Goedemiddag,
Begin dit jaar was ik bezig met plannen om naar de west kust te gaan, met heel veel hulp vanuit onder andere hier heb ik daar een goed eerste plan mee kunnen maken (bedankt allemaal

). Maar vanwege een nieuwe baan van mijn vriendin en een nieuwe hond is dit voor nu nog even uitgesteld helaas. Maaaar dat wil niet zeggen dat we niet alsnog naar USA willen gaan volgend jaar. We zijn dus nu in de de beginfase van een reis naar Florida, 2 weken is de planning. We willen in maart gaan, en we willen eigenlijk alleen het eerste en het laatste hotel boeken van te voren, de rest zien we daar wel. We willen zoals ons eerder is geadviseerd daar een tent kopen (Wal mart oid) en dan afwisselend kamperen of een hotel boeken onderweg. Ik heb al het een en ander uitgezocht wat ons leuk lijkt om te doen, maar de grote pretparken willen we eigenlijk bijna helemaal vermijden. We zijn meer van plan om de plaatsjes te bezichtigen, veel natuur te zien en uiteraard genieten op de standen en zee (varen, snorkelen & vissen). Ik ben dus heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips om voor te bereiden.
Dit is wat ik als volgt heb bedacht (tot nu toe):
1 Nederland - Orlando
2 Orlando
3 Orlando
4 Orlando - Crystal River 140km
5 Crystal River - Sarasota (onderweg Tampa) 203km
6 Sarasota
7 Sarasota - Fort Myers 130km
8 Fort Myers - Everglades 179km (Waar slapen, tips?)
9 Everglades - Key West 269km
10 Key West
11 Key West - Key Largo 172km
12 Key Largo - Miami 91km
13 Miami
14 Miami
15 Miami - Nederland
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening, feedback en tips.
gr Enzo