Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gimbal mee in het vliegtuig
Gimbal mee in het vliegtuig
Heb al een beetje op het internet lopen sporen maar kon het antwoord niet direct vinden. Volgende week vertrekken we naar de VS en dit keer wil ik videobeelden gaan maken met een gimbal. Ik vroeg me af of deze mee mag in het vliegtuig als handbagage. Er zit een batterij in van 2000mA.
Info: https://www.zhiyun-tech.com/smoothQ
Alvast bedankt voor jullie informatie.
Info: https://www.zhiyun-tech.com/smoothQ
Alvast bedankt voor jullie informatie.
Re: Gimbal mee in het vliegtuig
Contact opnemen met de airline?
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Alle spullen met een niet verwijderbare (lithium)batterij moeten in de handbagage en mogen niet in de ruimbagage meegenomen worden kwamen wij afgelopen donderdag achter 

Bedankt Inges! Dan weet ik genoeg 

- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Wij vlogen met KLM maar ik denk dat het verder niet uitmaakt. Hier is ene handig overzichtje: https://www.klm.com/travel/nl_en/images ... 744020.pdf
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik neem al twee jaar een DJI Osmo Mobile mee. Eerste jaar in de handbagage, vorig jaar in de ruimbagage. Nog nooit problemen mee gehad.
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is dat iets nieuws? Ik weet wel dat je geen losse (lithium)batterijen in je ruimbagage mag hebben. Maar ik dacht dat batterijen die in apparatuur zitten (al dan niet verwijderbaar) wél in de ruimbagage mogen. Ik zie er ook niets over terug in de pdf die je linkt?Inges schreef:Alle spullen met een niet verwijderbare (lithium)batterij moeten in de handbagage en mogen niet in de ruimbagage meegenomen worden kwamen wij afgelopen donderdag achter
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Onze gimbal mocht gewoon mee in de handbagage. Geen vragen over gehad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht