Al wat jaartjes lid van dit forum, maar nooit zo actief geweest

Ik zit ook op een ander forum (Florida) waar onze reizen de laatste jaren altijd naar toe gingen.
Het is al jaren een droom om een keer de 'andere' kant op te gaan van Amerika en met en camper door de mooie natuurparken te reizen.
Ik zat eerst te kijken om volgend jaar nog te gaan, maar heb wat offertes opgevraagd en de prijzen in het hoogseizoen zijn niet mis

En we zijn in April/Mei al naar Florida geweest en Oktober mogen we nog een keer..dus zijn de spaarcentjes weer op

Dus wordt het toch (helaas) een jaar langer wachten... wel ben ik al helemaal aan het speuren en uitvogelen hoe de route zou worden, en ik zou daar graag tips voor willen ontvangen. Het is de bedoeling om 30 a 31 dagen te reizen, waarvan 24 dagen met een camper.
Hierbij de route;
1 AMS- San Francisco
2 Camper ophalen en naar Sequoia National Park ( Misschien Kings Canyon)
3 Sequoia - Joshua Tree Park
4 Joshua Tree - Grand Canyon
5 Grand Canyon - Page
6 Page
7 Page - Monument Valley
8 Monument Valley - Moab
9 Moab
10 Moab - Vernal/Dinosaur
11 Vernal - Grand Teton
12 Grand Teton
13 Grand Teton - Yellowstone
14 Yellowstone
15 Yellowstone - Lava Hot Springs
16 Lava Hot Springs - Capitol Reef
17 Capitol Reef - Bryce Canyon
18 Bryce Canyon - Zion
19 Zion
20 Zion - Las Vegas
21 Las Vegas
22 Las Vegas - Mammoth Lakes
23 Mammoth Lakes - Yosemite
24 Yosemite
25 Yosemite - San Francisco / Camper weer inleveren
26 San Francisco
27 Auto ophalen San Francisco - Monterey/Carmel
28 Monterey - Santa Barbara ( dit nog niet helemaal zeker, willen gewoon een leuke tussenstop eer we in LA aankomen)
29 Santa Barbara - Los Angeles
30 Los Angeles
31 Los Angeles - AMS
Is deze route te doen, aangezien er toch sommige dagen wel meer als 5 uur gereden moet worden..Wil ik teveel?

Ik wil heel graag Yellostone en Grand Teton in het rondje hebben.
En de reden dat wij de camper weer in SF inleveren is mede door de Drop Off kosten en in SF hebben we geen auto nodig.
In los Angeles woont nog familie van mijn man waar we de laatste dagen zijn, dus een camper zou dan ook niet meer nodig zijn ( auto
is dan veel voordeliger)
Ik zie graag jullie tips/reacties tegemoet