Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoera! In 2007 weer USA!

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
enthusiast
Amerikafan

Hoera! In 2007 weer USA!

Bericht door enthusiast »

Ik kom er maar voor uit; wij zijn verslaafd :oops: . Michel en ik hebben 2 maanden lang in ontkenning gezeten: We zouden in 2007 niet naar Amerika gaan, maar naar Italie. Zeker weten. Niet weer zo'n dure reis! Zaten we allebei stiekem op internet en in de atlas al naar een route te zoeken en Michel had ook al een offerte opgevraagd. Dus toch maar toe gegeven. WE ZIJN VERSLAAFD aan de states!

Op 25 augustus vliegen we naar Seatle en op 21 september vertrekken we vanaf San Fransisco. We willen ook nog de grens over naar Vancouver en Vancouver Island. Laat de voorpret maar beginnen; plannen, snuffelen naar de mooiste routes, plaatsjes en parken. Tips zijn meer dan welkom!

:D !
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dus toch maar toe gegeven. WE ZIJN VERSLAAFD aan de states!
Schandalig!!!

Zucht, zou het ooit overgaan??? :P :P :P
Ilsepils
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Ilsepils »

Haha lekker herkenbaar hoor, zo gaat t bij ons ook elk jaar. Hoewel, de portemonnee laat het niet toe om elk jaar te gaan, maar als we de kans kregen...écht wel! En dan hoor ik nog om me heen 'verveelt dat nou niet, elke keer naar Amerika'? Euh..nou nee, helemaal niet als je elke keer een andere regio bezoekt. En dat snappen ze dan niet, Amerika is toch Amerika? :lol: :?
Afbeelding
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Geweldig he? :D Hier nog een verslaafde, alle centjes worden/zijn weer gespaard en wij gaan ook weer in 2007, op dezelfde datum als jullie! Misschien een meeting op Schiphol? Wij vliegen 's avonds naar Calgary met Air Transat voor 5 weken... :roll:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Schandalig al die verslaafden hier op het forum :wink:
Ik ken het , ik had etzelfde.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier met de voorpret en natuurlijk met de reis zelf.

Groetjes, Jolanda
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hoera! In 2007 weer USA!

Bericht door Martin & Marianne »

enthusiast schreef:Ik kom er maar voor uit; wij zijn verslaafd :oops: . Michel en ik hebben 2 maanden lang in ontkenning gezeten: We zouden in 2007 niet naar Amerika gaan, maar naar Italie. Zeker weten. Niet weer zo'n dure reis! Zaten we allebei stiekem op internet en in de atlas al naar een route te zoeken en Michel had ook al een offerte opgevraagd. Dus toch maar toe gegeven. WE ZIJN VERSLAAFD aan de states!

Op 25 augustus vliegen we naar Seatle en op 21 september vertrekken we vanaf San Fransisco. We willen ook nog de grens over naar Vancouver en Vancouver Island. Laat de voorpret maar beginnen; plannen, snuffelen naar de mooiste routes, plaatsjes en parken. Tips zijn meer dan welkom!

Leuk en herkenbaar!

Ben benieuwd hoe jullie route er uit gaat zien. Deze zomer zijn wij ook in Seattle begonnen en in SF geëindigd, maar er zijn natuulijk erg veel mogelijkheden voor ertussenin.
Misischien hebben jullie iets aan ons web log voor de route en het reisverslag.

Marianne
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

OK, ik beken....... :oops:

WIJ ZIJN OOK VERSLAAFD......

En wij geven er graag aan toe...... :D :D :D

September 2007 zitten wij weer lekker 3 weken in Amerika.
Lekker vanuit Denver rondtoeren met een vette SUV..... :D
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

enthusiast schreef:Ik kom er maar voor uit; wij zijn verslaafd :oops: . Michel en ik hebben 2 maanden lang in ontkenning gezeten: We zouden in 2007 niet naar Amerika gaan, maar naar Italie. Zeker weten.
Zucht.... niet weer 1!!!! :dunno: ....

Een tip: er is een boekje in de boekhandel en die heet "100% Vancouver" met geweldige stadwandelingen. Kost maar 10 euro. Koope dus!!! :D .
Hou je van Sushi? Vancouver heeft aan Robson Street een hele kleine shusibar "Miko Sushi" de beste van Vancouver. Alle grote namen zijn er al geweest.

Zie mijn website :D .
Alvast veel voorpret gewenst.

vrolijke groetjes,
enthusiast
Amerikafan

Gypsygirl1 schreef:Geweldig he? :D Hier nog een verslaafde, alle centjes worden/zijn weer gespaard en wij gaan ook weer in 2007, op dezelfde datum als jullie! Misschien een meeting op Schiphol? Wij vliegen 's avonds naar Calgary met Air Transat voor 5 weken... :roll:
Grappig, he. Volgens mij vliegen wij 's ochtends. Anders is het leuk om samen alvast de plannen te delen! Wat heerlijk dat jullie 5 weken kunnen. Mijn werkgever doet al moeilijk over alles meer dan 3 weken! Ik heb moeten beloven de komend 3 jaar niet meer te zeuren om dan in 2007 4 weken te kunnen. Zorg dan dat ik in 2008 een andere baan heb, hihi!

Yarrah, bedankt voor de tips! Ik ga vanavond snel naar de reisboekenwinkel!

Skanda

p.s. Toch fijn dat er zoiets als dit forum bestaat. Soort therapie voor Amerikaverslaafden....[/quote]
Benno23
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Benno23 »

Wij zijn afgelopen zomer vanaf San Francisco omhoog gereden naar Canada, waarbij we een week op Vancouver Island verbleven. We hebben een website bijgehouden http://www.benenjen.waarbenjij.nu
Het is niet heel gedetailleerd (who cares wat ik 's middags eet) maar misschien kun je wat ideeen opdoen. Veel plezier met plannen!
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Verslaafd aan vakantie in de V.S.??? Geen last van :lol:
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

Hahaha, dat geldt voor ons precies hetzelfde!! Wij zijn de afgelopen twee jaar naar Amerika geweest. Dit jaar wilde niet weer zo'n dure reis maken. Na een blik op de RandMcNally was het ijs gebroken. Wsl. gaan we dit jaar weer, nu staat de reis in het teken van Yellowstone!! Ik hoop echt dat het allemaal doorgaat, heb er zoooooo'n zin in....
Groet, Frederique
Invisiblegirl
Amerika-ontdekker

Bericht door Invisiblegirl »

Seattle is geweldig! :D
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Invisiblegirl schreef:Seattle is geweldig! :D
Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens... ;-)
Vanochtend trouwens een onwijs mooie, bloedrode zonsopkomst.
Mt. Rainier was vanuit de huiskamer kraakhelder te zien, in een prachtige ochtendgloed.
Ah, living in the Pacific Northwest...

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

enthusiast schreef:Ik kom er maar voor uit; wij zijn verslaafd :oops: . Michel en ik hebben 2 maanden lang in ontkenning gezeten: We zouden in 2007 niet naar Amerika gaan, maar naar Italie. Zeker weten. Niet weer zo'n dure reis! Zaten we allebei stiekem op internet en in de atlas al naar een route te zoeken en Michel had ook al een offerte opgevraagd. Dus toch maar toe gegeven. WE ZIJN VERSLAAFD aan de states!
Veel plezier :!:

En ehhhh.... klinkt héél bekend :D En ben zelf sinds afgelopen weekend ook al stiekem weer aan het plannen... :o , als het ook maar even financieel mogelijk is ga ik ook weer in september... :wink: en ook weer naar de west-kust :o
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Verslaafd?? Wij gaan over 7 weken (JIPPIE!!!) naar de Westkust en plannen lekker al voor september/oktober 2008 ....
Invisiblegirl
Amerika-ontdekker

Bericht door Invisiblegirl »

dutch_in_seattle schreef:
Invisiblegirl schreef:Seattle is geweldig! :D
Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens... ;-)
Vanochtend trouwens een onwijs mooie, bloedrode zonsopkomst.
Mt. Rainier was vanuit de huiskamer kraakhelder te zien, in een prachtige ochtendgloed.
Ah, living in the Pacific Northwest...

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ohhhh.. ik ben jaloers! :D Gelukkig over ongeveer 5 maanden weer! :)
Angie
Amerika-ontdekker

Bericht door Angie »

Heerlijk om al deze reacties te lezen! Ben ook altijd bezig met plannen om die kant op te gaan en als ik niet aan het plannen ben dan zitten we er wel hahaha....Deze zomer willen we dan toch eindelijk eens Vancouver en Calgary doen. Maar we zitten alweer te kijken of we het laatste weekend niet naar San Fran. kunnen vliegen om daar ook nog even het een en ander te bezoeken....:)
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
enthusiast
Amerikafan

Goh, wat heerlijk herkenbaar allemaal! Wij zijn behalve met de reis voor dit jaar, ook al met 2008 bezig. Ik wil naar Alaska! En dan wellicht combineren met West-Canada.

Volgens mij komt het ook door dit forum. Ik wordt er zo door geinspireerd! Mijn verlanglijst blijft groeien :lol: !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer