Voor onze reis naar Seattle volgend jaar hebben wij een auto gereserveerd via Rentalcars.com. Ik heb hier een paar vragen over en hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.
1. Op dit forum lees ik alleen maar goede recensies over Rentalcars.com. Als ik ga Googlen is het alleen maar negatief. Het valt mij wel op dat het dan vooral om landen buiten de USA gaat. Even voor mijn geruststelling (of niet

2. Wij hebben dus via Rentalcars geboekt bij Hertz. Kan ik mijn reservering op de site van Hertz bekijken of alleen via Rentalcars? En moet ik een account bij Hertz aanmaken om dit eventueel te kunnen doen? Ik heb al even rondgekeken en ze vragen voor het aanmaken van een account ook het rijbewijsnummer en creditcard gegevens. Ik ben er niet zo happig op om dit soort gegevens 'zomaar' in te vullen op het internet, maar is dit noodzakelijk om een en ander te kunnen verifiëren?
3. Kan ik bij Hertz (Seattle luchthaven) de balie vermijden? Vorig jaar hebben wij veel gedoe gehad bij Budget in LA. Ik heb daar gewoon geen zin meer in. Was geen leuke start van onze eerste USA vakantie.
4. Wij hebben een Jeep Cherokee (or similar) geboekt. Volgens de bevestiging van Rentalcars valt dit onder de Midsize SUV (IFAR). Wie kan mij vertellen welke auto's bij Hertz (Seattle) binnen deze categorie vallen?
5. Wij reizen met 2 volwassenen en 1 dochter van 12. Vorig jaar hadden wij een via Budget LAX (Premium categorie) een Volkswagen Passat. Ging allemaal prima hoor, maar willen deze keer een SUV proberen. Ik ga er van uit dat een midsize SUV voor 2 volwassenen en een kind ruim genoeg is (3 grote koffers, koelbox, 2 rugtassen). Welke gezinnen hebben hier ervaring mee. Ik lees zoveel verschillende meningen, dat ik ga twijfelen of een midsize wel ruim genoeg is.
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op bovenstaande vragen.