kamperen
- budget weet ik niet zo goed, er kan nog bij gespaard worden

Man spreekt aan: Washington, New York, Boston. Ik houd iets meer van mooi weer en van strand maar vorig jaar waren Yosemite en Zion mijn favorieten. Al vond ik LV bijvoorbeeld ook fantastisch voor de 2 nachten dat we er waren.
Beide houden we van pretparken, musea en natuur. Florida is me afgeraden door een bekende ("het zijn alleen maar bejaarden daar"). Het gaat ons ook echt om de mooie grote natuurgebieden en de overall sfeer van bijv. Walmart, fast food restaurants.
Zou een mooie route in het noordoosten wat zijn? Texas/Louisiana? Michigan?
Ik hoop op tips van (ervaren) reizigers, die me kunnen helpen de bomen door het bos weer te zien en een beetje uit deze keuze"stress" te komen. Alvast heel erg dank voor het mee denken!