Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Docu Yellowstone NP
Docu Yellowstone NP
Vanavond van 20u50 tot 21u45 op Canvas het programma "Rare Streken" met een reportage over Yellowstone NP. Volgende omschrijving:
Yellowstone was het eerste nationale natuurpark ter wereld. Het ligt in een wonderlijke omgeving die door enorme vulkaanuitbarstingen is ontstaan.
Ook vandaag nog wordt vanuit de kern van de aarde voldoende vulkanische kracht vrijgemaakt om de vele geisers en warmwaterbronnen van het park onafgebroken van energie te voorzien. Aan de rand van het Yellowstone- plateau zijn hoge bergen opgestuwd, terwijl de Grand Canyon de bezoeker een kijkje gunt in het binnenste van de aarde. Het park heeft de meest verscheiden dierenpopulatie van heel Noord- Amerika: van grizzlyberen, wolven, bergluipaarden en coyotes tot arenden, uilen en raven.
Veel kijkplezier allemaal
Roeffi
Yellowstone was het eerste nationale natuurpark ter wereld. Het ligt in een wonderlijke omgeving die door enorme vulkaanuitbarstingen is ontstaan.
Ook vandaag nog wordt vanuit de kern van de aarde voldoende vulkanische kracht vrijgemaakt om de vele geisers en warmwaterbronnen van het park onafgebroken van energie te voorzien. Aan de rand van het Yellowstone- plateau zijn hoge bergen opgestuwd, terwijl de Grand Canyon de bezoeker een kijkje gunt in het binnenste van de aarde. Het park heeft de meest verscheiden dierenpopulatie van heel Noord- Amerika: van grizzlyberen, wolven, bergluipaarden en coyotes tot arenden, uilen en raven.
Veel kijkplezier allemaal
Roeffi
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
kheb het als "herinnering" in mijn gsm gezet, zodat ik het zeker niet vergeet
thanx for the tip!

thanx for the tip!
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Verdorie, ik kom net uit een vergadering... terwijl ik eigenlijk naar die docu had willen kijken.
Was het de moeite?
Was het de moeite?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mooi, maar ik heb zulke films meerdere keren gezien. Het is mooi daar niet van maar niet echt speciaal..
De beer fascineerd me nog altijd..mooie dieren en vond het leuk toen die kleintjes eerst niet de rivier over wilde gaan
..moeder beer doet het even een paar keer voor en ja hoor daar gingen ze..
De beer fascineerd me nog altijd..mooie dieren en vond het leuk toen die kleintjes eerst niet de rivier over wilde gaan

Laatst gewijzigd door Fuzzy op 09 mar 2007, 11:52, 2 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik had 'm opgenomen maar helaas is het ook alweer gewist. Toen ik het begin er tussenuit wilde halen om mooi op het juiste moment te beginnen is helaas de hele uitzending gewist...Bollin schreef:zou er mij iemand die het opgenomen heeft een deeveedeetje kunnen bezorgen? Alle onkosten worden uiteraard vergoed,...

Tja, dat heb je als je die functie van het apparaat nog niet eerder gebruikt hebt.

Hopelijk kan iemand anders jullie helpen.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1012 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-