Een vraagje om eens te polsen naar jullie ervaringen.
Tijdens onze rondreis door het zuidwesten zal ik op 27-28-29 juli volledige dagen in LA zijn. Op 27 juli kom ik aan vanuit Anaheim (Disneyland) en vertrek ik 30 juli richting Morro Bay langs de kustlijn.
We willen hier van graag:
1 dag naar Universal studios,
1 dag uittrekken voor 3th street – Farmers Market – The Grove – Chinese Theater – Walk of Fame – Hollywood Bowl Overlook – Hollywood Sign – Griffith Observatory
1 dag besteden aan een Warner Bros Studio Tour en Santa Monica – Venice Beach – Muscle Beach - Abbot Kinney Blvd – Venice Canal History District (eventueel al fietsend)
Ik zit in twijfel voor mijn verblijfplaats in LA. Op dit moment heb ik oog op een AirBnB dat zich situeert op enkele minuten wandelen van de Walk of Fame. Centraal gelegen dus. Ook een goede verbinding met openbaar vervoer richting Universal.
Nu weet ik niet goed of ik er goed aan doe om hier de ganse 3 dagen te verblijven en bv. met de auto richting Santa Monica ga en dergelijke pendel(files?) of 2 dagen in deze centrale ligging verblijf en een aparte AirBnB neem vlakbij Santa Monica om van daaruit 's morgens dan te vertrekken richting kustlijn.
Qua prijs komt er ongeveer 40 euro bij door 2 verschillende verblijven te nemen (dat is de kost nu niet op de reis) maar in het andere appartement zitten er dan weer fietsen inbegrepen... het is dus wikken en wegen.
Graag jullie mening!