Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sportsbar Miami waar ze WK uitzenden

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Sportsbar Miami waar ze WK uitzenden

Bericht door frouke »

Hoi,

wij zouden graag de WK wedstrijd tussen Belgie - Frankrijk gaan kijken (dinsdag 10 juli). We zitten op dat moment in Miami. Kan iemand mij zeggen waar ik eventueel die wedstrijd op (groot) scherm kan volgen met een drankje/hapje erbij?
Alvast bedankt!

Frouke
Gast

Re: Sportsbar Miami waar ze WK uitzenden

Bericht door Gast »

Zoek eens naar een Buffalo WildWings restaurant.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik heb een paar jaar geleden de Champions League gekeken bij de plaatselijke Applebees. Het stond niet aan maar ze zetten het graag voor me aan. Biertje erbij en wat finger food. Heel prima. Moest wel vaak uitleggen wat buitenspel was aan die Amerikanen ;)
Groetjes,
Daniel
ADE01
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door ADE01 »

Zo'n beetje alles met TV schermen zend het WK uit. Het is overdag en er zijn weinig andere sporten of interessante dingen om uit te zenden.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door frouke »

Het is uiteindelijk deze geworden:

https://millersalehouse.com/locations/miami-falls/

Was precies wat we zochten ;-) Véél schermen met een lekker hapje en drankje erbij! Superplezant! Alleen jammer van de enkele frans/ameikaanse 'supporters' die het nodig vonden om constant de sfeer te verpesten en ons vanalles na te roepen (inclusief middelvingers) toen we vertrokken. Waarschijnlijk onze dochters hun belgische t-shirts die als een rode lap op een stier werkten maar ach de bar zélf was dus écht wel een aanrader! :thumbup:

Groetjes, Frouke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer